extradd Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Witam.Czy ktoś już podjął się wymiany uszczelniaczy zaworów w swojej bryczce?Pytam gdyż dobra jest dla mnie każda uwaga i wskazówka.Może jeszcze dzis zacznę wymianę i co najważniejsze robię bez demontażu głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Z tego co pamiętam sznurek wymieniał uszczelniacze bez zdejmowania głowicy w swojej starej primierze 1,6 . Zapytaj się jego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Wiec nie odbyło sie bez użytku kompresora, jedna świece musialem przerobic i podpiac do kompresora ktory wpuszczał na tłoka 8 atmosfer i tym sposobem nie opadają mi zawory.By dobrac sie do samych zaworów musiałem zdemątować wałki rozrządku wraz z kołami zebatymi, łańcuch podwiesiłem na masce.Oczywiscie wszystko robie w danej kolejnosci.Na chwile obecna wymieniłem wszystkie uszczelniacze na drugim tłoku.Rożnica pomiędzy starymi uszcelniaczami a nowymi widoczna jest gołym okiem.Stare mają wewnętrzną średncę około 5.7mm a nowe 4.7mm.Czyli jest nadzieja ze bedzie dobrze.Robota do zaj*****a, mam juz dosc a przede mna jeszcze 12 sztuk zaworów :/ .Najgorzej idzie zakładanie zabezpieczenia na zawór :/ [ Dodano: Nie 24 Maj, 2009 10:55 ] Prosze nie pisac w tym watku, zapraszam tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=54754 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.