barek161 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Witam wszystkich! Wczoraj słuchałem radia podczas sprzątania Primerki i rozładował mi sie akumulator. Wziałem go do domu, naładowałem, włozyłem rano do samochodu, a on kręci ale nie chce odpalić! Co to może być, koledzy ratujcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Padlina nie akumulator Jak Ci zdechł od słuchania radia to jego żywot się zakończył. Sprawdzałeś stan elektrolitu może był suchy i ma zasiarczone płyty. Jeśli to bezobslugowy to po prostu zakończył żywot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barek161 Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Samochód kręci, akumulator jest sprawny. Chodzi mi o to co to może być ze ciągle kręci, ale nie odpala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zioloo Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 skoro akumulator kręci to nie jego wina może być immobilizer -masz alarm??, może pompa paliwa jest pełno przyczyn które mogą jeszcze występować cięzko coś powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Witam kolego mam ten sam problem zzostawilem wlączony wzamcniacz na cała noc. Rano mialem kompletnie rozladowany akumulator. I obiawy sa takie same samochod odpala mi na gazie ale nie bna bezynie. Zbadalem ze zablokowana jest papa paliwa. Samochod nie reaguje na piloty. Jesli ktos bedzie wiedział jak to naprawic to prosze o pomoc. [ Dodano: Sob 16 Maj, 2009 11:15 ] Doszedłem do nowego wznisku. Sygnał z centalki załacza przekaznik od pompy paliwa, ale napięcie nie dochcodzi gdzies podrodze jest przerywane. Znalazłem nastepny przekaznik pod nogami kierowcy. Gdzie dochodzi napiecie z przekaznika pompy i jest podawane na nastepny przekaznik ktory ma 2 styczniki. Narazie tyle wiem. Bede badał to dalej. Jesli ktos ma jakis pomysl prosze o pomoc. Aha i jeszcze mam pytanie jak sie programuje piloty w P10 96 z imobilajzerem w kluczyku ?? [ Dodano: Sob 16 Maj, 2009 13:12 ] HAAAA! mam jesli chcecie koniecznie jezdzić to u mnie przynajmniej jak jest bateria bezpieczników to po lewej stronie przy bezpiecznikach był u mnie umieszczony alarm wystarczy go odłączyć (zupełnie wyjąć)i nissan pali. A z alarmem pobawie sie jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmiel_t Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 barek161, czy znalazłeś rozwiązanie problemu? Wczoraj rozladowałem akumulator do 4,3V w Tino i po nocnym ładowaniu silnik kręci ale nie odpala. Zauważyłem też, że nie zapala się w ogóle kontrolka immobiliser'a :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 miałem podobnie ,reanimowałem elektrykę silniczka szyb itd, skutkiem tego padł mi akumulator.Auto nie dało się odpalić(po na ładowaniu aku) a że kolega to elektromech, to sprawdziliśmy chyba wszystko i wyszło iż to immobil. świruje, a po ok 30 min zapalił od dotyku.Wygląda na to, iż auto musi troszkę postać z nowo podpiętym akumulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji ON na koło 15 do 20 minut powinno zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Jeśli masz NATS to z pewnością może on powoduje jakieś błędy. W każdym bądź razie nie zaszkodzi jak sobie zrobisz reset kompa: 1) odpinasz akku 2) odczekujesz (najlepiej ok. minuty) 3) zwierasz oba przewody (oczywiście nie podłączone do akku) na ok. 10-15 sekund. 4) po "rozwarciu" podłączasz klemy do akku i zapuszczasz motor. Powodzenia - daj znać czy jakieś błędy Ci się wysypują (o ile w ogóle jakieś są). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Witam Miałem podobny przypadek w mojej primce tylko mi sie ako rozładowało u mechanika i o mało on zawału nie dostał jak furka mi nie chciała zapalić po przeszukaniu literatury i po własnych próbach które potem wykonywałem doszedłem do wniosku ze jak jest ako na wykończeniu coś sie blokuje w natsie jakiś system antykradzieżowy za chiny go nie odpalisz nawet jak włożysz nowe ako trzeba zrobić kombinacje ze stacyjka Wkładamy kluczyk do stacyjki przekręcamy na pierwszą pozycje i przekręcamy do zapalanie się kontrolek i spowrotem na 1 pozycje w ciaku 10 sek 5 razy nie odpalamy auta by najmniej to jest mój patent który działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -Sebastian- Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Witam wszystkich bardzo serdecznie. Podepnę się do tematu Tydzień temu wróciłem z działki i samochód stał nie odpalany aż do dzisiejszego dnia. Podchodzę do samochodu a tu nawet centralny zamek nie działa. Myślę sobie pewnie padł akumulator , ale że, do takiego stopnia? Pożyczyłem akumulator od ojca no i wszystko w porządku aż do próby pierwszego odpalenia - nie chce zapalić. Rozrusznik chodzi pompa się zalącza. Przyjechał zaufany mechanik , posprawdzał to co wiedział i dalej nic. Nie dochodzi prąd do cewek. Tylko co powoduje , że tego prądu nie ma? Bez auto-elektryka chyba się nie obędzie. Miernik i wszystkie kable po kolei trzeba będzie sprawdzić. Zna ktos moze zaufane i dobrego elektryka w Lodzi? Prosze o pomoc Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.