frezeer Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Panowie zakupilem wczoraj prime 99r ,za przyslowiowe grosze ,prima jest pordzewiala - progi pas przedni to juz ledwo sie trzyma. w furce podobno przeskoczyl rozrzad stad moje pytanie czy podpasuje glowica z wolnossaka bo mam taki wlasnie silnik? Jak to jest z rdza w primerach? w sunnym lecialy progi i tylne nadkola a tutaj leca progi ale delikatnie i przednie nadkola maja rdzawy nalot. To jakas wadliwa seria ? Jak na ten rok nie powinno byc wogole rdzy :zdziw: Samochod z polskiego salonu serwisowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 frezeer, a nie była bita sprzodu? ja mam w swojej primie pokrywę zaworów w kolorze złotym, co wskazuje na to, że albo sama pokrywa, albo cała głowica jest z silnika cd20. W cd20t pokrywy były tylko w kolorach czarnym lub sredrnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Byla bita ale w blotnik kierowcy ,pokrywe mam czarna ,natomiast w wolnossaku mam taka ni srerna ni miedziana ,cos w ten desen. Podejrzewam ze zawory sa rozwalone a drugi silnik mam sprawny wiec wolalbym glowice przelozyc. Tylko czy w turbo glowica nie ma jakis dodatkowych kanalow? narazie zauwazylem ze sa inne wtryski w uturbionej jednostce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Samochód z polskiego salonu serwisowany Bu ha ha u ha ha Diesle nie były sprzedawane nigdy w salonach na naszym rynku. Zadzwoń do tego salonu z którego niby pochodzi czy mają go w ewidencji. Pewnie masz do niego książkę serwisową z wpisami zakupioną na allegro . Sprzedawca nieźle przyrobił cię w trąbę "rozrząd lekko przestawiony"- No to go ustaw poprawnie, a nie zmieniaj głowicę. Czapę to się wymienia jak jest spękana w wyniku przegrzania motoru, a nie jak rozrząd źle ustawiony Pokrywy są i zielone :065: chociaż pierwszy raz na oczy widzę taki CD20T http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...sa%3DN%26um%3D1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 and_pec bo to jest CD20T na zwykłej pompie, bez żadnej elektryki. Taki sam silnik bez turbo oczywiście siedzi w sunnych (takim jak mój). Później doszła inna pompa, przepływomierz i turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 and_pec moze i jest tak jak mowisz ale zachecila mnie cena wiec wziolem. W rozrzadzie strzelil pasek a raczej go zmielilo ,lep juz zrzucony ,2 szklanki rozsypane w drobny mak ,zawory pogiete tloki ok. Zrzucilem tez lep z wolnossacego CD20 ,glowica jest taka sama wsio plug&play. Jutro kupuje caly rozrzad i uszczelke i skladam Ps. zadziwilo mnie ze jest tu inna pompa ,sterowana elektronicznie ,pedal gazu rowniez elektroniczny do tego jest juz przeplywka :one: Co to za pompa bo nie moge odczytac oznaczen? Jeszcze jedno pytanie skoro diesli w pl nie bylo to moze byl sprowadzony jako nowy? rok produkcji to koniec 99r a pierwsza rejestracja w polsce to 19luty 2000r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Jeszcze jedno pytanie skoro diesli w pl nie bylo to moze byl sprowadzony jako nowy? rok produkcji to koniec 99r a pierwsza rejestracja w polsce to 19luty 2000r. Mogło tak być jak piszesz - dziś Niemcy biorą nówki z Polandii to wtedy ktoś z Polandi mógł kupić nowy w Niemcach. Z ciekawości - ile dałeś za taką prime ? I ile szacujesz włożyć w ten samochód ? Apropos korozji :w rozmowie z pewnym lakierniko blacharzem powiedział mi że gniją zazwyczaj tylne progi w tylnej części z błotnikiem lub nadkolem ze względu na to, że składano próg wsuwając w część nadkolową i spawali a na końcu leciały cynki i lakiery w wannie i lakierni. Stąd ta część niezabezpieczona korodowała z czasem. Nie wiem jak to jest naprawdę ale to co mówił ma sens. