Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kuby Primeka P10 SR20Di


Gość Kubek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przedstawiam swoje nowe auto. Kolejny Nissan tym razem troszkę większy i mocniejszy :)

 

MODEL: Nissan Primera P10, sedan, rok 1992.

SILNIK: SR20Di, jednopunktowy wtrysk, benzyna+LPG

UKŁAD DOLOTOWY: Seria zatkana mikserem od LPG

UKŁAD WYDECHOWY: Seria jeszcze z zatkanym katem.

ELEKTRONIKA:Seria

UKŁAD NAPĘDOWY: Seria

ZAWIESZENIE: Seria

UKŁAD HAMULCOWY: Seria+ podkręcone na maksa korektory siły hamowania kół tylnich

BODY KIT: Seria P10 LX

ŚRODEK: Seria P10 LX

CAR AUDIO: fabryczne głośniki BLAUPUNKTA, radia brak :)

DODATKOWE: Szyberdach firmy Webasto, elektryczne światła :rotfl: (joke)

MOC: Haynes mówi 116KM, a ja max 100-105 i to na benzynie

PLANY:Duuuuużo, na początek, konserwacja podwozia bo bez tego dalsze inwestowanie w auto nie ma sensu(17lat :) ), no a później to jazda: heble, CAI, blos, wycięcie kata, pół przelotowy układ wydechowy 2", wałek ssący od SR20DE, kolektor wydechowy od SR20DE, kompletne ospojlerowanie od P10 GT, lusterka w kolor, odkręcenie haka, może coś z zawiasem :roll:, być może wywalenie korektorów siły hamowania, jakieś alu 16'' może 17", no i jakieś konkretne oponki Toyo lub coś w tym stylu :jupi: a później to już może być tylko lepiej czyli jakiś SR20DEH lub coś w tym stylu ale to się jeszcze zobaczy jak się będzie auto sprawować i trzymać, ale myślę że po paru modach moja SR-ka da rade turlać fele :]]

 

 

ZDJĘCIA:

dsc00170i.jpg

 

25hfm8o.jpg

 

xp33g9.jpg

 

2zyjuxc.jpg

 

okbek3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przedstawiam swoje nowe auto. Kolejny Nissan tym razem troszkę większy i mocniejszy :)

 

MODEL: Nissan Primera P10, sedan, rok 1992.

SILNIK: SR20Di, jednopunktowy wtrysk, benzyna+LPG

UKŁAD DOLOTOWY: Seria zatkana mikserem od LPG

UKŁAD WYDECHOWY: Seria jeszcze z zatkanym katem.

ELEKTRONIKA:Seria

UKŁAD NAPĘDOWY: Seria

ZAWIESZENIE: Seria

UKŁAD HAMULCOWY: Seria+ podkręcone na maksa korektory siły hamowania kół tylnich

BODY KIT: Seria P10 LX

ŚRODEK: Seria P10 LX

CAR AUDIO: fabryczne głośniki BLAUPUNKTA, radia brak :)

DODATKOWE: Szyberdach firmy Webasto, elektryczne światła :rotfl: (joke)

MOC: Haynes mówi 116KM, a ja max 100-105 i to na benzynie

PLANY:Duuuuużo, na początek, konserwacja podwozia bo bez tego dalsze inwestowanie w auto nie ma sensu(17lat :) ), no a później to jazda: heble, CAI, blos, wycięcie kata, pół przelotowy układ wydechowy 2", wałek ssący od SR20DE, kolektor wydechowy od SR20DE, kompletne ospojlerowanie od P10 GT, lusterka w kolor, odkręcenie haka, może coś z zawiasem :roll:, być może wywalenie korektorów siły hamowania, jakieś alu 16'' może 17", no i jakieś konkretne oponki Toyo lub coś w tym stylu :jupi: a później to już może być tylko lepiej czyli jakiś SR20DEH lub coś w tym stylu ale to się jeszcze zobaczy jak się będzie auto sprawować i trzymać, ale myślę że po paru modach moja SR-ka da rade turlać fele :]]

 

Ja bym osobiście przeliczył, czy taniej nie będzie od razu się zesłapować na SR20DE niż najpierw robić SR20Di, a później myśleć o swapie... Taki silnik razem ze skrzynią, ze wszystkim pewnie za jakieś 4500 wyhaczysz i powinno być plug & play. :D :D

 

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marceli

Masz sporo do zrobienia no ale.. jak motorownia zdrowa to warto dłubnąć.

