Gość michalrob.23 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Witam ! Mam problem podczas przyśpieszania auto gdy łapie około 3tys obr. łapie dół jak by mu odciąć dopływ paliwa na chwile ! Dzieje się tak na zimnym i na ciepłym silniku ! Ssanie działa jak należy egr otwiera się i zamyka nie dławi! Nie wiem co to może być :/ ??? Może miał ktoś taki przypadek !Na forum nie znalazłem ! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 po pierwsze to dzieje się to przy całkowitym otwarciu przepustnicy? Na forum nie znalazłem ! poszukaj dokładniej autko pociągnęło pewnie chrzczonego paliwa po pierwsze czy nie dławi się bardziej jak wskazówka jest na rezerwie?...jak tak to spuść stare paliwo ze zbiornika, wlej "stp" do gaźników z nowym paliwem jak nie pomoże to oddaj gaźnik do czyszczenia...a jak to nie pomoże to wymień gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Paliwo buło wylane mało tego zatankowałem ponad 20literków i dodałem środek do czyszczenia układu paliwowego LIQUI MOLY po tym trochę się poprawiło ale nie do końca duł jest troszkę mniejszy :< no i ciekawostka bo teraz przy wciśnięciu pedału gazu do połowy idzie jak wściekły a w połowie znowu duł ! Mam drugi gaźnik przełożyłem go bo mnie nerwica wzięła ale na nim jest to samo,w tej chwili nie wiem czy wykluczyć gaźnik bo ten też mógł być zepsuty lub posiada tą samą usterkę ! Nie mam pojęcia co jest powietrze ze zbiornika(przewodów itp.)łapie ale przed filtrem i za patrzyłem i nie ma pęcherzyków!Korek odkręcałem może odpowietrzenie itp. Jedyne wyjście może ma ktoś opis gaźnika,chodzi mi o opis czujników,regeneracja itp. (Ps wersja z dwoma cat !!! I dopalaniem spalin ! ) Może wtedy coś wynajdę! Pozdrawiam [ Dodano: Sro 27 Maj, 2009 17:18 ] Mimier Niepełne otwarcie przepustnicy aż do całkowitego otworzenia ! Jeśli Ci to coś pomoże?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 ale przy 3 tys nim szrpnie jakby mu odciac paliwo a pozniej idzie dalej normalnie? czy dochodzi do 3 tys, lapie mula i nie chce sie wkrecac dalej? bo jesli opcja druga ma miejsce to ja tak mialem i byl to zapchany uklad wydechowy... poprostu tlumik koncowy zgnil w srodku ograniczal przeplyw powietrza (pomimo tego ze z zewnatrz wygladal elegancko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Dostaje doła,nie wkręca i go nie puszcza aż do końca !A po za tym zdemontowałem mu układ wydechowy i objawy takie same ! Tak więc tłumik wykluczamy ! Założyłem LPG jakiś czas temu regulowałem po swojemu i na gazie jest ok! Powiedział bym rakieta Lecz to nie ukrywam że i tak wole przyspieszenie na benzynie jaki miał na początku gdy wszystko było git ! :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 A filtr paliwa nie zapchany?Spróbuj może podłączyć mu butelkę z paliwem na "krótko",czyli butelka-gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 A filtr paliwa nie zapchany?Spróbuj może podłączyć mu butelkę z paliwem na "krótko",czyli butelka-gaźnik. Filtr paliwa był wymieniony Ale przewody moge w ten sposób jeszcze sprawdzić Dzięki pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 ja obstawiam pompe paliwa ze jest walnieta i nie daje rady. Druga sprawa piszesz o lpg ze niedawno zalozyles. Jest mozliwosc ze gazownik zablokowal ci na gazniku taka dzwigienke jak najde foto to tu dam i przez nia auto ma problemy. JAk bylo przed zalozeniem lpg:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 ja obstawiam pompe paliwa ze jest walnieta i nie daje rady. Druga sprawa piszesz o lpg ze niedawno zalozyles. Jest mozliwosc ze gazownik zablokowal ci na gazniku taka dzwigienke jak najde foto to tu dam i przez nia auto ma problemy. JAk bylo przed zalozeniem lpg:? Przed montażem ten dół był mniejszy ! Ale tą dzwigienke od drugiej przepustmicy Ci chodzi czy od ssania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 poczytaj ten temat. Tam jest prawdopodobnie takze twoj problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 ja obstawiam pompe paliwa ze jest walnieta i nie daje rady. pompę paliwa bym wykluczył, bo w moim aucie miałem to samo i po wymianie pompy nic się nie zmieniło i tak jeździłem aż do sprzedaży autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 ja obstawiam pompe paliwa ze jest