Gość kamil1111 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 witam pierwszy błąd to P0171 - Układ zbyt ubogi (bank1) drugi P0174 - układ zbyt ubogi (bank 2) oba pojawiły się jednocześnie kontrolka check engine sama po paru odpaleniach zgasła potem się znowu zapaliła, kolega usunął błędy a ja zacząłem lać 98 było dobrze przez dwa tygodnie teraz znowu się zaświeciła. Dodam że rok temu wymieniałem bak. Maxima A33 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Wydaje mi się, że zmiana paliwa na bardziej oktanowe nie pomoże, jeśli mieszanka jest zbyt uboga. Tak samo kasowanie błędu, to jedynie likwidowanie objawów a nie przyczyn. Może ktoś ma pomysł, co wpływa na ubogą mieszankę, lub na takie wskazania? Może sondy lambda niedomagają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 dokladnie wez podlacz sie po kompa i sprawdz jak pracuja sondy. Moze byc tak ze sie uszkodzily i przez to niema korekcji wtrysku. I otwiera za krotko wtrysk przez co jest za duzo powietrza z za malo paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 moze masz nieszczelny dolot i dostaje lewe powietrze? sprawdz tez czy EGR pracuje tak jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil1111 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 podłączyłem dzisiaj go pod kompa na pierwszej sondzie 0.9 V na drugiej 0.3 V kolega powiedział że to może być wina katalizatora że jest zapchany. Z rana na zimnym silniku cofając maxi się zdusiła i zgasła odpaliła normalnie i podjeżdżając pod górę znowu zaczął się dusić wciskając gaz coraz mocniej obroty stały w miejscu w połowie górki załapał i obroty podskoczyły. Na ciepłym silniku nie miałem jeszcze takich akcji. Co wy o tym myślicie chłopaki ??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Napięcie na sondach powinno cały czas oscylować gdzieś w zakresie 0,2-0,8V. Czy u Ciebie napięcie stoi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil1111 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Nie stoi tylko pierwsza waha się 0,9 do 0.3 a druga 0.3 do 0,21 kolega powiedział że powinny one pracować na podobnym napięciu. Czy jest możliwe że wydech jest zapchany pomiędzy sondami ??? Jak sprawdzić EGR czy pracuje prawidłowo ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 VQPower dobrze Ci pisał, sprawdź szczelność dolotu, może jakaś guma pękła i dostaje się lewe powietrze. Może świeca już szwankować i nie zawsze spala prawidłowo mieszankę, ale to byś zauważył po drganiu obrotów. BTW: co do kata to się nie zastanawiaj tylko tnij na co Ci on? Przegląd i tak maxi przejdzie bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil1111 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Lipa w warsztacie wymienili mi sąde pierwszą za chłodnicą a check engine zajarzył się na drugi dzień. Może to ten EGR (gdzie on jest siedzi na wierzchu dojdę bez kanału) ??? Od czego zacząć ??? Może przepływomierz padł ??? [ Dodano: Pią 12 Cze, 2009 16:45 ] sonda to golden lodge slp3100 [ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 11:29 ] zauważyłem że po wciśnięciu gazu do końca przycisk sport czasami się zapali wcześnie zawsze się zapalał. Może to wina tego że jak jest zimny to robi się strasznie mułowaty po rozgrzaniu nie jest źle chociaż od czasu do czasu odczuwam dziwny przyrost mocy trzymając pedał w tym samym miejscu. Jakby auto samo przyspieszało dziwna sprawa. :?: :?: [ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 21:14 ] witam dzisiaj zdiagnozowaliśmy następny błąd po 0135 uszkodzenie w obwodzie grzania sondy Bank1 sensor 1. Jest to ta sonda którą wymienili. Kiedy sprawdzaliśmy sondy jedna z nich dziwnie się zachowywała nie ta nowa komputer pokazywał mieszanka raz uboga raz bogata (dodam że pozostałe stały w miejscu z napięciem ok 0,27 do 0,28 a ta jedna 0,47 do 0,54) Czy ta sonda jest powodem zamulania ??? [ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 21:20 ] dodam że napięcie na sondach które wymieniłem było bez dodawania gazu [ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 21:23 ] witam dzisiaj zdiagnozowaliśmy następny błąd po 0135 uszkodzenie w obwodzie grzania sondy Bank1 sensor 1. Jest to ta sonda którą wymienili. Kiedy sprawdzaliśmy sondy jedna z nich dziwnie się zachowywała nie ta nowa komputer pokazywał mieszanka raz uboga raz bogata (dodam że pozostałe stały w miejscu z napięciem ok 0,27 do 0,28 a ta jedna 0,47 do 0,54) Czy ta sonda jest powodem zamulania ??? dodam że napięcie na sondach które wymieniłem było bez dodawania gazu [ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 21:25 ] sorry za powtórkę komp coś zamulił popir...... multimedia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.