bodek_n14 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Pytanie. Jeżeli ktoś z was mierzył ciśnienie sprężania po modzie rozrządu to jakie wartości otrzymaliście? U mnie na każdym garze jest równo i wynosi ~14,3bar czyli 14,11atm lub 1,43MPa. Nominalnie powinno być 1,28MPa więc różnica jest dość spora bo ~10,5%. Zastanawiam się czy mam splanowaną głowicę, czy tyle nagaru czy aż tak wzrosło po modzie rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel18PL Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Mogę się mylić ale wydaje mi się że czytałem kiedyś posta w którym jakiś użytkownik martwił się o ciśnienie w swoim aucie i pytał się co poradzić wtedy do rozmowy dołączył się Coobcio i powiedział że jak mu pozwoli pokręcić rozrządem to będzie miał po 15barów na każdym garze wiec chyba ma wpływ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Bardzo indywidualnie, motor motorowi nierówny. Ja w VE głowicy nie splanuję. ale wałki pójdą. :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 zmienia się ciśnienie, jak ustawisz ssaka na granicy kolizji do przodu to ok 16,5-17 atmosfer masz, do tego nie równe wolny i bardzo dużo Nm z dołu ale słabiutka góra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Że ma wpływ to jest oczywiste. Zastanawiałem się tylko jakie wartości się otrzymuje. Dzięki panowie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.