Gość Marko Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam, Założyłem niedawno z powodów ekonomicznych gaz do 1.2 super S i okazało się że przy dodaniu gazu do dechy auto zwalnia "dusi sie" tak sie dzieje gdy jest więcej niż 3/4 gazu. Przy stopniowym dodawaniu nawet jedzie. Koleś co zakładał gaz twierdzi że mixer nie pozwala dopuścić odpowiednią ilość powietrza i dlatego jest taki słaby! Podobno są jakieś inne mixery co niwelują ten problem....słyszał ktoś o takim rozwiązaniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Marko, Jest taka mozliwość, że mikser daje złą mieszankę. Moze został źle dobrany do silnika, albo instalacja jest źle wyregulowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marko Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 No nie wiem mechanikiem to ja nie jestem ale koleś twierdzi że mixer w filtrze powietrza zajmuje sporo miejsca i dlatego brakuje mu powietrza w mieszance. Mówił ze słyszał że montuje sie jakiś mixer na dolocie powietrza ale tylko słyszał. Na regulacji byłe tydzień temu więc raczej jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Marko po pierwsze napisz czy auto dusi się tylko na LPG czy też na PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 na lpg k10 chodzi doskonale. 1.2 jak i 1.0 czuja sie jak ryba w wodzie. Co ty to masz za instalacje? obfotografuj mi reduktor i podlaczenie do gaznika jego jak to wogole oni namieszali. I powiem ci co jest zle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Marko, borciuch1964, ma racje zrób zdjęcia i może się czegoś dopatrzymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 moze ci zalozyli jakis syf nie do teo auta przystosowany zle podlaczony i sa jaja [ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 20:25 ] podejrzewam ze sie za bardzo napalili na sade lambda i wsadzili 2generacje do gaznika :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 borciuch1964, mnie zastanawia ten mikser w obudowie filtra powietrza.... co Ty na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 ja nie wiem wogole o co z nim chodzi... po kij do gaznika jakis mikser... przeciez tam jest reduktor przed nim miedz . Od niego wychodzi rura na niej sruba regulacja potem wpada do gaznika do podkladki pod pokrywe filtra powietrza i "wtryskuje" wokolo gaz.. i tyle powinno byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 borciuch1964, dokładnie właśnie ta podkładka pomiędzy pokrywą a gaźnikiem spełnia rolę taką jak mikser przy wtrysku, a co oni mieli na myśli mówiąc o mikserze na dolocie powietrza :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 od ilosci gazu zalezy sruba regulacyjna. A jak na 1/4 gazu sie dusi znaczy ze sruba jest za bardzo skrecona... na lpg auto ma sie krecic na full obroty wtedy regulacja jest ok. JA reguluje sam w garazu i efekty mam rewelacyjne. Obsluguje lpg w pelni tj filtry czyszczenie samokontrola szczelnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marko Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Witam. Dzięki chłopaki za opinie. Chodzi o to że na gazie on jedzie ale kręci sie tylko do 4000 obrotów a później poza wyciem to niema nic więcej mocy. Na bezynie wczesniej to jak trzeba było to i do 7 sie wkręcał z przyspieszeniem. A po założeniu instalacji LPG -na benzynie ma taki spadek mocy. I to jak chce wyprzedzić w sytuacji kryzysowej na benzynie to juz kilka razy zdarzyło sie że przy wcisnieciu pedała do dechy zwalnia a jak zciągne troche noge z gazu to jedzie ale max moge miec 4 tys obrotów.Już mało brakło a było by czołowe. Na gazie mi pali teraz ok 8 na miescie nawet czasem minimalnie mniej ale tak jak wspomniałem tylko do 4 tys jaak go krece najwiecej. postaram sie zdjecia zamiescic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 aaaa to marko sprzegielkko sie konczy... slizga ci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Marko, a na gazie Ci nie strzela? