Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] co dymi z rury?


Gość wietrzyk

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wietrzyk

Witam! od dłuższego czasu obserwuję swój samochód bo myślałem że mam padnięta uszczelkę pod głowicą, objawy są dwa jeden że węże twardnieją w układzie chłodzenia górny i dolny lecz niektórzy piszą że to norma, natomiast drugi to dym z rury koloru burego.. Wiem że jak dymi to coś spala ale sytuacja jest taka ze po przejechaniu 2500 km ubyło może 100ml płynu wiec chyba go nie spala prawda? natomiast jeśli chodzi o olej to go praktycznie nie ubywa, wiec co może być przyczyną pozostawiania śladów na asfalcie takiego przydymionego jak dodam gazu na postoju? jak go będę gazował dłużej to ślad jest wyraźniejszy takie schlapany przydymiony, sam nie wiem..no i co z rury dymi bo to nie jest bynajmniej para która jest bardzo lekka i znika zaraz w powietrzu, ten dym jest gęściejszy i po odpaleniu rano od razu nie dymi dopiero jak dodam gazu i schodzi z obrotów to się zaczyna dymić i już zostaje ale tylko na chwile później zanika az dodam znów gazu. na ciepłym silniku również tak jest lecz troszkę mniej. No i co to jest na tym asfalcie przykopcone? Myślałem że może poprzedni właściciel coś tam wlał i spala jakieś nagary, sam nie wiem.. mam go od 4 miesięcy. Może ktoś z Was bardziej rozeznany w problematyce silników, wie? silnik 1.6.16V GA16DE. 165000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawek1956

sie,po pierwsze to nie ma tak byc,po2 najpierw wymien korek wlewy chlodnicy i sprawdz rury,po3 dalej wywal termostat i sprawdz ew wymien na nowy,dalej zobaczymy,jezeli masz twarde przewody to gdzies jest blokada przeplywu plynu w ukladzie , daj znac co sie dzieje

 

[ Dodano: Sro 06 Maj, 2009 16:25 ]

termostat wywal jak wymiana korka nie pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wietrzyk

Hej! korek wydaje się całkiem dobry, nie wiem czy to będzie to ale być może spróbuje.. termostat mam zamówiony czekam na przesyłkę więc go wymienię. zobaczymy. jeśli chodzi o te twarde przewody z gumy to ponoć mają byc lekko twarde bo to jest ciśnieniowy układ mi na korku pisze 0,9. ale u mnie są chyba za twarde i gorące. I w ogóle silnik długo stygnie po jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marceli

wietrzyk czego Ty szukasz???? Piszesz ,że ni dzieje się nic złego tzn nie znika płyn nie pali oleju....itp A ze leci para,że na asfalcie jest ślad,że przewody są twardawe,że gorące...

 

Chłopie przecież ten silnik spala paliwo wiec coś z niego musi leciec no nie?

 

Goracy i długo stygnie... czy to wg Ciebie nienormalne??

 

Weź nie szukaj dziury w całym i nie rób sobie problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wietrzyk

Marceli może i szukam dziury w całym, ale jakbym przymykał na wszystko oko to bym chyba długo nie pojeździł. Po to są takie fora żebym mógł sie cos nie coś dowiedzieć.. Nie jestem mechanikiem i dlatego chciałbym się wesprzeć wiedzą ludzi którzy się na tym co nie co znają. A objawy są niepokojące więc pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...