ogr Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 witam Wcześniej nie było problemu teraz jest następujący: mam źle ustawione reflektory,prawy wyzej ( za wysoko) lewy niżej ( za nisko ). Pojechałem na ustawienie i się okazało, że przy przestawianiu z 0 przez 1,2 do 3 prawy się unosi do góry a lewy opuszcza. Czy ma ktoś pomysł co moze być tego przyczyną? Myslałem, że może przewody ( kostka ) prawego są źle podłączone ale nie wiem która to kostka i co mam zrobić. Wolałbym najpierw cos sam zrobić nim pojadę do elektryka. dzięki za szybka odpowiedż, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Czy to są lampy i silniczki z którymi auto opuściło fabrykę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 nie, są to zamienniki, wmontowane po kolizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Nie przychodzi mi nic innego do głowy jak to, że jeden z silniczków lub leflektorów jest od wersji "angielskiej". Jak wyglądają strumienie świateł? czy lampy i silniczki mają identyczne symbole po lelwej i prawej stronie? Może uda się ustawić je tak aby przynajmniej w poz. 0 świeciły równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Trzeba zamienić biegunowość na silniku (zamiana kabelków powinna pomóc) wystarczy kontrolka lub miernik żeby sprawdzić kable które trzeba zamienić miejscami (jeżeli pamiętam dobrze to do tego silniczka dochodzą trzy przewody). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 ??? ide sprawdzić jeszcze raz bo mnie sie wydawało że jest tam 6 kabelkóe, ale może nie to zlokalizowałem do potrzeba? jeśli dobrze myslę i silniczek regularora to jest właśnie ta kopułka w bolcem zakończonym kulką to u mnie w prawym i lewym do kostki jest podłączone po sześć kabelków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Do jednego silniczka do kostki dochodzą trzy przewody i do drugiego silniczka trzy Na fotce częściowy schemat elektryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 co sądzisz jakbym przełozył lewy działający jak potrzeba na prawo i sprawdził czy też bedzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Dobry pomysł Fotki silnikczka do regulacji świateł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 michal801 Nie piszemy o K12 6 przewodów do każdego silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 sory za głupawe ptanie ale gdzie się to znajduje??? ja myslałem że silniczek to jest przykreconu na wkręty do reflektora . Czegos takiego nie widziałem nawet. :/ a czy istnieje taka możliwość że wsadzone są dwa "lewe" :/ i dlatego jest taki efekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Moja wina wprowadziłem cie w błąd schemat oraz silniczki są od N16 a nie od N15. Dzięki KKK i przepraszam ogr za wprowadzenie cie w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 ogr. masz tu link do silniczków od Twojego modelu samochodu , http://moto.allegro.pl/item626330994_nissa...lamp_lampy.html czy istnieje taka możliwość że wsadzone są dwa "lewe" i dlatego jest taki efekt? nie sądzę, zasada działania regulatora jest taka, że popychacz w zależności od ustawienia albo się wysuwa albo cofa, więc bez różnicy czy siedzi w prawym czy lewym reflektorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam z rana sytuacja wygląda nastepująco. Zdenomtowałem dwa reflaktory odkręciłem od nich silniczki regulacji następnie podpiąłem silniczki tak jak były do kostek i..... jak opuszczam to sie dwa wysuwają jak przekręcam regulator na "0" chowają się. Nastepnie silniczki przełożyłem lewy na prawo i prawy na lewo i jest tak samo. Wygląda na to że obydwa działaja prawidłowo. Co jest nie tak w takim razie???? pomocy nadal potzrebuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Wygląda na to, że problem tkwi w samych lampach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 ogr, a może były źle założone w reflektorach, popychacz tego co źle działał zamiast siedzieć w gnieździe odblasku szedł gdzieś górą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 no właśnie, tez zaczołem się zastanawiać czy przyczyna nie jest lampa. Mogę ją rozebrać , tylko czy będę wiedział co dalej , jak rozpoznać że coś jest nie tak jak ma być? mam też obawy przed wyciaganiem przewodów i ich zamianą jednak zastanawiam sie nad tym czy jest sens skoro siłowniki działja jak nalezy. PS. Napiszcie czy jest sens regulować reflektory na "sztywno" bez mozliwości regulacji. W sumie nie jeżdżę z dużym obciążeniem i max 3 osoby. Dziecko z tyłu. Gdyby okazało się, że naparawa jest skomplikowana lub ,nie wiem czy to możliwe ale np. niemożliwa czy warto tak zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 ogr, jeżeli siłowniki działają jak należy to wszystkie podłączenia elektryczne są OK. Ja bym zrobił tak: wyjąłbym żarówki w obydwu reflektorach i poruszał odblaskiem przez otwór w który wchodzą siłowniki obserwując jak się zachowują. Ustawić na sztywno można i w zasadzie nie powinieneś nikogo oślepiać. Tylko, że jeśli coś jest nie tak z odblaskami to ustawianie może się zdać psu na budę. Ustawisz dobrze a za chwilę np. opadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 niestety uszkodzona lampa prawa, do wymiany. jaką kupić lampę , żeby dobrze swieciła? PS. cena żeby rozsądna była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 ja mam zamiennik TYC, bardzo dobrze swieci a kosztowal ~220 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 to chyba zalezy od egzemplarza bo ja mam lewy TYC i nie wydaje mi się żeby on dobrze swiecił. Czy warto kupić oryginalna uzywkę Nissana z siłownikiem regulacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość McAlmera Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Bierz to : reflektor edit: właśnie zuważyłem, że szukasz prawej - zapytaj, może mają.. ostatnio miałem potrzebę i brałem u nich prawy - nówka, oryginał Nissan/Ichikoh z silniczkiem i.. żarówką polecam (używki sensownej za mniej niż 150-160 nie dostaniesz i 90% na allegro z anglika - przerabiałem temat miesiąc temu) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 dzięki za radę, narazie skleiłem prawy na sztywno bez możliwości regulacji elektrycznej.Wyregulowany, a z wymianą muszę trochę poczekać.Byle nie waliło po gałach poprzednikowi i przegląd tech przeszedł pomyślnie. Mimo wszystko lampę wymienię za jakis czas. dzięki wszystkim za szbki odzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darth Vader Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 witam, mam takie pytanie jak poznać który reflektor jest elektryczny a ktory manualny w N15 rocznik 99 po lifcie, mam zamiar zakupić dwie lampy tego typu: http://www.egaraz.com/offer,list,31323,8607,reflektor_glowny.html oznaczony jako elektryczny a drugi http://www.egaraz.com/offer,list,31323,12251,reflektor_glowny.html a tutaj oznaczony jako manualny/elektryczny i nie wiem o co chodzi jak sie domyslam silniczka brakuje w jednym i jesli wiecie gdzie mozna go dostac poprosiłbym o jakis namiar a wlasciwe pytanie jaka jest roznica miedzy jedny a drugim reflektorem? z góry dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.