walnieta i nie daje rady. pompę paliwa bym wykluczył, bo w moim aucie miałem to samo i po wymianie pompy nic się nie zmieniło i tak jeździłem aż do sprzedaży autka Pompę mogę przełożyć bo mam dwa kompletne silniki ! Ale teraz jak tak drążymy temat to wydaje mi sie że czasem nawala mi od strony wodzika pompki przełożę i zobaczę czy się coś zmieni !Bo jeśli skrzywił się lub wytarł to wydajność pompy na wyższych obrotach będzie kiepska nie ??? Narazie dzięki za wszyskie podpowiedzi ! Co pare głów to nie jedna Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 mam nadzieje ze popmke sam przelozysz czekamy na nowiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 mam nadzieje ze popmke sam przelozysz czekamy na nowiny Niestety,przełożyłem i lipa ! Ale nie poddaje się ! Coś musi przecież niegrać ! Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 michalrob.23, Odkręć dekiel filtra i sprawdź czy pompka wzbogacająca wtryskuje paliwo przy przekręcaniu osi przepustnicy. Istnieje prawdopodobieństwo że tłoczek pompki uległ rozszczelnieniu podczas pracy na sucho (jazda na gazie). Pompka przyspieszenia zapobiega niedoborowi paliwa podczas wciskania gazu,tzw.zachwianie efektu venturiego.Jest to moment gdy przepustnica się otwiera i raptownie zwiększa się przelot gardzieli,a powietrze ma jeszcze za małą prędkość by zassać odpowiednią ilość paliwa w przez dyszę której ujście znajduje się w zwężce. Sprawdź to :640: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 michalrob.23, Odkręć dekiel filtra i sprawdź czy pompka wzbogacająca wtryskuje paliwo przy przekręcaniu osi przepustnicy.Istnieje prawdopodobieństwo że tłoczek pompki uległ rozszczelnieniu podczas pracy na sucho (jazda na gazie). Pompka przyspieszenia zapobiega niedoborowi paliwa podczas wciskania gazu,tzw.zachwianie efektu venturiego.Jest to moment gdy przepustnica się otwiera i raptownie zwiększa się przelot gardzieli,a powietrze ma jeszcze za małą prędkość by zassać odpowiednią ilość paliwa w przez dyszę której ujście znajduje się w zwężce. Sprawdź to :640: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :zdziw: szok encyklopiedia szacun chyba u mnie tez do tego zajrze o ile mam bo obrotow znow nie ma na pb jutro to ogladne u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Witam ! Dzięki za rade ! A tam są dwie dysze i ten mechaniczny egr z prawej strony ! Chodzi Ci o tą dysze która ma wyjście przez taką rurkę przykręconą na jednej śrubie ??? Pozdrawiam ! [ Dodano: Sro 03 Cze, 2009 20:18 ] michalrob.23' date=' Odkręć dekiel filtra i sprawdź czy pompka wzbogacająca wtryskuje paliwo przy przekręcaniu osi przepustnicy.Istnieje prawdopodobieństwo że tłoczek pompki uległ rozszczelnieniu podczas pracy na sucho (jazda na gazie). Pompka przyspieszenia zapobiega niedoborowi paliwa podczas wciskania gazu,tzw.zachwianie [i']efektu venturiego[/i].Jest to moment gdy przepustnica się otwiera i raptownie zwiększa się przelot gardzieli,a powietrze ma jeszcze za małą prędkość by zassać odpowiednią ilość paliwa w przez dyszę której ujście znajduje się w zwężce. Sprawdź to :640: :one: :one: :one: :one: :one: :one: :zdziw: szok encyklopiedia szacun chyba u mnie tez do tego zajrze o ile mam bo obrotow znow nie ma na pb jutro to ogladne u siebie [/quot Witam Jak zajrzysz u Siebie to zobacz czy masz tą końcówkę dyszy przykręconą na jednej śrubie , jak możesz !?! Bo u mnie podczas montażu mixsera musiała być zdemontowana ! Ale te objawy miałem przed montażem ! Jednym słowem trzeba poświęcić sobote przeczyścić dokładnie gaźnik i może wtedy coś się poradzi ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 tak tylko nasze gazniki sa inne bo ja mam 1.0 a ty 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Aha to kicha ! Ale ten silnik 1.0 też fajnie śmiga miałem okazje się śmignąć takim micrusem :diabel2: Może to dlatego że wychodzą z jednym katalizatorem albo wcale ! A mój ma dwa :/ ale w sumie teraz został jeden i o niebo lepiej chodzi !Jest troche głośniejszy ale cóż! Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Aha to kicha ! Ale ten silnik 1.0 też fajnie śmiga miałem okazje się śmignąć takim micrusem wcale szalu nie ma ja jednak wole 1.2 zamora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.