Gość 2000omega Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Witam jestem nowym użytkownikiem. Zarejestrowałem się na tym forum mając nadzieję że otrzymam odpowiedź na moje pytanko. Czy do Terrano I, przednie sprzęgiełko pasuje z modelu TERRANO II. Pytam bo ojciec źle poskładał i pozrywał frezy , które były na tulejce. A może ma ktoś do odsprzedania takie sprzęgło? Proszę o kontakt 607162070. lub meilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 To już was taniej wyjdzie kupić manualne. Ponad 700 - 800zł raz na zawsze w przypadku normalnej eksploatacji. A odpowiedź na twoje pytanie to raczej nie. Jakby się niczym nie różniły to AVM nie robiłby sprzęgiełek osobno dla T1 i T2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2000omega Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 I właśnie dlatego pytam bo interesuje mnie sprzęgięłko z drugiej ręki. Używane w dobrym stanie . A na aukcjach są ale większość to pochodzi z Terrano II. I żeby uniknąć wydatków niepotrzebnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kurskk Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 polecam avm ... normalne sprzegielka wytrzymaly miesiac czasu na avm jezdze prawie rok i jest wszystko w porzadku (tzn w jednym wylamalo mi zabki) ale to byla wina mechanika ktory to skladal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 (edytowane) witam, chcę zamówić "manuale" do T1 '90r i znalazłem te http://moto.allegro....1946694342.html niby wszystko OK, na szczęście rozkręciłem swoje automaty i okazuje się, że mam 28 nacięć na półosiach i w związku z tym pytanie: czy te http://moto.allegro....1983284167.html będą odpowiednie, ktoś przerabiał taki temat? PILNE gdyby ktoś miał podobny dylemat link: http://www.avm.com.br/products4.htm Edytowane 18 Grudnia 2011 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 (edytowane) Założyć zabierak na oba koła lub bester locker Edytowane 18 Grudnia 2011 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 (edytowane) nie zrozumieliśmy się, pytałem czy to możliwe że ktoś kiedyś wstawił most albo półosie od np. pickup-a D21 i czy te drugie sprzęgi będą na pewno pasować; zgadzają się średnice m-dzy otw. śrub i ich ilość , różnią się ilością nacięć na wieloklinie :u mnie w T1 powinno być ich 27 a jest 28...za "płytki" jestem w temacie i nie kumam co to zabieraki czy inne tam... dobra, już wiem w czym rzecz ; mam przeguby od innego modelu ... Edytowane 19 Grudnia 2011 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 dobra, już wiem w czym rzecz ; mam przeguby od innego modelu ... Zobacz na dyfer, ma oznaczenie R180 lub R200. R200 to TI i 3.0 benzyna, reszta R180 - z tego co pamiętam półosie są inne. Dla spokoju sumienia, sprawdziłbym przełożenia przód i tył. Ludzie, mają dziwne pomysły - oby ktoś wymieniając przód zmienił, też tył. AVM jest taki sobie, wieczny nie jest. Nowsze modele mają zabierak, tak od 2002, może podejdzie. Napędy rozpinasz wajchą, półosie połączone z dyfrem na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 przysłali takie jak chciałem od navary, pasują, i przede wszystkim działają, do pełni szczęścia brakuje....śniegu ; aha, czy nowe manuale trzeba jakoś zakonserwować przed montażem i czym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Smaruje się je delikatnie w środku smarem... ale nie należy przesadzić z jego ilością. Ale jakim smarem to już nie wiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koval Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja zakładałem nowe AVM-y i ze sprzęgami dostałem smar. Nie było tego za wiele. "Idioten-Instrukcia" pokazywała, gdzie przesmarować przed założeniem. U mnie już napadało i miałem przyjemność pośmigania na śniegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 (edytowane) Smaruje się je delikatnie w środku smarem... ale nie należy przesadzić z jego ilością. Ale jakim smarem to już nie wiem.... jakoś tak wychodzi że smarowałem co roku czyli przy każdej okazji jak były zdjęte zwykłym do łożysk, specjalnie nie oszczędzając go ... generalnie nigdy nie oszczędzam smaru .. za tani jest Edytowane 22 Grudnia 2011 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 czyli zwykły tawot będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 smarowałem łt43 dokładnie agrol, i wszystko działa jak na mój gust w tym miejscu to akurat obojętne, bo tam nie ma jakiś intensywnych par trących, tyle aby suwliwie chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cheli Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 (edytowane) Witam wszystkich, postanowiłem odgrzać temat, potrzebuję