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 jak mu dajesz gazu a on wyje i zwalnia to sprzeglo sie uslizguje.. i nalezy sie mu wymiana.. jedynie ze nie trafnie opisales problem ja to odbieram jako sprzeglo teraz. skad jestes? uzupelnij profil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marko Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Kurcze tylko nie moge sie tu dowiedzieć jak mam te zdjecia zamiescic?? Nigdy tego nie robiłem....pewnie to jakoś banalnie proste ale nie wiem jak <lol> :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 na pw masz jak to zrobic. zastanawiam sie tez czy przypadkiem ci go nie podlewa pb i lpg naraz.. ale wstawisz fotki lub ja to zrobie i sie zobaczy co tam masz [ Dodano: Pią 08 Maj, 2009 14:35 ] ale gaziarz sierota jak pieron.. ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marko Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Nie nie sprzęgło jest w porządku na pewno....może faktycznie źle napisałem....ale głowny problem jest taki że: po założeniu instalacji gazowej moc na benzynie się zmniejszyła. Jak przedtem chciałem przyspieszyć to gaz do dechy i w miare szybko sie wkręcał na każdym biegu do 7 tys. .....a tera jest tak że jak bym nawet na 1 biegu wcisnął gaz do dechy to sie robi tak jak bym na hamulec wdepnął( ale silnik nie wyje) po prostu nie chce jechać! a jak stopniowo dodaje gazu to sie rozędza....tylko jak przekrocze wiecej niz 3/4 gazu to zwalnia (jak by sie dusił) i pewnie jak bym tak wcisnął do konca to by stanął. A na gazie mi nie strzela.....do tej pory ani razu! A z tymi zdjęciami naprawde nie wiem jak zrobić......ja jestem z pod Krakowa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Kurcze tylko nie moge sie tu dowiedzieć jak mam te zdjecia zamiescic?? Nigdy tego nie robiłem....pewnie to jakoś banalnie proste ale nie wiem jak <lol> :/ Marko Zanim zadasz takie pytanie zajrzyj do FAQ a konkretnie TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 marko skad konretnie? wyslij mi na mejla te fotki ja je wrzuce na forum. MEjla ci podalem prywatna wiadomoscia na forum [ Dodano: Pią 08 Maj, 2009 15:08 ] oto i te zdjecia czy rura wychodzaca z reduktora na ktorej jest sruba regulacyjna wchodzi do gaznika od strony kielicha kierowcy? czy od pasazera/reduktora? odkrecpokrywe filtra powietrza i sprawdz czy siedzi na szczelno na gazniku/mikserku a przy okazji zrob foto tej "dziury" do wnetrza gaznika tylko wyrazne . SKad jestes doklanie marko? bo moze jestesmy z bliska i bym to obejrzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 od strony kielicha kierowcy? czy od pasazera Kierowca w czasie jazdy nie sięga po kielicha :diabel: Pasażer ewentualnie może borciuch,Wiem do czego zmierzasz ,czy trafia w pierwszy przelot ,czy w drugi.Przy dwugardzielowych gaźnikach ważne jest usytuowanie podania gazu,bo jeśli trafiać będzie tylko w pierwszy przelot,to po otwarciu drugiej przepustnicy dostanie więcej powietrza,ale gazu nie,a wtedy mieszanka będzie za uboga :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 chodzi o kielich zawieszenia ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 wyżej dopisałem,jak odpiszesz to usunę ten post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 no wlasnie myslalem ze brakuje mu gazu.. ale co najlepsze marko twierdzi ze auto jest mułowate na pb co jest dziwna rzecza prze ogromnie.. moj na benzynie rwie jak szalony. Moze mu zalozyli za cienkie wiezyki do elektrozaworu gaz/benzyna i nie moga one wydolic ja podajac... Marko pamietasz ze zanim przelaczycz na pb musisz wypalic lpg? jak odrazu przelaczysz auto zamuli na amen... i potem ciezko odpalic [ Dodano: Pią 08 Maj, 2009 15:35 ] no to jednak od pasazera wrzucona rura.. co to jest to na gazniku? kawalek jakiegos okregu metalowego ni pieron wie czy to wogole jest do lpg . Dziwnie to wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Zwróćcie uwagę na zaznaczony obszar.Może to złudzenie ,ale wydaje mi się że dźwigienka pompki przyspieszacza blokowana jest przez mixer i w ten sposób nie może cofnąć tłoczka do góry,co może powodować brak dodatkowego dawkowania paliwa podczas przyspieszania.Tłoczek może być częściowo wciśnięty,co zawęża jego skok i opóźnia reakcję (bierze dopiero na końcu swojego skoku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.