eszi Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Jak w temacie, ciakawe na ile miarodajny i efektywny to mod w SR20De(131 KM). Sam niebawem będe testował, ale chętnie posłucham opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 5-7KM w maksie i nie spada tak Nm powyżej 5 tysi, sam maks Nm się nie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 5-7KM w maksie i nie spada tak Nm powyżej 5 tysi, sam maks Nm się nie zmieni. ciekawe jak wygląda krzywa mocy? Ciekawe w jakim zakresie utrzymuje najwyższe wartości wobec De. Wkrótce się zobaczy, może w tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistert Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Witam, nie wiem czy w dobrym temacie zapytam... nie chciałem tworzyć nowego... Czy wiecie może jak się mają wersje 131KM i 150KM do siebie pod względem wytrzymałości silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistert Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Jeszcze kształtem tłoków jak zauważyłem.... Czyli w sumie nie powinien być za bardzo wysilony, ale 20 kucyków więcej powinno być zauważalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 w P10 rzeczywiście SR20De miało 130KM i okolice 170Nm, SR20DE (model GT) miał inny wałek ssący, doprężające płaskie tłoki i kolektor 4-2-1, no i inne nastawy ECU wyżej odcinkę i co najbardziej wpływa na przyspieszenie krótszą skrzynie biegów... Co do P11 i jej SR20DEH, to wersja słabsza ma realne 135KM i nieco ponad 170Nm, wersja mocniejsza to już tylko inny wałek ssący, kolektor wydechowy i nastawy ECU, seryjne GT dobijają do 150KM i 180Nm. [ Dodano: Wto 05 Maj, 2009 10:48 ] ciekawe jak wygląda krzywa mocy? Ciekawe w jakim zakresie utrzymuje najwyższe wartości wobec De. Przy obrotach maksymalnym masz największy zysk, np. w P10 moc maks wychodzi przy ok 6100 te 130KM przy 6500 masz okolice 125KM a na wałkach z GT przy tych 6500 masz 145 czyli w piku dochodzi dochodzi 20KM W P11 nieco mniejsze przyrosty są... tak jak wspominałem największa różnica na plus jest po przekroczeniu 5 tyś obr.min, nie ma takiego spadku Nm nagłego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 w P10 rzeczywiście SR20De miało 130KM i okolice 170Nm, SR20DE (model GT) miał inny wałek ssący, doprężające płaskie tłoki i kolektor 4-2-1, no i inne nastawy ECU wyżej odcinkę i co najbardziej wpływa na przyspieszenie krótszą skrzynie biegów... Co do P11 i jej SR20DEH, to wersja słabsza ma realne 135KM i nieco ponad 170Nm, wersja mocniejsza to już tylko inny wałek ssący, kolektor wydechowy i nastawy ECU, seryjne GT dobijają do 150KM i 180Nm. [ Dodano: Wto 05 Maj, 2009 10:48 ] ciekawe jak wygląda krzywa mocy? Ciekawe w jakim zakresie utrzymuje najwyższe wartości wobec De. Przy obrotach maksymalnym masz największy zysk, np. w P10 moc maks wychodzi przy ok 6100 te 130KM przy 6500 masz okolice 125KM a na wałkach z GT przy tych 6500 masz 145 czyli w piku dochodzi dochodzi 20KM W P11 nieco mniejsze przyrosty są... tak jak wspominałem największa różnica na plus jest po przekroczeniu 5 tyś obr.min, nie ma takiego spadku Nm nagłego... Auto na pewno zhamuje przed i po, aby rzeczywiście było widać dla innych czego mogą się spodziewać. W tym tygodniu przekładka, bliżej weekendu, czekam na Coobcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 zdrowe p11 GT na seryjnych wałkach, ssac i wydechu 2,5 cala, krótkim dolocie to ~170 km przecież to oczywistość... wszyscy to wiedzą a Ty pytasz o przyrosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 zdrowe p11 GT na seryjnych wałkach, ssac i wydechu 2,5 cala, krótkim dolocie to ~170 km przecież to oczywistość... wszyscy to wiedzą a Ty pytasz o przyrosty Poczytaj sobie tytuł tematu :fuckyou: , bo chyba nie zatrybiłeś o co pytam??? [ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 21:25 ] Dzisiaj odwiedziłem Energy na Ostrobramskiej, ciągle brakuje mi wachy jak widać, moze przedobrzyłem z zapłonem, albo złe przełożenie? Szkapa hamowana na 4-tym biegu. Wyniki miarodajne, bo dopiero dzisiaj wyczyszczona przepływka i niedawno filtr po zimie. Wykres przed wałkiem z DEH http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...13551fb182.html Dzisiaj zawitałem do Energy na rolki, aby sprawdzić co w moim przypadku dała podmiana wałka z DEH + oraz małe korekty programu zrobione przez Coobcia na parkingu i niespodzianka: 150, 8 KM, 195 Nm(temp. 23 'C!!!), oto wykres: resumując mod warty uwagi, Coobcio ogarnia go w godzinkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.