uzywanego sprzęgiełka, może być niesprawne, zależy mi jedynie na aluminiowej obudowie, i śrubkach od dekielka, wczoraj mechanik wymieniając przegób połamal mi dekielek i uszkodził śrubki, z góry dziękuję. Edytowane 11 Stycznia 2013 przez cheli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat125 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 @cheli chodzi ci o automaty czy o manuale? Automaty oryginalne mam (z wydartymi poniżej normy kluczowymi elementami) P.S. Widzę że nie jestem sam - mi ostatnio mechanik połamał halogen i założył jakieś g. co miał pod ręką. Chyba kupie jeszcze jedno auto żeby nie nyć pod murem i dojechać takich gości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cheli Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Chodzi mi o sprzęgiełko manualne, dzieki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 A JA wczoraj rozmawialem z kolesiem co powiedzial ze zalozyl manuale od t1 do t2:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cheli Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Bardzo możliwe, ja jednak dalej poszukuję pojedyńczego sprzęgiełka manualnego AVM do Terrano II, może być uszkodzone mechanicznie we wnątrz, interesuje mnie sama obudowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 (edytowane) Mam problem z lewym z sprzęgiełkiem. W sobotę rozebrałem sprzęgiełka wymyłem benzyną, dałem do nich trochę oleju przekładniowego i chulały jak ta lala, cicho się załączały itd. Do wczoraj. Lewe sprzęgiełko przestało działać. Dzisiaj odkręciłem, no i wyglądało tak jakby źle złożone było. Złożyłem, założyłem i jest ok. I teraz nie wiem czy coś źle zmontowałem, albo wina mycia, czy może już się kończy. Jak myślicie?? Jeszcze jest mój tata który załącza napędy i wyłącza w trakcie jazdy (oczywiście zaprzecza). I jeszcze jedno smarujemy smarem czy olejem?? Mi wydaję się, że olejem bo od smaru mogą się sklejać i tak zrobiłem... Edytowane 26 Lutego 2013 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Ludzie a co wy robicie tym sprzęgiełkom, ja mam tyranka 2 lata i latam tylko po lesie i to sporo. Często włączam napędy i moim automatom nic nie jest. To ja mam takie szczęście czy co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) Ludzie a co wy robicie tym sprzęgiełkom, ja mam tyranka 2 lata i latam tylko po lesie i to sporo. Często włączam napędy i moim automatom nic nie jest. To ja mam takie szczęście czy co ? Nie krakaj... Rozebrałem dzisiaj oba sprzęgiełka. Porównałem je, zapoznałem się z budową i zasadą działania. No i ... lewe się skończyło. Element który jest zamontowany przy półosi wytarł się, według serwisówki element BRAKE B. Metodą druciarsko-garażową je uruchomiłem i narazie chodzi, jak długo nikt nie wie. Trzeba kupić nowe. Element który mam uszkodzony w katalogu części występuje jako osobna część. Sprawdziłem w inter carsie, focie, inter teamie, nigdzie nie ma. No to dzwonie do nissana, też nie jest problem ale Pan mi zaproponował nowe sprzegiełko za całkiem niezłe pieniądze 2200 zł http://allegro.pl/nissan-terrano-i-sprzegielka-komplet-sprzegielko-i3027793391.html Ktoś mia jakieś doświadczenia z tymi sprzęgięłkami? Czy lepiej parę złoty dorzucić i kupic te http://allegro.pl/sprzegielka-manualne-avm-429-nissan-terrano-i-i3025882128.html ?? Sprzgieka przednich piast1.pdf Edytowane 27 Lutego 2013 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) EDIT: mea culpa - przypadkowe wciśnięcie Edytowane 28 Lutego 2013 przez MiszaAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Nie krakaj... Rozebrałem dzisiaj oba sprzęgiełka. Porównałem je, zapoznałem się z budową i zasadą działania. No i ... lewe się skończyło. Element który jest zamontowany przy półosi wytarł się, według serwisówki element BRAKE B. Metodą druciarsko-garażową je uruchomiłem i narazie chodzi, jak długo nikt nie wie. Trzeba kupić nowe. Element który mam uszkodzony w katalogu części występuje jako osobna część. Sprawdziłem w inter carsie, focie, inter teamie, nigdzie nie ma. No to dzwonie do nissana, też nie jest problem ale Pan mi zaproponował nowe sprzegiełko za całkiem niezłe pieniądze 2200 zł http://allegro.pl/ni...3027793391.html Ktoś mia jakieś doświadczenia z tymi sprzęgięłkami? Czy lepiej parę złoty dorzucić i kupic te http://allegro.pl/sp...3025882128.html ?? jeszcze w cywilniaku jeździłem na AVM tych mocniejszych. Jeśli jeździsz tylko rekreacyjne wstaw zwykłe AVM. Dobrze się sprawują i można dokupić zestawy naprawcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 a naprawcze zestawy gdzie mozma dokupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.