Gość Robert62 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Witam! Ostatnio zauważyłem, że progi w mojej primerze nie wyglądają najlepiej. Dopadła je rdza. Czy moglibyście poradzić gdzie mógłbym zakupić nowe progi albo reperaturki. Poszukuję tanich i sprawdzonych sklepów. Przy okazji chcialem się dowiedzieć czy plastikowe osłony na progi zdają egzamin. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 wg mnie to progi bardziej rdzewieją od środka niż od zewnątrz mam tak u siebie w P10 progi lekko przy łączeniu z nadkolem z tyłu się przy rudziły ale na rybach w terenie kuzyn primerkę przedar po kamieniach bokiem i pruchnica wyszła wtedy też musze to zrobic co do nakładek ala tuning to napewno chroną przed kamieniami teraz można to dosyć tanio zakupić co do zabezpieczenia to stary sposób był taki dziura i do środka mix oleju ze smarem najlepiej z jakiegoś kompresora to wkichać teraz są w spreju różne cuda co do progów to myśle że sprowadzają sklepy auto moto do P10 ok 80 zł za szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 A jak wyglądają takie progi do wspawania? Chodzi mi o to że u mnie przerdzewiały te środkowe części i te końcowe a najbardziej na ich łączeniu. Czy kupuje się je osobno czy jest to jedna całość. Czy jest to cały próg (od podłogi do kabiny) czy jego część (np.do połowy progu). Może ma ktoś jakieś zdjęcie z katalogu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 próg jako ważna część konstrukcji samonośnej jest całością tz od przedniego błotnika do tylnego pod nim z reguły powinno być wzmocnienie nie wiem jak to wygląda w primkach dokładnie co do tego że rdzewieje na łączeniu to normalka bo to zgrzew -spaw ,, i tam jest słabsza ochrona blachy ,,,na środku jest słupek i to od niego się bierze też ruda ,, jak to wygląda ,,,nie bardzo rozumiem od podłogi do kabiny ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Znalazłem reperatórki progów do P10 ale nie znalazłem do P11. Czy wie może ktoś czy się różnią od siebie? Pomyślałem że prawdopodobnie konstrukcja nośna P10 nie była zmieniana na inną w P11 a tylko zmienił się wygląd zewnętrzny reszty samochodu. To może i progi są identyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruce1807 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Witam w P10 (u mnie) próg podzchodzi POD błotnik tylny.. i oba podeszły rudą znienacka i z rozmachem burnbrain jak znaleazłeś reparturki progów to rzuć link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 burnbrain jak znaleazłeś reparturki progów to rzuć link do p10 http://www.allegro.pl/item649603071_nowy_p..._rok_91_96.html http://allegro.pl/item644971826_progi_niss...auta_wyrob.html do p11 http://www.bazarek.pl/produkt/0/229686/nis...ycie-progu.html i tu pojawia się przepaść cenowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.