Gość gawronik Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam, Przejrzałem forum, ale takiej informacji nie znalazłem - stąd też nowy wątek Mam N15 GTI (SR20DE) z gazem II generacji na sterowniku autronic AL700. Instalacja jest dobrze położona, prawidłowo dobrane elementy składowe, wszystko zrobione z głową. Problemów z nią nie mam, niemniej jednak chciałbym, aby ktoś rzucił okiem na ustawienia sterownika i ewentualnie je skorygował. Moi gazownicy są OK gdy idzie o staranność położenia instalacji i dobranie jej elementów, niemal perfekcjoniści, ale jeżeli chodzi o regulację, to takiego fanatyzmu im brakuje Stąd też szukam kogoś, kto by mógł zweryfikować prawidłowość / optymalność obecnych ustawień. Wiem, że SR20DE można dobrze zagazować i ustawić na II generacji - 10 lat temu nikt nie słyszał o IV generacji (albo były horrendalnie drogie) a mimo to były gazowane i dobrze jeździły. Wielu ludzi "z głową do tych spraw", na podstawie swych doświadczeń z jazdy samochodem, samemu ustawiało sterowniki. Fajnie byłoby, gdyby znalazł się właśnie ktoś taki, lub ktoś mógł kogoś polecić. Z góry dziękuję i pozdrawiam -- Maciek (Gawronik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wjck Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 A byłeś na Łąkach w Grodzisku? Jeżeli tak to co o nich sądzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawronik Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 A byłeś na Łąkach w Grodzisku? Jeżeli tak to co o nich sądzisz? W Łąkach - ZTCW - są chyba ze 3 warsztaty... Zakładam jednak, że chodzi Ci o polecany na forum zakład na Poniatowskiego Moja opinia jest w 'poście otwarcia' To właśnie oni zakładali mi instalację. Znam ich od jakichś 10 lat i nie była to pierwsza instalacja, którą czy to ja czy to ktoś z rodziny u nich zakładał. Jakość montażu oceniam na "szóstkę z plusem" Ustawienia standardowe instalacji też im wychodzą nie najgorzej - jakaś mocna "piątka". Ale gdy ktoś chce bardziej "indywidualne" podejście, to już niekoniecznie... Brat w accordzie 1.8 (nie pamiętam oznaczenia silnika) założył u nich sekwencję i długo walczył, żeby była dobrze ustawiona - silnik czasami przerywał, dławił się itp w okolicach 2,8 RPM, niemal aż do zgaśnięcia. Chłopaki w końcu się poddali i powiedzieli, że nic tu nie widzą i nie wiedzą czego chce... Okazało się, że mają 'za niski klucz' do modyfikacji softu Landi-Renzo i dlatego nie mogli instalacji ustawić poprawnie. Dopiero jakiś 'magik' na Modlińskiej w W-wie miał odpowiednie uprawnienia i mu to dobrze ustawił. Gość zajmuje się jednak tylko sekwencją i do mojej nawet nie podejdzie... W moim byłym N14 z GA16DS założyli swego czasu I gen. (bo gaźnik). Instalacja znów położona pięknie, wszystko działało poprawnie, ale trochę za dużo palił i były małe kłopoty przy załączaniu sprężarki klimy - obroty spadały zbyt nisko. "Ustawienia" (o ile można tak mówić o pokręceniu śrubek w I gen. ), które mi 'zapodali' świetnie sprawdzały się w GA16DS w P10 kumpla (tylko, że bez klimy). Ja chciałem "czegoś więcej"... W końcu instalację idealnie 'dostroił' właśnie taki 'zapaleniec' o jakim wyżej pisałem z AC Nissan Club. W moich poprzednich dwóch golfach Mk.III GTI instalację zakładali poprzedni właściciele. Chłopaki z Poniatowskiego tylko je - na moje żądanie - trochę zmodernizowali i ustawili po swojemu. W obu przypadkach oceniam (zarówno modernizację jak i ustawienia) na "szóstkę". Tak więc wszystko zależy od tego, czy chłopaki mają do czynienia z baaaardzo typowym samochodem, czy już ciut bardziej wymagającym. Wtedy nie zawsze ustawienia wyjdą im "celująco"... Obecnie w N15 SR20DE instalacja jest ustawiona (na moje odczucie) mniej-więcej 'poprawnie'. Jednak podobnie jak w byłym N14 przy załączaniu sprężarki klimy obroty spadają zbyt nisko. Wiem, że można to ustawić tak, by ten problem nie występował. Pamiętam, że w AC Nissan Club w niejednej P11 SR20DE z klimą była II generacja (wówczas sekwencja była wielką rzadkością) i nie było takiej 'niedogodności'. No i dlatego szukam jakiegoś speca, który będzie miał bardziej 'indywidualne' podejście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wjck Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Mówimy o tym samym, dzięki za wyjaśnienia. Jak znajdziesz jakiegoś supergaziarza daj znać na forum bo ja w temacie mechaników prawie zielony jestem, no mam jednego zaufanego ale dane tylko na priva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bravomen Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 gawronik, Podaj namiar na tego magika z modlińskiej jak mozesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wjck Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Podaj namiar na tego magika z modlińskiej jak mozesz Podłączam się też do prośby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carfanr Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 WWW.LPG.INFO.PL a tam macie kontakt do NikośWariat, Warszawa pozdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Jego forum: www.lpg.info.pl Jego posty na forum firmy która robi STAG'a: https://www1.ac.com.pl/autogaz/forum/ Poczytajcie bedziecie mogli o nim więcej powiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bravomen Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 GRZECHu, Dzięki za szybką reakcje Tak więc jedziemy po BRC do czakramu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.