grucha jr Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Szybkie pytanie: jaki potrzeba klucz do odkręcenia korka spustowego oleju w Almerze N15?? I jeszcze jedno, czy da radę wymienić olej i filtr nie mając do dyspozycji kanału?? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoch84 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Klucz 13 do korka, ja to robię 2 razy w roku (co 10000 km) bez kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Ok dzięki. Jak radzisz sobie bez kanału? Na lewarku, czy jakiś inny patent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoch84 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 do spuszczania oleju wjeżdżam kołami na dwa drewniane kwadratowe klocki jest wtedy lepszy dostęp do korka, a filtr wyjmuję górą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Jak nie uda mi się wjechać gdzieś na kanał to też będę musiał tak zrobić Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 napewno 13 ?? we wszystkich nissanach z jakich spuszczalem olej byl klucz 14 fakt almery nie widzialem od dolu ale przeciez silniki wszystkie takie same wiec dziwne ze masz 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Na wszelki wypadek zaopatrzę się też w 14-stkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dragon2383 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Napewno jes 14 klucz japonce przewaznie maja rozmiary kluczy parzyste jak ktos odkreca 13 to ma nie orginalny korek albo przerobiony na 13 bo sruba była wyslizgana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoch84 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Hmm... u mnie na 100% jest 13 fakt nigdy się nie zastanawiałem nad tym, czy jest to oryginalny korek. Jeśli wprowadziłem w błąd to sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 na 100% 14 rozmiar. jeszcze nie odkrecilem nigdy w japonczyku srobki o rozmiarze 13 a sporo rozkrecalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 u mnie jest 14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość torres Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 ja tez mam 14. zmieniam mniej więcej co 2 miesiące ( 10000 km). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 zmieniam mniej więcej co 2 miesiące ( 10000 km). Niezłe przebiegi robisz :galy: Dziękuje za podpowiedzi, jutro może będę zmieniał, to napiszę jaki był u mnie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość torres Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Niezłe przebiegi robisz :galy: Dziękuje za podpowiedzi ... i nic się po stronie mechanicznej nie dzieje ale... ... teraz stoi u blacharza bo miałem spotkanie z pijanym :/ ale dzięki temu będę miał taki zderzak jak twój na zdjęciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Hehe nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość torres Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 no raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 No i jestem już po wymianie... U mnie śruba też była na klucz 14... Ale bez kanału nie dał bym rady, ciężko się dostać do filtra oleju... Dzięki za podpowiedzi Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Filtr oleju najlepiej wykręcić od góry: Siegasz ręką miedzy silnikiem a kabina, macasz i odkręcasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Robiłem to pierwszy raz i od góry filtra nawet nie widziałem A nie chciałem wchodzić na silnik... Ale spoko z kanału dało radę, a do odkręcenia filtra jak ktoś nie ma specjalistycznych przyżądów polecam pasek od spodni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Na silnik nie wchodzi, wystarczy stać obok . Filtr można wykręcić ręką, słyszałem też o patencie: przebijasz filt np: srubokrętem płaskim i nim kręcisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomkallo Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 buehy ja sobie w n15 nie wyobrazam jak wyjac filtr od gory:P a odkrecic mozna i reka, bo jest zakrecany reka:P ale opaska sie przydaje coby obruszyc:P a co do pytania to troche dziwne:P nie lepiej wziac wszystkie klucze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Z kluczami nie problem, ale korek mógł być też na jakiś imbus lub na jakieś inne dziwadło, więc wolałem zapytać żeby za wczasu się przygotować buehy ja sobie w n15 nie wyobrazam jak wyjac filtr od gory Też ciężko mi to sobie wyobrazić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.