Gość Bravo Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witam Kiedyś była strona AC Nissan Club czy ktoś ma namiar na tą stronę a przy okazji szukam wszystko na temat gaźnika , aparatu ssania , grzałki aparatu ssania w Nissanie Sunny N14 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Bravo, Pisz co cię interesuje ,trochę w tym grzebałem,a K10 ma analogiczny automat ssania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bravo Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam Dobrałem się do aparatu ssania i co się okazało chyba poprzednik grzebał i źle poskładał - mam spore spalanie ( 15l pb/lpg ), zamiast trzech śrubek trzymających grzałkę były trz aluminiowe nity. W środku od strony gaźnika są dwa języczki między, którymi był koniec sprężyny bimetalu i tu do końca nie jestem pewny czy tak to powinno być bo klapka od ssania czy jest silnik zimny czy gorący to jest w pionie - jak by były jakieś fotki czy rysunki to z góry dzięki. Kiedyś widziałem coś takiego na stronie AC Nissan Clubu ale teraz tej strony brak. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Jeśli na zimnym jest w pionie to ktoś przekręcił mechanizm w ten sposób by ssanie się nie włączało.Przyczyna może być prosta ,komuś zalewał na ssaniu ze względu na przykład na za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej co wzbogaciło mieszankę i w ten sposób pali na otwartym ssaniu a jak się nagrzeje to chleje jak smok. A koniec sprężyny powinien być za języczkami. Obracając puszką ustawia się czas opóźnienia otwarcia ssania.Puszka w prawo "krócej" ,w lewo "dłużej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bravo Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Witam Dzięki za rysunki. Oglądając dokładnie Automat ssania i grzałkę zobaczyłem kilka różnic: - brak podziałki do ustawiania czasu pracy grzałki, jest tylko niewielka kreseczka na pokrywce plastykowej grzałki ale na korpusie ssania brak jakichkolwiek znaczków. - na plastyku grzałki są pokazane strzałeczki i opisy ''w lewo w prawo'' ale metalowa przekładka i plastyk grzałki mają specjalne wycięcie aby ustalić jakieś chyba centralne położenie względem korpusu automatu ssania co przy poluzowaniu śrubek nie daje możliwości regulacji. Mam pytanko - klapka od ssania powinna być poziomo kiedy ma pracować ssanie i czy powinna być zamknięta do końca czy powinna być jakaś szczelina -nie domknięta. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Mam pytanko - klapka od ssania powinna być poziomo kiedy ma pracować ssanie i czy powinna być zamknięta do końca czy powinna być jakaś szczelina -nie domknięta. Klapka jest przy zimnym silniku,i nawet jeszcze przed odpaleniem po pierwszym wciśnięciu gazu powinna przeskoczyć w położenie poziome.Powinno się zamknąć całkowicie,ale bez silnego oporu (powinna lekko dotykać ścianek gardzieli) a przy wciskaniu gazu powinna się lekko uchylać. Po kilku minutach pracy silnika powinna ustawić się w pozycję pionową. Najprawdopodobniej korpus ma być ustalony dzięki tym wycięciom w optymalne położenie fabryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.