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Pompa Boscha to VE EDC to co jest w manualu w pliku ec_cd20 strona 147 Pump numbers EngineCD20T Part number 16700 2J620 Pump assembly number NP-VE4/ 10E2200L736 Pump data is not yet available. Refer to CALIBRATION STANDARD published by BOSCH.) z nastawnikiem HDK były też pompy zexla ale jakie oznaczenia to nie wiem Co do łba to pewnie jest to samo co w CD20 bo w końcu CD20T to uturbiony staruszek Ja tam bym dryndnął do tego salonu bo cuś mi tu śmierdzi. Skoro jest z salonu to musiał być serwisowany przez jakiś czas u nich i jest to odnotowane tam. Najgorsze jest to że nie ma komunikacji między ASO i możesz sprawdzić co było robione jedynie w tym ASO gdzie był serwisowany Te dubska to gniją najbardziej a zwłaszcza w kombi, ponieważ nie ma tam nadkoli i hlapaków i cały syf leci do środka z przodem jest nie lepiej fotki w temacie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=21894 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 dalem za nia 2500zl planuje dolozyc 2000zl zeby byla zrobiona na cacy ,pozatym ja ten samochod szykuje dla babci w tej primie z tylu korozji nie ma ale przod to masakra. Caly przedni pas skorodowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Jeszcze jedno pytanie skoro diesli w pl nie bylo to moze byl sprowadzony jako nowy? Podaj VIN to ci sprawdzę na jaki rynek była przeznaczona ta primera. Jeśli nie jest zbyt stara, to są szanse też na odczytanie historii serwisowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 SJNBDAP11U0330683 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 frezeer, a więc ta primera była przeznaczona na rynek austriacki. Niestety brak historii serwisowej. za to możesz sprawdzić czy silnik jest ten sam od nowości: Engine: CD20T 729394 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Numer silnika sie zgadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 frezeer korzystając z okazji że masz zdjęte czapy to walnij foty wnętrza obu głowic i zamieść w temacie. Będzie dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 No ale glowy niczym sie nie roznia Rozni sie delikatnie osprzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 A w jakim kolorze masz tą głowicę z CD20? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Mam zamiar ja dzisiaj odpalic o ile zdolam wszystko zlozyc ,troche przeraza mnie wymiana rozrzadu ,a raczej dostep do niego [ Dodano: Czw 21 Maj, 2009 11:42 ] roznia sie kolorem pokrywy i wyjsciem odmy. Turbo ma czarna pokrywe a wolnossak taki srerny wchodzacy w miedziany [ Dodano: Czw 21 Maj, 2009 11:44 ] Profilaktycznie usunalem EGR ,nie zaswieci mi sie check po usunieciu osprzetu od EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Nie zaświeci http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=30315 a turbo włączć się będzie wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 frezeer powiedz mi czy moment dokręcania śrub głowicy (silnika CD20T) jest taki sam jak w zwykłym CD20 (czyli około 93Nm). [ Dodano: Czw 21 Maj, 2009 13:12 ] a i jeszcze czy takie same są wtryskiwacze czy inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Co do srub to powiem Ci wieczorem bo czekam na serwisowke a wtryski sa inne maja wieksze dysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 na jaką serwisówkę czekasz pobieraj i czytaj co chcesz http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37837 najlepiej plik ec_cd20 masz tam wszystko co sie tyczy silnika układu paliwowego itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 |Prima zagadala Ale powiem szczerze ze drugi raz bym sie tego nie podjal Pierwszy raz robilem silnik Tak dla scislosci glowica z turbo ma wieksze tulejki ,blok rowniez wiec w glowicy od wolnossaka trzeba rozwiercic otwory albo skrecac bez tulejek Prima z tym silnikiem jest slaba ... na codzien jezdze n16 2,2Di i jak tym sie przejechalem to masakra osiagi ciut lepsze niz sunny z 2,0D [ Dodano: Sob 23 Maj, 2009 17:10 ] a i srednica srub jest wieksza w silniku turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Prima z tym silnikiem jest slaba No nie jest to demon prędkości, ale pisałeś że samochód się szykuje dla babci - więc ok ile cię to kosztowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 lep mialem z drugiego silnika ,kupilem uszczelke earlinga za 230zl i rozrzad na paskach mitsuboshi i rolkach nsk 320zl wiec jak narazie 550zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 lep mialem z drugiego silnika ,kupilem uszczelke earlinga za 230zl i rozrzad na paskach mitsuboshi i rolkach nsk 320zl wiec jak narazie 550zl frezeer, jak sobie radzi primera z głowicą cd20? Wszystko w porządku? Nie wiem czy nie będę musiał zmienić swojej.. a te z cd20 są tańsze. W sumie potrzebuję tylko słupka głowicy, bo wygląda na to, że przy 4-m cylindrze jednak jest mikropęknięcie..:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.