komprez Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 (edytowane) Pierwszy post będzie zawsze aktualizowany co do prac nad kompuetrem ... ułatwi to czytanie całości 22.02.2011 Prace nad komputerem wrzą ... tak więc na chwile obecną zrezygnowałem z pomiarów spalania za pomocą interfejsu .. dlaczego ? 1. za duże błedy 2. nie wyłapuje wszytskich "tyknięć" wtrysku Postarałem się o przenośny oscyloskop i zrobiłem pomiary wtrysków .. nie mają sie nijak do tego co pokazuje nam NDS .. A jak obiecałem oto przykładowe fotki prototypu pracujacego narazie na biurku : Jak narazie komp przechodzi testy zliczania impulsów wtrysku , jeśli będzie wszystko ok dorzucę następne implementacje oraz screeny Bądźcie cierpliwi ! Edytowane 22 Lutego 2011 przez komprez 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukal Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Jak ci się uda wszystko sklecic do kupy to daj znac piszę się na zakup. Na pewno przydało by się średnie i chwilowe spalanie, temperatura w kabinie i na zewnątrz. Dobre też było by coś o przypomnieniu włączenia świateł, no i jeśli to możliwe mierzenie przyspieszenia do 100. Tyle na szybkości wymyśliłem Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Dzieki za sugestie - wszystko jak najbardziej da sie zrobic ale tak : - srednie chwilowe spalanie , tu jest problem natury wtryskiwaczy. Nie wiadomo ile podaja paliwa i to raczej prawie jest niedokladne ... ale cos pomyslimy w tej kwesti - temp in/out - bez problemow , tylko 2 czujniki dolozyc - przypomnienie o swiatlach to juz zabawa z podlaczeniem sie pod instalacje ale jak ktos lubi grzebac mozna to zrobic np miganiem lcd z pipczemiem. - pomiar 0-100 bez problemow ... mozna by bylo nawet defginiowac od jakiej do jakies predkosci ma robic pomiar No to tyle narazie , jutro beda foty i filmik bo dzis konczylem program i nie zdarzylem juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Czekamy na pokaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Bedzie bedzie ... sorki ale akurat nie mam aparatu (pozyczylem) tak wiec byc moze jutro odzyskam to wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Z góry dzięki. Weź pod uwagę również ekonomię skali 99 jest lepsze niż wszystko co między 100 a 199. Wierz mi znam się trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Witajcie ! Sprawa sie ruszy niebawem - sorki mialem remont w pokoju i warsztat nieczynny mysle ze do konca tygodnia porobie przykladowe foto komputerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
towpik77 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Witam ruszyło już coś w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 No pewnie ze ruszylo Obecnie napisany jest program bazowy i funkcjonuje juz : - laczenie sie z komputerem - odczyt napiecia, obrotow, predkosci, temperatury silnika. Do zrobienia zostalo : - ustawienia początkowe (modyfikacje mieszanek zaplonow) - odczyt bledow wraz z krotkimi opisami TO bedzie koncowa wersja 1.0 W nastepne beda wrzucane nowe opcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Kiedy premiera???????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 (edytowane) Kiedy premiera???????????????? Na chwilę obecną projekt stoi ... nie mam czasu na dokończenie :/ Wszytsko już chodzi mniej więcej ale pasuje to upchać w jakaś obudowe a niechce pokazywać wiochy Obiecałem sobie że po weselu,urlopie,wakacjach rusze z tematem także wypatruj pod koniec sierpnia Edytowane 20 Lipca 2010 przez komprez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Dzięki za odpowiedź - czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spartan12 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam Czy doczekamy się premiery tego komputerka? Jestem bardzo zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Pech chciał że (a może nie pech ) komputer został odstawiony ... Jego miejsce począł nowy ... będzie to coś bardziej wypaśnego ! Jak