Gość Pawel_1007 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Witam! Podepnę się pod kolejny post:) Mam nadal ten sam problem z moją n16- Po wymianie uszczelki pod głowicą występuje kompletny brak mocy w całym zakresie obrotów. Co do przyczyn tego stanu rzeczy to: -wtryski wstępnie wyeliminowałem(wprawdzie brat czyścił końcówki więc trochę nie profesjonalnie, ale samochód pali, nie kopci więc chyba nie to? ) -łańcuch sprawdzaliśmy-jest ustawiony dobrze, zgodnie z instrukcją i nie przestawił się -dzisiaj byłem sprawdzić ciśnienia przez otwory świec (we wszystkich cylindrach ok 2.6-2.7 MPa więc chyba ok) -Przepływkę też miałem pożyczoną na chwilę od znajomego i nic to nie dało I tak po przeczytaniu tego tematu zastanawiam się czy to może aby nie wastegat się zawiesił? Czy można to jakoś sprawdzić domowymi sposobami? Z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Kup manometr do 2 Barów, wpinasz się w gumowy wężyk wychodzący z turbo i idący w stronę silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel_1007 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Kup manometr do 2 Barów, wpinasz się w gumowy wężyk wychodzący z turbo i idący w stronę silnika teraz tak sobie myślę, że nic mi to nie da bo jeśli np. jest przestawiona albo padnięta pompa paliwa =>gorsza mieszanka=>mniej spalin=> mniejsze ciśnienie doładowania:/ W dwóch słowach czarna d*pa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAREK3232 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 witam,jestem tu nowy. ostatnio zauwazylem że z węża od turbiny na łączeniu rury z gumą pojawil sie olej, zastanawiam sie czy to objawy do wymiany turbo?mam.NISSAN ALMERA N16 2000 ROK HATCHBACK 2.2DI PROSZE O POMOC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 nie zaluz kolejna opaske i powinno przestac ciec olej zawsze bedziesz mial za turbo jak duzo nie dolewasz o ile wogole dolewasz oleju a silnik bez wyciekow to nie masz co sie martwic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAREK3232 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 nie zaluz kolejna opaske i powinno przestac ciec olej zawsze bedziesz mial za turbo jak duzo nie dolewasz o ile wogole dolewasz oleju a silnik bez wyciekow to nie masz co sie martwic była luzna opaska:-)ale czuje że turbo mam do regeneracji ponieważ czasem brak jej mocy i zakopci a kiedyś tego nie bylo,po regeneracji turbiny bedzie lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 watpie duzo jest przyczyn ktore zamulaja auto ja np. kiedys mialem tak zalepione egr ze na wyszczych obrotach auto bylo slabsze poszukaj na forum co o odmulaniu almerki 2.2 i napewno cos znajdziesz co do kopcenia mozesz dolac preparat czyszczacy wtryski polecam DIESEL SPÜLUNG Dodatek do czyszczenia układu wtryskowego Liqui Moly 2666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAREK3232 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 a w którym miejscu sie znajduje idzie to samemu zrobic jeśli tak to jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 tak da rade zrobic to samemu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2826-tuning-za-2zl-usuwanie-egr/ poszukaj w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociek833 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 czesc, mam podobnie na niebiesko dymi jak sie wkreca,. i sie check zapala.a pozniej mija. ktos coś wie ? a sie zaczelo jak zlego paliwa nalalem, bo wczesniej nie bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) czesc, mam podobnie na niebiesko dymi jak sie wkreca,. i sie check zapala.a pozniej mija. ktos coś wie ? a sie zaczelo jak zlego paliwa nalalem, bo wczesniej nie bylo to czego ty wlałeś? oleju transformatorowego? wylej to g**no, zalej dobrym paliwem z dodatkiem czegoś na przeczyszczenie wtrysków i powino pomóc. edit i skad to paliwo wziąłeś? Edytowane 15 Listopada 2012 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Też możesz poczytać kolego o zamuleniu Almerki. Przyczyn może być wiele. Poszukaj w wyszukiwarce-góra po prawo. Prócz tego nie pochwaliłeś się kolego w profilu jaki masz silnik, czy Di czy dci. 10 przykazań dla Diesla Przykazanie 1. 1) nie będziesz jeździł na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie będziesz lał paliwa które nie wie co to liczba cetanowa. Lej za to wszystko co czyste, łącznie z opałem , by traktor twój pędził z pociągu zapałem. Czystość paliwa czasem ważniejsza ku niechceniu, niźli czteropaka zapas na tylnim siedzeniu. Przykazanie 6. 6) dbaj o wtryski w Niuni albowiem zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze będzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć. Wtryski w Niuni ważniejsze są czasem niźli za panną latanie z gołym kuta..m Te przykazania wyryj na pamięć stary i młody, który z traktorem stanąłeś w zawody. Choć traktor konstrukcją nazbyt udaną która do czasu może być świechtaną, to pamiętaj kolego że traktor będzie twym przyjacielem , gdy będziesz o niego dbał więcej wiele ... Kochaj zatem TDI`ka, TDCI`ka, JTD`eka,TD`eka, DCI`ka i inne wynalazki, które klekoczą, pan Rudolf miał wszakże myśl złotą, że wyprodukował mostrum, które zbudowane z aluminium i stali, wszystko co wlejesz zacnie przepali, lecz dbaj i chuchaj, smaruj i doglądaj…….. Powiesz wtedy że diesla nigdy nie zdradzisz, prędzej się od panny swojej wyprowadzisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociek833 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 to czego ty wlałeś? oleju transformatorowego? wylej to g**no, zalej dobrym paliwem z dodatkiem czegoś na przeczyszczenie wtrysków i powino pomóc. edit i skad to paliwo wziąłeś? zalalem swiezego wraz z uszlachetniaczem, ale chyba cos zachorowalo, bo chek zapala sie i gasnie w roznych momentach.(nawet na wolnych obrotach, wiec turbo mozna chyba wykluczyc). a te paliwo to przygraniczne tematy, nie moge powiedziec.; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 zrob obejscie filtra aby wykluczyc czy nie zasyfilo filtra lub po prostu wymien a skad wiesz ze zle bylo po kolorze bo kaszy chyba nie wlales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 zrob obejscie filtra to jest zły, żeby nie napisać głupi pomysł. NAjprostsza droga, żeby uszkodzić sobie pompe albo wtryski. Te kilka dych na nowy filtr zdecydowanie nie jest tego ryzyka warte. ps kolor nic Ci nie powie o jakości paliwa (no chyba, że jest mętne a nie klarowne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.