Gość Marcus65 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 No więc tak, czy wyłączanie silnika, gdy wajcha stoi na D albo na N i przestawianie na P dopiero potem jest szkodliwe dla automatu? Bo właściwie co się dzieje w skrzyni po przestawieniu na P? Pozdro Marcus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Hmm, lepiej chyba nie wyłączać silnika z zapiętym biegiem, tzn na D. Natomiast co do przełączania pomiędzy N i P po wyłączeniu, to raczej nie ma się o co obawiać. P to też pozycja "luz" jak N, tylko blokują się koła aby auto się nie toczyło. Taka moja rada co do pozycji P - lepiej najpierw zaciągaj ręczny, a potem ewentualnie przełączaj na P. U mnie jak zostawiałem auto na P na pochyłości, to później bywały problemy z powrotem z pozycji P. Przypuszczam, że wspomniana blokada kół była wówczas obciążona i ciężko było ją odblokować. I poczytaj tematy z tej strony, będziesz wszystko wiedział http://olczak.home.pl/vademecum/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Marcus65, masz już swój temat w którym pytasz o różne rzeczy związane ze skrzynią, pytaj w nim, nie zakładaj kolejnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.