Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zapłon do regulacji?


Gość Marcus65
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marcus65

Byłem u gazmajstra, żeby poregulował i skontrolował instalację. Teraz odnoszę wrażenie, że po tch regulacjach silnik pracuje głośniej, na biegu jałowym ciut terkocze, a na dodatek świeci Service Engine. Czy to moga być objawy spalania stukowego? Regulacja zapłonu pomoże?

 

Pozdro

Marcus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie przed regulacją gazmajster stwierdził, że jest chyba trochę ubogo i nie wiem czy nie przedobrzył...

 

Pozdro

Marcus

 

To łatwo sprawdzić na byle jakiej stacji diagnostycznej, za piwo czy 10zl zrobią Ci analize spalin, zobacz jakie masz HC i inne parametry. Koles na stacji powie Ci czy masz za ubogo czy jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ubogo to chyba dużo tlenków azotu jest ;-), a nie HC? (wyniki bardziej zbliżone do diesla niż benzyny). Tu masz tanie interfejsy:

http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7

 

Soft leży u producenta instalacji. Zobacz czy sondy falują i w jakim zakresie powinno być około 0,8 0,2 0,8 0,2.. i tak na przemian.... (silnik musi chwile popracować = sondy muszą się nagrzać, aby falowały).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcus65

Podłączenie do kompa przyniosło wynik w postaci "druga sonda lambda do wymiany" Która to jest "druga"? Da się ją wymienić samemu? Zaznaczam, że autko to amerykańska A32. Czy można zastosować jakiś zamiennik czy muszę zabulić 800 u Nissana?

 

Pozdro

Marcus

 

[ Dodano: Nie 31 Maj, 2009 23:19 ]

Właśnie wróciłem z próby "migowej". Na migi autko powiedziało mi "55", czyli wszystko ok. Czegoś tu nie kminię...

 

Pozdro

Marcus65

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ile Voltowa jest 1. sonda ;-) Obstawiam, że to są zwykłe 1V 4 przewodowe (takie są u mnie w A32 USA), byleby się gwint zgodził. Ja w accordzie założyłem sondę od VW :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi się wydaje, to ostatnia sonda przy dużym kacie jest 4 żyłowa, te dwie za kolektorem przy tych małych katach powinny być 3 żyłowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może, ja na swoją Maximę na razie patrzyć nie mogę. Chodzi mi o to, że nie ma sensu przepłacać za sondę lambda, skoro to jest uniwersalna rzecz. Należy ogarnąć tylko starą wtyczkę, aby nie lutować na żywca nowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...