Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Znaczny spedek mocy na LPG


Gość Marko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie sprawa wyglada tak :

1d6ae4f1643659b5med.jpg

444ed637e297caa7med.jpg

8b87cf55c0b1e517med.jpg

aa5d589a97363affmed.jpg

f15ba452c6aef5d5med.jpg

db7dd075e12c43a7med.jpg

 

mam podobne cos na gazniku ale wyglada na mniejsze i gaz wchodzi od innej strony. Blad montazu masz wg mnie marko i nalezy sie poprawka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

borciuch1964, U Ciebie jest gaźnik bez elektrodyszy

1d9069d7ec6b37dfmed.jpg

a Marko ma inne ukształtowanie dźwigienki

b7fc22e54d46ff63med.jpgi ten sam mixer może u Ciebie nie przezszkadzać a u niego tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ciekawa sprawa...moze to rużnica silników....bo ja mam 1.2 a Borciuch chyba 1.0

 

[ Dodano: Pią 08 Maj, 2009 16:40 ]

alfabox widze że masz sporo zdjec i wiedzy na temat k 10....

Więc moje drugie pytanko brzmi; masz może zdjęcie łożyska mc persona.....bo podobno musi byc a ja rozkładalem te gumy i blachy zklepane do kupy i nic nie znalazłem :( . A strzela mi spręzyna albo łozysko przy skręcie(najbardziej jak cofam-nawracam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ciekawa sprawa...moze to rużnica silników....bo ja mam 1.2 a Borciuch chyba 1.0

To raczej kwestia rocznika i wersji,bo elektrodysze w gaźnikach były przy silnikach z katalizatorem.

Fotki nie mogłem znaleść,ale z rysunków wynika że jest to teflonowa tuleja z kołnierzem nad miską sprężyny .Najlepiej ją pozmarować jakimś smarem grafitowym lub jeszcze lepiej litowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość żyzny

alfabox0266, ja mam nieodparte wrażenie, że mikser opiera się o element znajdujący się pomiędzy dźwigienką a gaźnikiem, coś jakby plastikowe kółko, co myślisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alfabox0266, ja mam nieodparte wrażenie, że mikser opiera się o element znajdujący się pomiędzy dźwigienką a gaźnikiem, coś jakby plastikowe kółko, co myślisz?

To za dźwigienką?To to jest akurat spiralna sprężyna dźwigienki,chyba niie powinno przeszkadzać.13bdda7365c1f4a0med.jpg

Bardziej mnie martwi ograniczenie skoku dźwigienki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość żyzny

alfabox0266, dokładnie to co zaznaczyłeś. Jeśli się opiera o to, to jest niebezpieczeństwo, że zaciąga lewe powietrze i wtedy może się dławić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jeszcze zrobil test wiekszego odkrecenia sruby regulacyjnej ale to musi zrobic gazownik ze wzgledu na gwarancje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alfabox0266, dokładnie to co zaznaczyłeś. Jeśli się opiera o to, to jest niebezpieczeństwo, że zaciąga lewe powietrze i wtedy może się dławić.

W extremalnych przypadkach jest to możliwe,chociaż ta sprężynka w tym miejscu jest na tyle mięka że można ją ugiąć małym palcem ;)

ja bym jeszcze zrobil test wiekszego odkrecenia sruby regulacyjnej ale to musi zrobic gazownik ze wzgledu na gwarancje

