Gość ArturRadomski Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Wiatm Mam teraz mały problem z katalizatorem z tego co wiem to w almerze sedan sa dwa katalizatory jeden zaraz za korektorem i drugi na dole(przy roze w siatce metalowej) A moje pytanie jest takie czy wie moze ktos gdzie bardziej moze byc zapchane czy problem z wydychanym powietrzem bo nie mam mocy obroty nie wchodza na 2000 po odkreceniu tej sruby w korektorze chodzi normalnie tylko glosno jakies sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 a masz tam gaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Katalizator można wykręcić i sprawdzić czy jest przez niego prześwit, można też sprawdzić jak wylatują spaliny na ostatnim wydechu i po odkręceniu jakiej śruby czy to śruba z kabelkami bo jak tak to jest sonda lambda. Można jeszcze rozłączyć drugi katalizator (śruby bliżej silnika) i zobaczyć jak wtedy zachowuje sie silnik. Ponirzej rysunki wydechu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArturRadomski Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Jest gaz wstawiony a jest jakas roznica ? A jest maly problem z wykreceniem jakiej kolwiek sruby bo jest wszystko zapieczone na amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Różnica jest kolosalna. Gaz spala się w wyższej temperaturze oraz spala się wolniej od benzyny, więc jeżeli nie masz układu przyspieszającego kąt zapłonu w inst gazowej to prawdopodobnie masz przytopiony katalizator. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArturRadomski Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Aha ale ktory raczej ten dolny nie korektorem odrazu czyli moge ten dolny katalizator wyciac i powinno byc git ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 nie wiem czy w sedanie jest układ dwóch katalizatorów ale wiem ze jeśli masz niedrożny to napewno ten w bańce pod kolektorem. bardzo częste zjawisko w almach, nie jest to wynikiem jeżdzenia na gazie, przynajmniej nie we wszystkich przypadkach. w moim akurat zatkał się nie z winy gazu. na forum opisałem jak sobie z tym radzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArturRadomski Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 no juz to zrobilem ale nie wiedzielem akurat dokladnie gdzie jest dokladna przyczyna i na metode wykluczenia i zacząlem od drugiego szkoda ze nie był ten ale coz bosh i jazda wyrzucilem wszystko i nie wiem ale zdaje mi się chyba że ma większe przyśpieszenie [ Dodano: Sob 16 Maj, 2009 21:15 ] Niw wiem czy to ma znaczenie ale po wyciagnieciu z katalizatora porcelany zapala mi sie kontrolka silnika blad P0171 (miesznaka paliwowo-powietrzna -zbyt uboga na wtrysku nr1) czy to moze byc zwiazane z tym za duzo wydychanego powietrz i sonda lambda wariuje mam tylko jedna sonde na korektorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.