narazie komputerek siedzi w samochodzie na teście pomiaru napięcia, i pomiaru zawartości baku paliwa Soft się pisze ... tym razem obiecuje dokończyć dzieło Parametry : - LCD FULL COLOR 176x132pix 16mln kolorów - Procesor 25mhz - 4 wejścia pomiarowe (napięcie) - 8 wejść typu 0-1 (on-off) - diagnostyka OBD (tylko nissany z OBD1 czyli 14 pin szara wtyczka) - diagnostyka LPG (tylko STAG300 ale to będzie dopiero w planach) Tyle narazie mam , dopracowuje sobie komunikacje auta z komputerem oraz organizuje wyswietlanie danych na lcd oraz menu. Zamieszcze może dziś fotki z działającego prototypu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 a starsze stagi ?? i jak to ma wyglądać ta diagnostyka ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Generalnie nie mam opatentowanego staga jeszcze bo najpierw musze skonczyc z OBD. Ale jesli masz fejsa , podasz model staga i zrobisz co Ci powiem .. podeslesz logi to wszystko da sie zrobic Zdjęć jeszcze nie dam bo aparat wczoraj odmówil posuszenstwa :/ (pier... aku) Aktualizacja postu 22.02.2011 PATRZ wypowiedź nr1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Generalnie nie mam opatentowanego staga jeszcze bo najpierw musze skonczyc z OBD. Ale jesli masz fejsa , podasz model staga i zrobisz co Ci powiem .. podeslesz logi to wszystko da sie zrobic a co potrzebujesz ze staga?? napisz co zrobić to poradzimy do tego może by załączyć taki przycisk do autodiagnostyki i nie trzeba by było wkładać zworki w złącze a i może dołożyć możliwość diagnozowania lambady w zakresie od 0V do 1V, i przepływomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Jakiego masz staga ? zrób fotke sterownika i wtyczki diagnostycznej Całe wskazania silnika będą dostępne przez złącze OBD w naszych nyskach. Co prawda ja buduje car-pc cały gdzie będzie zintegrowany komputer z lcd 8 '' dotykowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 STAG200, wtyczka raczej nie ma znaczenia bo wpinamy się w kable ale jest taka czarna płaska 4 piny czy wsad do procka i schemat będzie dostępny??? czy tylko gotowy wyrób?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Dla ludzi zaznajomionych z tematem oczywiście udostępnie wsad na życzenie A stag200 to starszy , ja mam 300-tkę .. jak tylko ogarne się z OBD i resztą będziemy kombinować ze stagami , myślę że protokoły są te same tak więc nie powinno być problemów, gorzej będzie z rozszyfrowaniem protokołu ale już samo łączenie ze sterownikiem udało mi się wyciągnąć DINO, jeśli posiadasz odpowiednie uprawniania możesz podpiąć temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 no to jest podpięty, a STAG200 a 300 to prawie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 no to jest podpięty, a STAG200 a 300 to prawie to samo dzięki no tak , to samo tylko nie wiem ile parametrów obsługuje ten sterownik ... dasz rade wrzucic screen z ac gaz synchro z tego sterownika swojego ? chodzi mi o pierwszy panel gdzie są wszytskie wskazania ... Będę coś już mieć na uwadze Poźniej będzie wyższa szkoła jazdy .. Aha i jaki masz fejs do niego ? na usb nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 fejs na USB oryginał AC jeżeli chodzi o STAG-a to fajnie by było wiedzieć czasy wtrysków PB, ciśnienie i obroty, aby było zapisywane najniższe przy jakich obrotach, (chodzi o wydolność reduktora) oraz wgląd w ustawienie wskaźnika gazu, można by było wtedy pospisywać wartości i po podpięciu fejsa poustawiać w miarę dokładnie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 No to faktycznie jest to samo co u mnie... za niedługo dam CI soft do tzw sniffingu I zrzut zapodasz wtedy to będę badać czy transmisje są identyczne , wtedy będzie łatwiej oprogramować jeśli będzie to samo a tak nawiasem mówiąc czasy wtrysków masz bardzo wysokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 ja wiem 900obr/min i na PB to jest gitt a ile miało by być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.