Gość Kubek Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Witam. Przedstawiam swoje nowe auto. Kolejny Nissan tym razem troszkę większy i mocniejszy MODEL: Nissan Primera P10, sedan, rok 1992. SILNIK: SR20Di, jednopunktowy wtrysk, benzyna+LPG UKŁAD DOLOTOWY: Seria zatkana mikserem od LPG UKŁAD WYDECHOWY: Seria jeszcze z zatkanym katem. ELEKTRONIKA:Seria UKŁAD NAPĘDOWY: Seria ZAWIESZENIE: Seria UKŁAD HAMULCOWY: Seria+ podkręcone na maksa korektory siły hamowania kół tylnich BODY KIT: Seria P10 LX ŚRODEK: Seria P10 LX CAR AUDIO: fabryczne głośniki BLAUPUNKTA, radia brak DODATKOWE: Szyberdach firmy Webasto, elektryczne światła :rotfl: (joke) MOC: Haynes mówi 116KM, a ja max 100-105 i to na benzynie PLANY:Duuuuużo, na początek, konserwacja podwozia bo bez tego dalsze inwestowanie w auto nie ma sensu(17lat ), no a później to jazda: heble, CAI, blos, wycięcie kata, pół przelotowy układ wydechowy 2", wałek ssący od SR20DE, kolektor wydechowy od SR20DE, kompletne ospojlerowanie od P10 GT, lusterka w kolor, odkręcenie haka, może coś z zawiasem :roll:, być może wywalenie korektorów siły hamowania, jakieś alu 16'' może 17", no i jakieś konkretne oponki Toyo lub coś w tym stylu :jupi: a później to już może być tylko lepiej czyli jakiś SR20DEH lub coś w tym stylu ale to się jeszcze zobaczy jak się będzie auto sprawować i trzymać, ale myślę że po paru modach moja SR-ka da rade turlać fele :]] ZDJĘCIA: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Długa droga przed Tobą. Życzę powodzenia w realizacji modyfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witam. Przedstawiam swoje nowe auto. Kolejny Nissan tym razem troszkę większy i mocniejszy MODEL: Nissan Primera P10, sedan, rok 1992. SILNIK: SR20Di, jednopunktowy wtrysk, benzyna+LPG UKŁAD DOLOTOWY: Seria zatkana mikserem od LPG UKŁAD WYDECHOWY: Seria jeszcze z zatkanym katem. ELEKTRONIKA:Seria UKŁAD NAPĘDOWY: Seria ZAWIESZENIE: Seria UKŁAD HAMULCOWY: Seria+ podkręcone na maksa korektory siły hamowania kół tylnich BODY KIT: Seria P10 LX ŚRODEK: Seria P10 LX CAR AUDIO: fabryczne głośniki BLAUPUNKTA, radia brak DODATKOWE: Szyberdach firmy Webasto, elektryczne światła :rotfl: (joke) MOC: Haynes mówi 116KM, a ja max 100-105 i to na benzynie PLANY:Duuuuużo, na początek, konserwacja podwozia bo bez tego dalsze inwestowanie w auto nie ma sensu(17lat ), no a później to jazda: heble, CAI, blos, wycięcie kata, pół przelotowy układ wydechowy 2", wałek ssący od SR20DE, kolektor wydechowy od SR20DE, kompletne ospojlerowanie od P10 GT, lusterka w kolor, odkręcenie haka, może coś z zawiasem :roll:, być może wywalenie korektorów siły hamowania, jakieś alu 16'' może 17", no i jakieś konkretne oponki Toyo lub coś w tym stylu :jupi: a później to już może być tylko lepiej czyli jakiś SR20DEH lub coś w tym stylu ale to się jeszcze zobaczy jak się będzie auto sprawować i trzymać, ale myślę że po paru modach moja SR-ka da rade turlać fele :]] Ja bym osobiście przeliczył, czy taniej nie będzie od razu się zesłapować na SR20DE niż najpierw robić SR20Di, a później myśleć o swapie... Taki silnik razem ze skrzynią, ze wszystkim pewnie za jakieś 4500 wyhaczysz i powinno być plug & play. :D Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Masz sporo do zrobienia no ale.. jak motorownia zdrowa to warto dłubnąć. qwasar sporo na temat SR20Di wie Powodzenia i będziemy śledzić rozwój projektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Masz sporo do zrobienia no ale.. jak motorownia zdrowa to warto dłubnąć. He he Coobcio twierdzi byle blacha była zdrowia mechanicznie wszystko się da zrobić. A ekipa blacharska z lublina byle silnik działał to warto Więc co fachowiec to opinia, he he mojej żony ze nie warto w ogóle dłubać A tak w ogóle ambitny plan ale wykonalny Powodzonka Pgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 droga może i długa ale to nie wszystko naraz będzie robione, a z tym silnikiem to nie jest pewne że wjedzie tam DE ale jak mocy tak strasznie będzie brakować to się pomyśli. Chciałbym to auto zrobić konkretnie bo coraz rzadziej się spotyka zadbaną P10 Ja bym osobiście przeliczył, czy taniej nie będzie od razu się zesłapować na SR20DE niż najpierw robić SR20Di do silnika wjedzie tylko wałek z DE i kolektor wydechowy więc żadne grube modyfikacje no i tam takie pierdołki jak wywalenie EGR-a itp, a blos stożek itd. może się przydać do następnego silnika, poza tym to chodliwy towar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Z tego co wiem to Di mialy kolektor 4-2-1. A co do silnika to czy roznica miedzy De a Di to uklad zasilania? Zreszta co da swap skoro i tak nie bedzie wielopunktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Tak ponieważ Di to jedno punkt,a De/DE to wielopunktowy wtrysk W DE kolektor wydechowy jest inny niż w Di P.S da radę zmienić układ zasilania nawet kompa nie trzeba mieniać, tutaj nawet turbo da się wsadzić, ale po co mi to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Masz sporo do zrobienia no ale.. jak motorownia zdrowa to warto dłubnąć. He he Coobcio twierdzi byle blacha była zdrowia mechanicznie wszystko się da zrobić. A ekipa blacharska z lublina byle silnik działał to warto Więc co fachowiec to opinia, he he mojej żony ze nie warto w ogóle dłubać A tak w ogóle ambitny plan ale wykonalny Powodzonka Pgaz Moja dziewczyna nadal nie rozumie czemu "modyfikowałem" moją Almerkę, z której tylko buda fabryczna została... Któregoś dnia przewiozłem ją ostrzej i objechałem z nią na pokładzie kilka teoretycznie lepszych samochodów myśląc, że to jej pozwoli zrozumieć moją argumentację, ale niestety okazało się to bezcelowe... Teraz jakoś polubiła go bardziej, bo kubełkowy fotel jej się spodobał... Co do opisywanej Primery... fakt jeśli będziesz zajmował się takimi elementami, które łatwo prze migrujesz do nowej jednostki... warto się pobawić w dłubanie podpiętego sprzęta. Zawieszenie i pozostałe rzeczy możesz zrobić, bo to i tak zostanie przy zmianie motorowni, więc to kolejny punkt, który można dłubać na każdym etapie. Powodzenia, trzymam kciuki! Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Wleciał opatentowany mod na usuwanie zasyfiacza, czyli odcięty i zaślepiony zawór recyrkulacji spalin tzw. EGR Kilka fotek: Tuning za 2 zł i 50 gr Zawsze parę kilo mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Silver lady welcome :one: Chyba Ci nazwałem samo... cara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misio 2024 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Silver lady welcome :one: Chyba Ci nazwałem samo... cara na te lata to się trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Kuba już dawno nie ma primery, miał strzała i teraz smiga P10SRi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.