Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zanieczyszczona jedna ze świec


Gość ATARI

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie nie mam żadnych objawów niepokojących, spalanie 6-7l na 100km silnik chodzi równo i cicho tylko zastanawia mnie dlaczego jedna ze świec jest zawsze okopcona i z jakimś syfem w około....świece wymieniałem i znów jedna bardziej opalona niż reszta (świeca po prawej stronie jak się stoi przodem do maski).

 

Może mi ktoś to wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje, nie dopala czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz do wymiany uszczelniacze zaworów i to nie skonczy sie tylko na tych czterech tylko wszystkich szesnastu.Idzie to zrobic bez demontażu głowicy.Nie wspomnailes nic na temat brania oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marceli
Ogólnie nie mam żadnych objawów niepokojących, spalanie 6-7l na 100km silnik chodzi równo i cicho tylko zastanawia mnie dlaczego jedna ze świec jest zawsze okopcona i z jakimś syfem w około....świece wymieniałem i znów jedna bardziej opalona niż reszta (świeca po prawej stronie jak się stoi przodem do maski).

 

Może mi ktoś to wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje, nie dopala czy jak?

 

Spróbuj na jakiś czas podmienić świece ta na inny cylinder i zobacz co dalej bedzie.

Chyba że zbliża sie ich wymiana to poprostu je wymień.

Może tylko ona coś jest wadliwa.

 

Zawsze zaczyna się od prostszych rzeczy w szukaniu problemu a potem wchodzi się w np : uszczelniacze zaworowe.

Poza tym nic nie wspomniałeś o braniu oleju/dymieniu itp wiec może to nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie bierze ani grama oleju oraz nie dymi.

 

Zastanawiam się czy nie jechać wyregulować zaworów.

 

Jeśli chodzi o świece to mają 2 tygodnie (NGK).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie bierze ani grama oleju oraz nie dymi.

 

Zastanawiam się czy nie jechać wyregulować zaworów.

 

Jeśli chodzi o świece to mają 2 tygodnie (NGK).

 

Regulacja zaworów nie ma tutaj nic do rzeczy.Co do brania oleju to nie jest powiedziane ze musisz to odczuc, wystarcza znikome ilosci oleju w komorze spalania i juz masz nagar na swiecy.NGK to dobra marka.ja daje 99% ze to uszczelniacz zaworu, wystarczy ze umarł jeden, ba nawet mogl sie tylko przytrzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, mam identyczny problem, skrajna prawa świeca jest mocno okopcona, silnik pracuje nierówno, tak jakby czasem nie na wszystkie "gary", ... grzebać w układzie zapłonowym (kable, rozdzielacz itd.), czy raczej wina po stronie uszczelniacza? Pozd. markaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, mam identyczny problem, skrajna prawa świeca jest mocno okopcona, silnik pracuje nierówno, tak jakby czasem nie na wszystkie "gary", ... grzebać w układzie zapłonowym (kable, rozdzielacz itd.), czy raczej wina po stronie uszczelniacza? Pozd. markaw

 

 

możesz miec kolego problem z komp. do cefki dochodzą trzy kabelki na dwuch masz napięcie tak zwany plus i minus a na trzecim prąd impuls i w nim może byc problem. właśnie to robie ale na razie jestem na etapie usuwania awari mechanicznych. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...