Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] maly duzy problem.


Gość wiewior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wiewior

witam

jestem posiadaczem szczesliwym poniekad takiego cuda jak primerka P10.i co jakis czas pojawia sie nieoczekiwany problem. podczas jazdy samochod odmawia posluszenstwa, traci moc, i nic nie pomaga aby jechal. gasnie. trzeba odczekac -ok 10-30 minut (jak dotad nie było dłuzej), i zaskakuje, mozna jechac.

czy ktos sie spotkal z takim problemem?

samochod-benzyniak.przyczyna gasniecia nei jest brak paliwa, bo bak jest pelny,

 

dziekuje za info, nawet za odeslanie do tematu konkretnego-jeli juz byl poruszany. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiewiow taką akcję jak opisujesz miałem w dużym fiacie, okazało się, że odmą od silnika już waliło, dopiero po zdjęciu jej od strony gaźnika problem zniknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sky_ven

wiewior, dokładnie opisany przez Ciebie problem rozwiązałem w ostatni piątek. U mnie te same objawy, a przyczyną była wata wytłumiająca w tłumiku końcowym, która dostała się do sposób przeze mnie niezrozumiały do rurki łączącej tłumik środkowy z końcowym. Po odpaleniu silnika po 10-20 auto traciło moc, nie pomagał wciśnięty gaz, po prostu spaliny nie mogły odpowiednio szybko wydostać się i muliło silnik. Wymiana tłumika końcowego i rurki rozwiązała mój problem

 

ps. moja p10 również na benzynie, początkowo myślałem że to wadliwe paliwo ale nie tankuję na stacjach-melinach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też jakieś badziewei jak wata w końcowym, wydrłem trochę ale dalej muli. w sumie na 1 i 2 biegu ciężko idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sky_ven

szynszyl, ja taką watę wytłumiającą już od dłuższego czasu wybierałem w wylotu tłumika, raz nawet przy wyprzedzaniu, kiedy zredukowałem na niższy bieg i gwałtownie dodałem gazu wystrzeliłem cały warkocz tego ustrojstwa.

 

Gość który wymieniał mi cały układ pokazał mi watę z mojego starego tłumika i wytłumienie z nowego. Teraz do nowych pakują taki rodzaj lekkiej gąbki, a nie jak kiedyś długie włókna waty mineralnej - tak mi to wytłumaczył.

 

Wymieniłem i na razie jest spoko, zobaczymy po x kilometrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sky_ven

Kwachu, nie mówię, że nie możesz mieć racji, nie jestem mechanikiem, po prostuwiewior opisał problem który mi udało się rozwiązać w taki, a nie inny sposób ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym sprawdzić lub wymienić filtr paliwa, oczywiście koledzy powyżej tez dobrze radzą, ale u mnie w P10 podobne objawy były podczas zapychania się filtra paliwa, po wymianie ustąpiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wiewior

a moja wyladowala w serwisie:((((

i nie wiedza czemu tak sie dzieje.

proponuja wymiane:

świec, przewodow zapłonowych, pompy, filtrów:olejowy/paliwoy/powietrzny; do tego olej i klocki (bo sie kończa)

 

za wssio mam zaplacic ponad tysiaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli te rzeczy kupisz i wymienisz we własnym zakresie, to zamkniesz się w mniej niż połowa tej kwoty. Wtedy do nich pojedź i niech zdiagnozują problem (o ile nie zniknie po tym co zrobisz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość coffee-l

dokładnie! może spróbuj zrobic tak jak qwasar pisze, tzn wymienic na własna rękę te rzeczy to nie jest trudne, ewentualnie jakiś tani mechanik ci wymieni i zyskasz połowe kasy którą możesz przeznaczyc na dalsza walke z Twoimi problemami. Generalnie ja myslę że olej i filtr nie musisz teraz wymieniac, zacznji od filtra paliwa i świec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wiewior

umowilam sie ze wymienia swiece-bo nie mam klucza/ przewody-bo sa stare juz zdjete/ olej z filtrem..reszte albo zamowie gdzies i sama wymienie, albo wezme od nioch.moze w wawie macie namiary na kogos-jakis sklepik z czesciami-zeby reszte zakupic

 

dziekuje z info-kazde.

 

i jeszcze amorki mni eczekaja...po caloscik

 

[ Dodano: Pon 08 Cze, 2009 21:21 ]

no i tak- wymienione filtry, przewod napiecia, olej z filtrem....i bylo dobrze. do ostatniej niedzieli:( znow padl podczas jazdy.

jest do wymiany jeszcze przewod od chlodnicy- czy mozliwe ze on tak powoduje blokady?przegrzewa sie i samochod gasnie i blokuje wszystko?

 

[ Dodano: Sro 10 Cze, 2009 15:38 ]

cd....

male pytannie do tego samego problemu- jak wymienic aparat zaplonowy w moim nissanku- mozna samemu czy to wieksza robotka dla serwisu?

w jednym zaspiewal mi 800pln :kosci: a na allegro cena o wiele mniejsza.help.

ponoc cos moze byc nie tak w aparacie-i dlatego odcina i gasnie.

i jeszcze pompa wodna.czy razem znia -czeka mnie wymiana rozrzadu?

 

 

 

niniejszym dziekuje za wszelakie rady. moj primerek po wymianach-glownie o tego hala chodzilo, cos mu sie zwalilo i nie dzialal takjak powinien, odcinal i samochod gasl bez wybrania konkretnego miejsca i czasu:)

Edytowane przez wiewior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...