maciasgo Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Witam, od jakiegoś czasu podczas jazdy na niedużych wybojach słychać było stuki przy przednich kołach, mechanik sprawdził całe zawieszenie i okazało się że to zaciski hamulców (gdy podczas jazdy lekko wcisnę pedał hamulca stukania brak), i tu pojawia się moje pytanie czy muszę kupować cały zacisk (cena w aso 1200) czy wystarczy wymienić jakieś elementy w tym zacisku. Mechanik nie rozkręcał i nie potrafił mi na to pytanie odpowiedzieć stąd zwracam się z prośbą o pomoc do was. Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Można zaryzykować wymianę sworzni ale jaki będzie efekt zależy od tego jak są wybite ich gniazda.Najtańsze sworznie około 50 zl na kolo firmy QUICK BRAKE w komplecie gumka osłonowa i smar Plastilube w Inter Carsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasgo Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Można zaryzykować wymianę sworzni ale jaki będzie efekt zależy od tego jak są wybite ich gniazda.Najtańsze sworznie około 50 zl na kolo firmy QUICK BRAKE w komplecie gumka osłonowa i smar Plastilube w Inter Carsie. Almera ma 150 tys przebiegu więc mogąbyć troche zużyte te sworznie to też gdzieś przy tych zaciskach (wogóle się na tym nie znam), znajomy coś mówił mi o jakichś "ślizgaczach" i wsporniku zacisku ale nigdzie nie moge tego znaleść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Te sworznie to właśnie owe"ślizgacze" .Tak to wygląda http://sklep.intercars.com.pl/993532564357...ic=0&moto=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasgo Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Te sworznie to właśnie owe"ślizgacze" .Tak to wygląda http://sklep.intercars.com.pl/993532564357...ic=0&moto=0 dzięki wielkie, dzisiaj do nich podjade a odnosnie tego "wspornika zacisku" wiesz może czy wogóle cos takiego jest, w tym katalogu nie ma i podejrzewam że coś takiego nie istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Nic nie ma wspólnego ze stukami,chyba że ktoś go nie przykręcil.Wspornik ma umożliwiać przykręcenie zacisku do zwrotnicy,to kawal żelastwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 A jeśli stukają hamulce tylne przy delikatnym hamowaniu i jeden klocek nie bierze całą powierzchnią to też są te "ślizgacze" ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Zakładając, że masz dobre klocki z tymi bocznymi blaszkami to powodem stuków pewnie są ślizgi. One również powodują, że zacisk minimalnie podczas hamowania wykrzywia się i klocek wewnętrzny nie pracuje całą powierzchnią. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ja bym zaczal od wyczyszczenia i przesmarowania hamulcow. U mnie byly piski przy malych predkosciach wyczyscilem wszystko i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasgo Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ślizgi już zamówione po wymianie napisze czy pomogło, dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Ślizgi już zamówione po wymianie napisze czy pomogło, dzięki wszystkim za pomoc Jak to wygląda finansowo ?? Czekam na informacja o wynikach wymiany, jeśli pomoże to ja tez wymieniam w swojej z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasgo Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Niestety wymiana tych ślizgaczy nie przyniosła efektu, nadal słychać te stuki. Jak to wygląda finansowo ?? Czekam na informacja o wynikach wymiany, jeśli pomoże to ja tez wymieniam w swojej z tyłu. Koszt na jedno koło w Inter Cars to ok 43 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Ja w poniedziałek zamówiłem chyba wszystko co tylko można w tylnych hamulcach wymienić: 4 ślizgacze, 2 śruby mocujące, 4 śruby trzymające zacisk i nowe blaszki do klocków hamulcowych. Powinieniem wszystko w piątek odebrać. Może w weekend sam sie za to wezmę (jeśli czas pozwoli) albo w następnym tygodniu znajomy mechanik. Myślę, że wszystko wróci do stanu pierwotnego czyli bez stukania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 A w jakim stanie są tarcze?? Jak mają ranty to klocek będzie o nie stukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasgo Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Tarcze mają troche rantu na obrzeżach wiec chyba bede je wymieniał tylko nie wiem na jakiego producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Markowego np. TRW,ATE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Polska Mikoda też zbiera niezłe opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Polska Mikoda też zbiera niezłe opinie Fakt-zapomniałem o nich.Dodatkowo za ok 30 zl można w ich sklepie zamówić nawiercane i nacinane a ceny śmiech. Na przód ok 95 zl a tyl ok 75 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Moje tarcze mają ok. 20 tys km - były już raz wymieniane. Ja mam u siebie zestaw tarcz Brembo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 U ojca też puka prawy zacisk. Wiem że naklada na suwadło jakiś wodoodporny smar o gestej konsystencji i na jakiś czas spokój. Puka mu od nowości. W aso na gwarancji nie znaleźli co : puka. Diagnozę postawił zwykły mechanik. Przypadek????? :zly2: :036: da się z tym życ ale trochę upierdliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasgo Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 jeszcze jutro jestem umówiony do jakiegoś szpeca i mam nadzieje że on już to zrobi, tarcze bedę wymieniał 150 tys na jednych tarczach to chyba w sam raz na wymiane, dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.