Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kolor oleju w skrzyni


Gość Marcus65

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marcus65

Jaki kolor powinien niespracowany mieć olej w skrzyni automatycznej?

 

Pozdro

Marcus

 

[ Dodano: Wto 19 Maj, 2009 23:07 ]

I jeszcze jedno: jak się pewnie domyślacie z mojego wcześniejszego pytania, sprawdzałem poziom oleju w skrzyni. Okazało się, że jest go tyci tyci, ledwo na koniuszku bagnetu. I czy to może być powodem wyraźnego szarpania przy włączaniu R i D? Po prostu czuje się, że porusza się cały samochód. No i na dodatek czuć lekką, ale wyraźną wibrację i takie ciche buczenie.

 

Pozdro

Marcus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w maximie sprawdza sie poziom oleju na pracujacym silniku, i na biegu D. no i ktos musi siedziec w aucie i trzymac go na hamulcu.

 

kolor powinien byc rozowawo czerwony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcus65

Sprawdziłem w sposób opisany w serwisówce. Wskazania takie same - poziom oleju o wiele za niski. No i teraz ponawiam pytanie, czy może to być przyczyną opisanych objawów z szarpaniem? Nie pytam co zrobić, bo to raczej oczywiste. Ale tu kolejne pytanie: czy oleje poszczególnych producentów, o ile tylko spełniają normy Dexron III, są mieszalne?

 

Pozdro

Marcus

 

[ Dodano: Sro 20 Maj, 2009 00:31 ]

A może, dla pewności, lepiej wymienić całość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Patrol 260
Sprawdziłem w sposób opisany w serwisówce. Wskazania takie same - poziom oleju o wiele za niski. No i teraz ponawiam pytanie, czy może to być przyczyną opisanych objawów z szarpaniem? Nie pytam co zrobić, bo to raczej oczywiste. Ale tu kolejne pytanie: czy oleje poszczególnych producentów, o ile tylko spełniają normy Dexron III, są mieszalne?

 

Pozdro

Marcus

 

[ Dodano: Sro 20 Maj, 2009 00:31 ]

A może, dla pewności, lepiej wymienić całość?

 

Ja bym nie kombinował, wymienił całość łącznie z filtrem i tyle. Skrzynia to delikatny podzespół i drutowanie jej potem sporo kosztuje. Szarpanie jest jak najbardziej związane z za niskim poziomem oleju . Poczytaj troche tą stronke, rozjaśnisz sobie temat ASB

-> http://olczak.home.pl/vademecum/index.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej niespracowany, a kolor jego bordowy, czerwony, bez brązowego. Gdy zaczyna brązowieć - trza wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcus65

Byłem w ASO, sprawdzili poziom, trochę dolali, ale nie było tak źle, jak sądziłem. W każdym razie chyba lepiej będzie jak pojadę na diagnostykę. Choćby dla swietego spokoju. Polecono mi firmę Samko na Połczyńskiej w Wawie. Zna ją kto?

 

Pozdro

Marcus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Patrol 260
Polecono mi firmę Samko na Połczyńskiej w Wawie. Zna ją kto?

 

Pozdro

Marcus

 

Jeżeli mają takie zaplecze , zasób części i wiedzy jak ich filia w Rostkach koło Węgrowa, to z całą odpowiedzialnością polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Rostki - taniej wychodzi i potrafią się pochylić - mniej klientów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcus65

No i chyba masz rację. Na Połczyńskiej, owszem zainteresował się moją Maxi jakiś gość, ale tylko wsiadł, powajchował i stwierdził, że wszystko jest w porzo - przynajmniej jak na jego gust. No i ok, może i ja jestem przewrażliwiony. Wszak to mój pierwszy automat. Ale pojechałem tam po to, żeby podpięli mi skrzynkę pod kompa i to bynajmniej nie za friko. Ale spoko, skoro mają tyle roboty - faktycznie, parking pełen - to ja im się narzucał nie będę ze swoją marną stówką. :fuckyou2: Śmignę do Rostków, daleko nie jest.

 

Pozdro

Marcus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...