Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] CD20 wycie spod maski


Gość Mlody666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mlody666

Tak więc dziś wyłączyłem radio i usłyszałem wycie które ze wzrostem obrotów staje się coraz głośniejsze - dzwięk podobny do tego jaki słychac przy jeździe na wstecznym. Przebieg auta to teoretycznie 145tyś.

Dzwięk słychać zarówno na biegu jak i na luzie, przy wciśniętym sprzegle jak i bez. Gdyby nie to to stawiał bym na kończące się sprzęgło ale tak to nie wiem co to może być, jakieś pomysły?

 

Dodam że nie wiem kiedy i czy w ogóle sprzęgło było wymieniane. Rozrząd wymieniany (kompletny) przy 140 tysiącach.

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666

Paski wymieniane jesienia (poza paskiem od klimy bo nie było na stanie) wszystko naciągane przy okazji wymiany rozrządu - tej zimy.

 

Przyjade do domu to posłucham skad to dochodzi i może coś dokładniej napisze.

 

[ Dodano: Wto 19 Maj, 2009 20:36 ]

Diagnoza pada na szczotki alternatora co wy na to?? Nie pali mi się w ogole kontrolka ładowania :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mlody666 hm....tak może być, lecz ładowanie powinno być mniejsze. Ale wymień i zobacz czy będzie poprawa, może to łożysko alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może któreś łożysko od napinacza bądź alternatora padło

Też tak obstawiam najlepiej zdejmij pasek z alternatora, odpal auto i posłuchaj tylko nie za długo żeby aku wytrzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666

Ok dzięki Panowie jutro albo po jutrze będę diagnozował alternator więc jak coś wyjdzie to napiszę i oczywiście sypnę punkcikami ;)

 

[ Dodano: Sro 20 Maj, 2009 17:10 ]

Ładowanie w klasie wiec szczotki odpadają jak już coś to łożysko. Ewentualnie pasek og klimy bo nie był wymieniany i teraz przychodzi mi do głowy szatański pomysł zeby go zdjąc w cholerę i zobaczyć. Autko oryginalnej klimy nie miało :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LEWANDOP

Ja miałem podobnie,gwizdobuczenie spod maski,narastające wraz ze wzrostem obrotów,tylko na jałowcu nie było tego słychać,też kontrolka ładowania się nie świeciła,a przyczyną okazał sie alternator,ze starego do użycia nadawała się tylko obudowa i rolka,naprawiał mi gościu na Maneżowej,już o tym wspominałem przy okazji obrotów->http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=41805Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mlody666

U mnie wyje i na jałowym i na biegu nie ma znaczenia. Co gorsza czasem wyje, czasem nie a kontrolka ładowania ozyła po poruszaniu przewodem przy alternatorze i pali się wtedy kiedy powinna. Teraz stawiam na sprężarkę klimatyzacji bo jest jakas nieoryginalna i troche tam to nie bardzi pasuje jedno do drugiego.

Ponieważ rozrzad był robiony niedawno stwierdziłem ze troche tak pojeżdze i zobacze co padnie (mam tylko nadzieje ze nie wspomagania albo pompa wody :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

U mnie wyje i na jałowym i na biegu nie ma znaczenia. Co gorsza czasem wyje, czasem nie a kontrolka ładowania ozyła po poruszaniu przewodem przy alternatorze i pali się wtedy kiedy powinna. Teraz stawiam na sprężarkę klimatyzacji bo jest jakas nieoryginalna i troche tam to nie bardzi pasuje jedno do drugiego.

Ponieważ rozrzad był robiony niedawno stwierdziłem ze troche tak pojeżdze i zobacze co padnie (mam tylko nadzieje ze nie wspomagania albo pompa wody :P )

 

 

I co padło?? bo chyba mam podobny problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość spawacz1111

ja miałem również nowe paski i wszystkie możliwe rolki.szczotki od alternatora również były nowe. u mnie także było wycie niesamowite a co sie okazło po przejechaniu 9tys km pękł pasek rozrządu.

oczywiscie obwiniam o to mechanika bo zawsze pasek trzymal mi rok i zrobilem mniej wiecej 35tys km i nawet wygladal dobrze a tu prosze.i tez sie glupio zastanawialem co moze tak wyć a to glupi mechanik jakoś odgiął blache od osłony rozrządu i przetarło pasek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam b. podobny problem, podczas dodawania i przy odpuszczaniu gazu wyraźnie słychać wycie,którego wcześniej nie było. Napewno to nie turbina, bo jest świeżo po regeneracji, alternator i sprężarka też odpada bo przy zdjęciu obu pasków wycie jest identyczne. Wg mnie pozostaje tylko rozrząd a jak wiadomo w 2.2 Di jest łańcuch, może jakiś użytkownik N16 2.2 Di miał podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...