Gość DJ Turn Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 witam szanowne grono posiadaczy nissana mam pytanie w moim p10 16 16v stala sie pewna usterka silnik odcina zaplon przy 2,5 tys obrotow do tych obrotow silnik chodzi normalnie. Przepustnice wyczyscilem poprzegladalem i niby wszystko ok Check sie nie swieci. Co to moze byc ? Prosze pilnie o porady i wyrozumialosc bo moze temat juz byl ale pilnie potrzebuje mniej wiecej diagnoze ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 komp w trybie serwisowym, awaria przepływomierza np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ Turn Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 odlaczylem przeplywke i dalej to samo ;/ tak samo ten drugi czujnik biegu jalowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Aparat zapłonowy, a dokładnie jeden z czujników położenia wałów? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ Turn Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 czyli panowie cos z elektronika ? a jesli przeplywka jest juz zwalona i ja odlocze to dalej tak powinno byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Zwalona przepływka na pewno nie będzie ograniczać obrotów do 2,5tys. Jak masz zwykły miernik to sprawdź sobie czujniki z aparatu, masa i 5V na wyjściu, kręcisz silnikiem kluczem a sprawdzasz na kostce wyjściowej aparatu. 1 czujnik sygnał raz na obrót, drugi czujnik - sygnał masy co 90st OWK. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ Turn Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 aha dzieki jak co to bede meldowal jak ida prace [ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 21:57 ] jakby co to ile mniej wiecej takie czujniki kosztuja i jak to sie nazywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Czujników osobno nie kupisz, kupujesz używany aparat zapłonowy bo w nim są oba czujniki: położenia wałka rozrządu i wału korbowego. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Na 90% to będzie przepływka, nie wiem jak w p10 ale u mnie w p11 po odłączeniu przepływki jest właśnie taki objaw że nie wkręca się dalej niż 2.5 tys obr, no i troche na wolnych inaczej pracuje, także jak masz możliwość to w pierwszej kolejności pożycz od kogoś przepływke na chwile sprawną i podmień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Tak jak pisze bullitt, padnięta przepływka albo jakaś przerwa w obwodzie przepływomierza, przy odłączonej będzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 odlaczylem przeplywke i dalej to samo ;/ tak samo ten drugi czujnik biegu jalowego zazwyczaj jest tak, że odłączając coś co padło nie ma różnicy :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.