Damvic2 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam wszystkich!Może pomożecie mi rozwikłać zagadkę-chodzi o to że nie jestem pewien czy u mnie działa wiatrak chłodnicy.Nawet po około 30 min. jeżdzie,patrzę na pracujący silnik i nie mogę trafić żeby pracował wiatrak.Obawiam sie przegrzania silnika,co do wskazań na desce-dokładnie środek normy ale nie wiadomo czy ktoś tam nie majstrował,mam to auto tydzień i jeszcze się w nie wczuwam,ale ten wiatrak mnie niepokoi.Dzięki za pomoc,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 nagrzej silnik i postaw zapalony na jakies 5 minut na parkingu,powinien sie wlaczyc wentylator,bo w czasie jazdy przeplyw powietrza jest wymuszony i wentylator nie koniecznie musi sie wlaczyc zwłaszcza ze jeszcze nie mamy wysokich temperatur,no i jak bedziesz stał na parkingu to zwroc uwage na wskaznik tem.bo wrazie jak by wentylator był uszkodzony to bys mogl przegrzac silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 jak chcesz wiedziec czy w ogole dziala to wlacz klime (przy wlaczonym silniku..)..wiatrak powinien od razu zaczac pracowac...a tak w ogole to powinien sie wlaczac przy ok 80 stopniach (dokladnie pomiedzy 82 a 88 stopni..tak jest przynajmniej w p11 i przypuszczam ze podobnie w p11.144..) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damvic2 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Dzięki wielkie za podpowiedzi,a w jaki sposób mogę sprawdzić czy wskazówka pokazuje właściwą temperaturę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 jesli stoi na srodku pola to wszystko jest ok :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Tylko przez podpięcie testera i odczyt z niego rzeczywistej temperatury pracy silnika i porównanie tego ze wskazówką na desce. Do ok 105stC wskazówka jest w położeniu "normalnym" poziomym, potem idzie w górę. A wentylator załącza się przy ok 96-98stC. Przy 82-88 dopiero otwiera się termostat. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damvic2 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 W takim razie idę odpalić maszynę,niech pochodzi z 10 minut,po tym czasie powinien się załączyć chyba ten wiatrak,jeśli nie to lipa pewnie.Niestety nie mam klimatyzacji więc ten wariant odpada :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 przejedz sie najpierw szybciej ci sie nagrzeje a pozniej daj mu pochodzic na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 nie bede sie klocil..ale w "Haynesie" widac cos pokrecili na stronie 129 jesli chodzi o te temperatury...bo na tym sie opieralem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Damvic2, otaguj temat bo pójdzie do kosza http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=33740 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damvic2 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Sorki,ale nie wiem jak teraz otagowac temat- P11.144,tak chyba ma byc tylko gdzie to wstawić? A co do wiatraka to niestety nie załączył się.Wieczorem wymontuję i sprawdzę na krótko pod aku czy wogóle kręci,jeśli tak to coś mu nie daje sygnału że ma się włączyć.Tylko co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Przekaźnik, sterownik lub wiązka przewodów. Ale skoro temperatura nie idzie w górę, płynu nie gotuje to nie rozumiem, dlaczego na siłę robisz sobie problem? Postaw samochód, gdy będzie już normalnie rozgrzany to potrzymaj go parę minut na obrotach 2-2,5tys i zobacz czy się wtedy załączy. Jeżeli wskazówka na desce podniesie się w okolice czerwonego pola a wentylator nie włączy się, to wtedy jednoznacznie zacznij szukać problemu. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Sorki,ale nie wiem jak teraz otagowac temat, a mówiłem poczytaj - tak to się robi http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=33813 Otagowałem go ale następnym razem temat leci w kosz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damvic2 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Dzięki BULI ,za otagowanie tematu-już wiem co i jak ,Dzięki rownież -Przem ,jswistow ,serwis.Sytuacja wygląda tak-przegoniłem trochę maszynę,otwieram maskę-wiatrak nie chodzi.Przytrzymalem na około 3000 jakieś 2-3 minutki no i cud-wiatraczek śmiga aż miło!Załącza się na krótko jakąś minutkę,ale widocznie tyle mu trzeba,dlatego nie mogłem trafić gdy chodził.Wskażnik norma,nic się nie gotuje czyli jest o.k. Jeszcze raz dziękuję za pomoc,dorzucam Wam punkciki i zamykam temat.Pozdrowionka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.