Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] ROZPORA KIELICHÓW


Gość Bodzió
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bodzió

Witam mam pytanie czy seryjna rozpórka kielichów od P11GT będzie pasowała do zwykłej seryjnej P11, czy potrzebne są jakieś przeróbki, pytam bo mam okazje kupić a nie mam w tym momencie możliwości sprawdzenia czy pasuje, więc jak coś to piszcie z góry dzięki

:diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bodzió

A jeśli możesz to w P11 ile jest śrub mocujących gniazdo amora bo w P11 GT jest ich chyba 5, a mnie się wydaje że w P11 są 3 dlatego pytam czy pasuje ale skoro piszesz że nie wymaga to żadnych przeróbek to chyba sobie kupie taką rozporę

:diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się pod temat...

 

Bo na dniach będę rzeźbił(montował) rozpieraka z GT do seryjnej P11. Wszystko spoko przymierzałem pasuje, tylko w P11 nie ma 2 śrub na kielichach do których przykręcana jest rozpórka. Możliwe, że po wyjęciu kolumn będą miejsca pod te śruby zaznaczone i damy radę dorobić jakieś śruby 18 co by to ładnie trzymało w seryjnych miejscach. Jeżeli nie to będzie trzeba dorobić koła na końcach tej rozpórki, żeby przymocować to pod te 3 śruby od mocowania amortyzatora.

 

A teraz moje pytanie do posiadaczy GT i SRI, jaka jest odległość (w miarę dokładna) pomiędzy trzpieniami amortyzatorów, po rozparciu? Ciekawy jestem jaka jest różnica pomiędzy GT i zwykłą. Pytam o odległość gdy samochód stoi na kołach.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka jest odległość (w miarę dokładna) pomiędzy trzpieniami amortyzatorów, po rozparciu?

 

az z ciekawosci sprawdze pozniej i Ci podam :D

 

 

 

Wg moich pomiarow jest 106 cm pomiedzy wystajacymi srubami amorkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fragles13
A jeśli możesz to w P11 ile jest śrub mocujących gniazdo amora bo w P11 GT jest ich chyba 5, a mnie się wydaje że w P11 są 3 dlatego pytam czy pasuje ale skoro piszesz że nie wymaga to żadnych przeróbek to chyba sobie kupie taką rozporę

:diabel2:

 

Musisz wywiercić dwa dodatkowe otwory w kielichu:

 

DSC01116.JPG

DSC01122.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Sorry że grzeje kotleta. Takie pytanie mam. Spotkałem ostatnio gościa któy miał rozpórke w p11. Ale jjakoś mi ona nie pasowała. Więc pytam kolesia od jakiego auta dopasował tą rozpórke. A on z uśmiechem na twarzy powiedział że sam wymodził rozpore. Mówił że go wyniosła 20 zł. i pół godz pracy. Co myślicie o takiej rozpórce? Bo w końcu to tylko kawałek rury. On miał przykręconą pod dwie śruby mocujące kielich (wszystkich śrub miał trzy)

 

Pytanie do tych którzy montowali rozpórki. Jest odczuwalna różnica w jeździe z rozporą i bez?

 

Montował ktoś z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górna rozpórka jest po to żeby kielichy się nie zbiegały w zakrętach albo jak jedziesz na nierównej drodze. A dolna odpowiada na wachacze dolne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A czy pomoże na trzeszczenie deski rozdzielczej na nierównościach? I czy można założyć z p10gt plug and play do p11.144 1.8?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...