 

qwasar sporo na temat SR20Di wie :)

 

Powodzenia i będziemy śledzić rozwój projektu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz sporo do zrobienia no ale.. jak motorownia zdrowa to warto dłubnąć.

 

He he Coobcio twierdzi byle blacha była zdrowia mechanicznie wszystko się da zrobić.

A ekipa blacharska z lublina byle silnik działał to warto

 

Więc co fachowiec to opinia, he he mojej żony ze nie warto w ogóle dłubać :)

 

A tak w ogóle ambitny plan ale wykonalny :)

 

Powodzonka

Pgaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

droga może i długa ale to nie wszystko naraz będzie robione, a z tym silnikiem to nie jest pewne że wjedzie tam DE ale jak mocy tak strasznie będzie brakować to się pomyśli.

Chciałbym to auto zrobić konkretnie bo coraz rzadziej się spotyka zadbaną P10 :)

 

Ja bym osobiście przeliczył, czy taniej nie będzie od razu się zesłapować na SR20DE niż najpierw robić SR20Di

 

do silnika wjedzie tylko wałek z DE i kolektor wydechowy więc żadne grube modyfikacje no i tam takie pierdołki jak wywalenie EGR-a itp, a blos stożek itd. może się przydać do następnego silnika, poza tym to chodliwy towar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to Di mialy kolektor 4-2-1. A co do silnika to czy roznica miedzy De a Di to uklad zasilania? Zreszta co da swap skoro i tak nie bedzie wielopunktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ponieważ Di to jedno punkt,a De/DE to wielopunktowy wtrysk :) W DE kolektor wydechowy jest inny niż w Di

 

P.S da radę zmienić układ zasilania nawet kompa nie trzeba mieniać, tutaj nawet turbo da się wsadzić, ale po co mi to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz sporo do zrobienia no ale.. jak motorownia zdrowa to warto dłubnąć.

 

He he Coobcio twierdzi byle blacha była zdrowia mechanicznie wszystko się da zrobić.

A ekipa blacharska z lublina byle silnik działał to warto

 

Więc co fachowiec to opinia, he he mojej żony ze nie warto w ogóle dłubać :)

 

A tak w ogóle ambitny plan ale wykonalny :)

 

Powodzonka

Pgaz

 

Moja dziewczyna nadal nie rozumie czemu "modyfikowałem" moją Almerkę, z której tylko buda fabryczna została... :P

Któregoś dnia przewiozłem ją ostrzej i objechałem z nią na pokładzie kilka teoretycznie lepszych samochodów myśląc, że to jej pozwoli zrozumieć moją argumentację, ale niestety okazało się to bezcelowe... Teraz jakoś polubiła go bardziej, bo kubełkowy fotel jej się spodobał... :P

 

Co do opisywanej Primery... fakt jeśli będziesz zajmował się takimi elementami, które łatwo prze migrujesz do nowej jednostki... warto się pobawić w dłubanie podpiętego sprzęta. :)

Zawieszenie i pozostałe rzeczy możesz zrobić, bo to i tak zostanie przy zmianie motorowni, więc to kolejny punkt, który można dłubać na każdym etapie. :)

 

Powodzenia, trzymam kciuki! :)

 

Piotrek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wleciał opatentowany mod na usuwanie zasyfiacza, czyli odcięty i zaślepiony zawór recyrkulacji spalin tzw. EGR

Kilka fotek:

dsc00248laf.th.jpg dsc00247v.th.jpgdsc00249.th.jpgdsc00250m.th.jpg

Tuning za 2 zł

dsc00252w.th.jpg

i 50 gr

dsc00251.th.jpg

dsc00253r.th.jpgdsc00254v.th.jpg

 

Zawsze parę kilo mniej :D

dsc00255s.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...