Gość elcoruso Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Chcialbym poznać Wasze opinie zanim zakupie ten stożek: średnica dolotu filtra :80 mm średnica wyjścia :80mm wysokość : 170 mm szerokość: 150mm cena: 169 zl Planuje w końcu sie zabrać za dolot u siebie i wyczailem ten stożek z obudową. Do tego musze poszukać jeszcze oczywiscie rurke metalowa, kolanko itp. Jak ktoś mial z tym stożkiem stycznośc to prosze o opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 u mnie siedzi dokladnie taki zestaw bez obudowy jest glosniej ale stozek ma wiecej powietrza, jesli to jest ten z allegro to teraz koles daje filtr dwustozkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 troche czytalem o JR-ach i nie koniecznie dobrze wlasnego doswiadczenia nie mam. ja zamontowalem K&N-a. poszukaj na forum bo juz bylo troche o tym. jak chcesz to daj znac to moze najde ten niepochlebny artykol ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 To jest ten z allegro miedzy innymi, to sprzedaje jakas tam firma. A jak wyglada dwustożkowy filtr??? A co do K&N to wiem, ze są naj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 na gornej czesci filtra tam gdzie jest dekiel z blachy to dwustozkkowe maja jeszcze maly stozek wchodzacy do srodka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 To jest jedno z najlepszych rozwiązań, filt ciągnie tylko zimne poweitrze... Rozwiązanie porównywalne do CAI choć może mieć minimalnie większe opory ssasnia. Zedycowanie lepsze od samego stożka zamontowanego na przeplywke przez ktrego to dochodzi gorące poweitrze do silnika i często bywa tak ze moc spada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Rozwiązanie porównywalne do CAI No ja chce jeszcze od stożka pociągnąc rure pod zderzak. Bedzie efekt??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 dokladnie, będize wówaczas doladowanie dynamiczne, jak gdzies na przodzie zderzaka zrobisz taki wlot jak w glosnikach typu bass reflex a do tego wolotu ladnie od wewantrz przymocowana rura idąca do zamkneijtej obudowy stozka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Wlotu w zederzaku to na pewno nie bede robil, ale bede chcial rure przymocować gdzieś w miejscu, gdzie wlatuje dużo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 dokladnie, będize wówaczas doladowanie dynamiczne, jak gdzies na przodzie zderzaka zrobisz taki wlot jak w glosnikach typu bass reflex a do tego wolotu ladnie od wewantrz przymocowana rura idąca do zamkneijtej obudowy stozka. Czytałem na forum, że długi dolot powoduje więcej mocy w dolnych prędkościach obrotowych, a krótszy w górnych. Czy zatem mając taki stożek założony w okolicach akumulatora, rurę wuprowadzoną przez nadkole do zderzaka, wlot przy tablicy rej. za bardzo nie wydłuża się dolotu? W końcu to kawał rury będzie. Szacuję, że może to być nawet 2 metry rury! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 owszem wydluza się, ale Owa rura ma na tyle duża średnic ze praktycznie nei ma wpływu na pogorzenie góry, zresztą góre rekompensuje zimne poweitzre a nie cieplo z komory silnika. Niejaki GREG76 już zrobił u siebie CAI prawdopodobnie juz jutro wsadzimy jego prime na rolki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 U mnie średnica rury od stożka do kolektora bedzie miała 77mm, a od stożka pod zderzak no właśnie nie wiem jaką tam wsadzić....??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 pd sptrzka to daje sie rure kaminkowa f i80mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 No właśnie sie zastanawiałem czy dać fi-100mm czy mniejsza np. fi-80... Dam chyba 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 owszem wydluza się, ale Owa rura ma na tyle duża średnic ze praktycznie nei ma wpływu na pogorzenie góry, zresztą góre rekompensuje zimne poweitzre a nie cieplo z komory silnika. Ok, głównie jeżdżę do 3000 obr/min., sporadycznie do 4500obr/min Chodzi mi o to by do tych ok. 3000 obrotów był jakiś pożytek z jazdy, a nie tylko wydane pieniądze. Niejaki GREG76 już zrobił u siebie CAI prawdopodobnie juz jutro wsadzimy jego prime na rolki Widziałem :-) Czy do swojego silnika mogę wsadzić stożek od Primery 2.0? Na jakiejść stronie tuningowej widziałem stożek tylko dla silników 2-litrowych. Ile może mnie kosztować taki dobry stożek z całym orurowaniem? I gdzie najlepiej takie cuda kupować? Lubię pomacać przed zakupem :-) Właśnie podoba mi się taki stożek w obudowie :-) Przyszło mi, żeby np... rurę od stożka do silnika owinąć szarą termoizolacją. Wtedy napewno rura nie będzie się podgrzewała :-D Ale z kolei traci na tym efekt wizualny. A drugie co wymyśliłem, to coś takiego: Żeby nie było możliwości zasysania wody to rura dolotowa do stożka nie była by jedną całością. Pierwszy kawałek: wyprowadzona rura do stożka w zderzak koło numerów rej. ale zrobić to np. rurą średnicy 100 mm, ale zrobić to tak, by na wlocie do rury było coś takiego jak ma muszkiet, czyli taka trąba. I z drugiej strony zrobić tak samo: zrobić trąbę rozszerzającą się, wg schematu: >----< i dalej w pewnej odległości np. 4-5 cm właściwa rura do stożka o śr. dopasowanej do stożka. Może tak być? Jeśli przypadkiem woda by się wlała do dużej rury, to i tak nie zostanie zassana do silnika, a powietrze i tak będzie dopływało. Takie coś sobie wymyśliłem, ale może to tylko wyobraźnia szalonego tuningowca? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 no masz racje w sumie, ale poto daje sie rure karbowana zeby ta woda wlasnie nie zostala zassana to samo w sobie wystarczy nie trzeba nic kąbinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Pewnie masz rację, nie znam się na tym. To co sobie wymyśliłem, to chyba w przypływie jakiegoś przebłysku ;-) Ale nauczony swoimi "pomysłami" na skracanie drogi przez góry i doły wypełnione wodą, a także krótkotrwałymi i gwałtownymi opadami sprzed roku lub 2 lat (niepamiętam kiedy to było), to powiem Ci, że w moim podziemnym garaży stała woda do wysokości jakieś 30 cm! Potem zrobili garb na wjeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.