Darek Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Witam, Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii na temat podnoszenia Almerki podstawiając podnośnik w innych punktach niż "serwisowe" pod progami. W szczególności czy poprawne /bezpieczne dla zawieszenia pojazdu jest "podlewarowanie" poprzez umieszczenie podnośnika pod końcówkami belki przedniej. Na końcówkach umieszczone są gumowe poduszki i sworznie - czy mogą zostać w ten sposób uszkodzone, lub czy ogólnie może to "rozstroić" zawieszenie. Temat zaistniał po wymianie opon na letnie. Przed wymianą , na zimówkach auto jeździło "jak po szynach" nie było żadnych niekorzystnych objawów w prowadzeniu pojazdu. Po wymianie miałem: - bicie na kierownicy już powyżej 80 km/h - ściąganie "na prawo" - ogólnie dość charakterystyczne "buczenie" słyszane w przedziale 80-110 km/h i wibracja wyczuwana bardziej od strony pasażera Opony letnie używam 3 sezon, przebieg c.a 25kkm - w poprzednim roku nie miałem z nimi żadnych tego typu efektów. Dwa pierwsze efekty udało się całkowicie wyelminować przez doważenie koła LP i założenie opon w tych pozycjach w jakich jeździły w poprzednim sezonie. Niestety pozostał 3-ci problem wibracji. Byłem na kontroli zbieżności i niby trochę ją skorygowano, ale problemu to nie rozwiązało. Stąd zastanawiam się czy "fachowcy" podnosząc pojazd w/w sposób nie przyłożyli do tego ręki. Choć zwróciłem im uwagę żeby "chwycili" za punkty serwisowe, oświadczyli że "krzywdy pojazdowi nie zrobią" i chwycili za elementy zawieszenia. Z góry dzieki za fachowe opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Po wymianie miałem:- bicie na kierownicy już powyżej 80 km/h A nie masz przypadkiem alusów, bo jeśli tak to pewnie zapominałeś założyć dystanse, takie plastikowe krążki redukcyjne dla innych wymiarów felg i piasty. Często bicia pojawiają się właśnie w przedziale 80-120 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Felgi są stalowe - te same na lato i zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.