Gość wiewior Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 witam jestem posiadaczem szczesliwym poniekad takiego cuda jak primerka P10.i co jakis czas pojawia sie nieoczekiwany problem. podczas jazdy samochod odmawia posluszenstwa, traci moc, i nic nie pomaga aby jechal. gasnie. trzeba odczekac -ok 10-30 minut (jak dotad nie było dłuzej), i zaskakuje, mozna jechac. czy ktos sie spotkal z takim problemem? samochod-benzyniak.przyczyna gasniecia nei jest brak paliwa, bo bak jest pelny, dziekuje za info, nawet za odeslanie do tematu konkretnego-jeli juz byl poruszany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 wiewiow taką akcję jak opisujesz miałem w dużym fiacie, okazało się, że odmą od silnika już waliło, dopiero po zdjęciu jej od strony gaźnika problem zniknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sky_ven Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 wiewior, dokładnie opisany przez Ciebie problem rozwiązałem w ostatni piątek. U mnie te same objawy, a przyczyną była wata wytłumiająca w tłumiku końcowym, która dostała się do sposób przeze mnie niezrozumiały do rurki łączącej tłumik środkowy z końcowym. Po odpaleniu silnika po 10-20 auto traciło moc, nie pomagał wciśnięty gaz, po prostu spaliny nie mogły odpowiednio szybko wydostać się i muliło silnik. Wymiana tłumika końcowego i rurki rozwiązała mój problem ps. moja p10 również na benzynie, początkowo myślałem że to wadliwe paliwo ale nie tankuję na stacjach-melinach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiewior Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 dzieki bardzo:)))to bedziem sprawdzac po kolei": wloty wydech swiece no i filtr moze cos znajde co ponosi wine:) wata??!!!))niezle.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 u mnie też jakieś badziewei jak wata w końcowym, wydrłem trochę ale dalej muli. w sumie na 1 i 2 biegu ciężko idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sky_ven Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 szynszyl, ja taką watę wytłumiającą już od dłuższego czasu wybierałem w wylotu tłumika, raz nawet przy wyprzedzaniu, kiedy zredukowałem na niższy bieg i gwałtownie dodałem gazu wystrzeliłem cały warkocz tego ustrojstwa. Gość który wymieniał mi cały układ pokazał mi watę z mojego starego tłumika i wytłumienie z nowego. Teraz do nowych pakują taki rodzaj lekkiej gąbki, a nie jak kiedyś długie włókna waty mineralnej - tak mi to wytłumaczył. Wymieniłem i na razie jest spoko, zobaczymy po x kilometrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwachu Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Ja bym obstawiał katalizator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sky_ven Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Kwachu, nie mówię, że nie możesz mieć racji, nie jestem mechanikiem, po prostuwiewior opisał problem który mi udało się rozwiązać w taki, a nie inny sposób ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Proponowałbym sprawdzić lub wymienić filtr paliwa, oczywiście koledzy powyżej tez dobrze radzą, ale u mnie w P10 podobne objawy były podczas zapychania się filtra paliwa, po wymianie ustąpiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwachu Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 SKY-VEN najważniejsze że jest już OKI i twoja Primcia wróciła na drogi :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiewior Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 a moja wyladowala w serwisie:(((( i nie wiedza czemu tak sie dzieje. proponuja wymiane: świec, przewodow zapłonowych, pompy, filtrów:olejowy/paliwoy/powietrzny; do tego olej i klocki (bo sie kończa) za wssio mam zaplacic ponad tysiaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Jeśli te rzeczy kupisz i wymienisz we własnym zakresie, to zamkniesz się w mniej niż połowa tej kwoty. Wtedy do nich pojedź i niech zdiagnozują problem (o ile nie zniknie po tym co zrobisz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coffee-l Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 dokładnie! może spróbuj zrobic tak jak qwasar pisze, tzn wymienic na własna rękę te rzeczy to nie jest trudne, ewentualnie jakiś tani mechanik ci wymieni i zyskasz połowe kasy którą możesz przeznaczyc na dalsza walke z Twoimi problemami. Generalnie ja myslę że olej i filtr nie musisz teraz wymieniac, zacznji od filtra paliwa i świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiewior Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 (edytowane) umowilam sie ze wymienia swiece-bo nie mam klucza/ przewody-bo sa stare juz zdjete/ olej z filtrem..reszte albo zamowie gdzies i sama wymienie, albo wezme od nioch.moze w wawie macie namiary na kogos-jakis sklepik z czesciami-zeby reszte zakupic dziekuje z info-kazde. i jeszcze amorki mni eczekaja...po caloscik [ Dodano: Pon 08 Cze, 2009 21:21 ] no i tak- wymienione filtry, przewod napiecia, olej z filtrem....i bylo dobrze. do ostatniej niedzieli:( znow padl podczas jazdy. jest do wymiany jeszcze przewod od chlodnicy- czy mozliwe ze on tak powoduje blokady?przegrzewa sie i samochod gasnie i blokuje wszystko? [ Dodano: Sro 10 Cze, 2009 15:38 ] cd.... male pytannie do tego samego problemu- jak wymienic aparat zaplonowy w moim nissanku- mozna samemu czy to wieksza robotka dla serwisu? w jednym zaspiewal mi 800pln :kosci: a na allegro cena o wiele mniejsza.help. ponoc cos moze byc nie tak w aparacie-i dlatego odcina i gasnie. i jeszcze pompa wodna.czy razem znia -czeka mnie wymiana rozrzadu? niniejszym dziekuje za wszelakie rady. moj primerek po wymianach-glownie o tego hala chodzilo, cos mu sie zwalilo i nie dzialal takjak powinien, odcinal i samochod gasl bez wybrania konkretnego miejsca i czasu:) Edytowane 12 Stycznia 2010 przez wiewior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.