No i to jest słuszna koncepcja,niech kombinują jak ciulowo zamontowali :fuckyou2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najgorsze jest to ze podejrzewam ze to sa barany ktore montuja bo montuja ale w zab sie na tym nie znaja ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze wpadlem nato ze k10 w 1.2 ma takei cos na koncu obudowy filtra co chyba elektronicznie steruje zima lato. Ale powinno byc na koncu tez zamontowane takie cos co uniemozliwia bezposredni wlot powietrza. Takie cos z gumy nie wiem jak to nazwac :) moze tego brak lub zle podlaczenie imesza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polowiczny efekt niesprawnosci elementu moze zduszac silnik i to tez moze byc powod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takim profesjonalnym montarzu napewno ssie ;D hehe a tak poza konkurencja ladnie chodzi k10 na lewym powietrzu ;P u mnie jest efekt subaru turbo psss ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chtenie bym tego micrusa wprowadzil do mojego garazu na badania ale nie chce mu spowodowac utraty gwarancji... bo szkoda potem placic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Bez wizyty w serwisie sie nie obejdzie! Byłem w sobote w małej trasie bo zrobiłem 100 w jedną stronę....oczywiście na gazie! Gdy dojechałem na miejsce to zgasiłem auto. Po pół godziny chciałem go zapalić i coś tylko pod maska stukło no i kręciłem, kręciłem kręciłem i nic. Pomyślałem gaz sie skończył i pojechałem na stacje na benzynie, zatankowałem na Statoil i weszło 5 L gazu mniej więc był jeszcze gaz.Co sie okazało.....podczas jazdy wrzuciłem gaz i zaczął mi szarpać....przerywać i pod góre nie mogłem sie uciągnąć . Stanąłem na boku i podkręciłem mu ilość mieszanki na wężu. Poprawiło mu sie ale póżniej okazało sie ze jak noge z gazu ściągną to auto gaśnie.....nie miałem wolnych obrotów!!! Doturlałem sie do domu i zadzwoniłem do instalatora ze zjebką!! Kazał mi wężę posprawdzać czy gdziś nie spadły....ale wszystkie były ok! No to stwierdził żebym śrubą( taką plastikową) pokręcił od regulacji obrotów.....no i najpierw odkręcałem aż całą odkręciłem i nic. Póżniej przy wkręcaniu znalazłem jakieś ułozenie że nawet złapał wolne ale ok 800 obr....nie jest to tak jak było na początku ale przynajmniej nie gaśnie! Już mam powoli dość tego gazu.....macie jakieś pomysły co sie dzieje?? :029:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastapil zaplon gazu w filtrze powietrza spokojnie niczym to az tak nie grozi w k10... jedz do tego gaziarza zostaw mu auto i powiedz mu tak. Daje 7 dni na naprawe samochodu zeby chodzil bez problemu tak jak nalezy. JEzeli nie ustosunkujecie sie do tego zwroce sie o demontarz instalacji i o zwrot calosci poniesionych kosztow. NIe boj sie atakowac go. Jezeli nie pomoze powiedz ze ma oddac cala kase i sobie zabrac to lpg. NIe bedzie chcial sie podjac to znajdz urzad ochrony konsumenta i nakieruj do nich ta sprawe. GWarantuje ci ze albo ci auto zrobia albo wymontuja gaz i zwroca kase.

 

Instalacja jest na 100% zle zamontowana i posiada zly reduktor wraz z podlaczeniem

 

[ Dodano: Pon 11 Maj, 2009 13:23 ]

ja latam na trasy po 300km tylko na lpg i nie ma problemow. Chodzi jak burza ale zaklad ktory to montowal zna sie na fachu poniewarz montuje lpg do najbardziej zaawansowanych amerykanskich "czolgow" i sa wszscy zadowoleni. Sasiad u nich montowal sekwencje z mojego polecenia w Jeep Cheeroki 5,7 hemi benyzna i auto od poczatku jezdzi bez problemu. Wiadomo kolo 10x byl na regulacjach pod komputerem ale teraz mu to dziala a on tym jezdzi kolo 3tysiecy km na miesiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo za bardzo skoplikowany<filtr ma oddzielnie, nakrecone duzo miedzi> i prawdopodobnie o za duzej mocy. Do micrusa potrzebny jest max na 100HP czyli do 100koni najprostrzy tomasetto i taki mi dziala :) gazownik musi pogrzebac i trzeba go ostro zaatakowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marko, Nie masz chyba wyjścia i musisz podjechać do tych co montowali LPG. Niech sprawdzą czy tak jak pisał alfabox dźwigienka się nie blokuje o mikser. I niech to poustawiają po ludzku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...