Gość alter6 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Witam wszystkich użytkowników primerek! Otóż posiadam następujący problem: Chodzi o to, że moja jedna z 2 primerek P10 silniczek cd20 zachowuje się następująco brak przyspieszenia od pierwszego biegu, jak dodaje gazu to odczuwam brak mocy i wydaje się mułowaty dopiero jak trzymam gaz przez dłuższą chwilę na wyższych obrotach to dostaje kopa i daje się odczuć lekkie wgniecenie w fotel i idzie normalnie do momentu zmiany biegu na wyższy i zaczyna się znowu to samo. Podczas tego zamulenia strasznie kopci na czarno a jak dostaje tego kopa to przestaje no i maksymalnie na 5 biegu pojadę 95 góra 100 km/h boo strasznie kopci i na tym biegu już w ogóle nie da się odczuć tego kopa. A jak pod górę trzeba podjechać na trasie to jest masakra zero mocy na 2 biegu obroty na maksa i chmura dymu za mną. Proszę o jakieś sugestie bo już naprawdę nie mam pojęcia co może być przyczyna. Szukałem czegoś podobnego na forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to nurtujące mnie pytanie "co jest z moja czerwoną Primą?" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 na TD sie nie znam ale filtr powietrza ,,,wymienić ,,, a potem to już sterowanie mieszanką ,,,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Sprawdz przeplywke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 raczej wtryski i komprechę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alter6 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 witam przepławkę sprawdziłem i z nią wszystko orajt zaciąga czopek tu przy kolektorze i ten na filtrze podczas dodawania gazu, jeszcze tak jak napisał "and_pec" sprawdzę wtryski, kompresję i się odezwę czy to one czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV_BTM Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Moze wystarczy tylko wyregulowac początek tłoczenia Tylko jak podjedziesz juz do jakiegos pompiarza to nie daj sie nabrac tak jak mi powiedzial 100zl za wyciagniecie 100 za regulacje i 100 za zamontowanie bo robi sie to bez wyciagania pompy. Mam to samo tylko zaczyna bardziej kopcic przy tym kopie. Moze tez byc jakis tam zaworek z tego co mi powiedzial inny pompiarz ale co do regulacji to około 100zl. Musze tez to zrobic ale to na dniach Ps. To jest TD?????? [ Dodano: Pią 12 Cze, 2009 19:14 ] http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40434 [ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 21:42 ] http://www.sendspace.pl/file/V6WSV6G7/ Tam jest pokazane jak to sie robi s 160 w razie czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alter6 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam Silnik to CD 20 bez turbo 75KM. Sprawdziłem ciśnienie i jest według książki z błędem 2 barów, jeszcze mówisz z ta pompą to muszę podjechać ale masakra z wyprzedzaniem to jest masakra tak samo jak jest mała górka to to samo, a piątego biegu to już nie pamiętam kiedy używałem bo się tak ślimaczy na nim ze w ogóle go nie używam. A i jeszcze jedno padła mi rolka napinająca pasek rozrządu tego napędzającego pompę i myślałem ze to jest przyczyną kopcenia ale wymieniłem ustawiłem rozrząd i to samo dalej jest. Sprawdzę tą pompę i dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.