Gość Konstruktor Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Po prostu mój drogi kupiłeś niezłego bubla za 24 tyś masz pecha. W każdej marce może się tak zdarzyć Mercedesa czy BMW również możesz takiego trafić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mcgregor Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 moja almera 130 tys.wymieniłem oprócz oleju tarcz i klocków z przodu i z tyłu sonda lambda, łożyska w skrzyni, sprzęgło, łączniki stabilizatorów, Wahacz przedni, rolka napinająca pasek napedzajacego klime i alternator poza tym łożyska alternatora szyby się rysują od samego otwierania ich pali olej nie ma osłony pod silnikiem ogólnie nie kupiłbym tego auta jeszcze raz dałem 24.000 rok temu i włozyłem juz ze 4000 skrzynie robiłem dwa razy łożysko obracało sie w obudowie No to witam w klubie kolegę ze Szczecina. Jeśli to cie pocieszy to powiem ci że ja dałem dyszkę więcej za swoje auto i też o mało szlag mnie nie trafił bo kaska ta jest utopiona po prostu. Almera po lifcie to bubel a te rysujące się szyby to już najmniejszy problem jaki w nim występuje. Ja miałem gwarancje więc nic nie dopłacałem do napraw ale liczba usterek jakie wystąpiły w moim egzemplarzu to przeginka na maxa. Na tą chwile auto mi śmiga bez zastrzeżeń ale ciekawe jak długo. Almera to po prostu bardzo kiepskie auto choć ładne a stosunek serwisu w szczecinie do klienta to już zupełnie inna sprawa ponaprawiali mi co chciałem ale po tym wszystkim nie mam tam czego raczej szukać. Łącze się w bólu bo podobnie jak ja chłopie przepłaciłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklonit Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Podczas jazdy urwał mi się łańcuszek rozrządu (chyba). Na ulicy plama oleju. Bok silnika popękany. 1. Jaki mógł być powód tego ? 2. Ile mnie to może kosztować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Powód to pewnie zatarcie i/lub przegrzanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklonit Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Jak dobrze kojarzę to wskazówka była cały czas na połowie. Więc o jakim przegrzaniu mówimy :?: Olej zmieniany miesiąc temu, więc zatarcie :?: Po prostu miałem pecha. Przebieg 155'000. Dzwoniło przez kilka minut. Jeszcze trzeba było skojarzyć co to mogło być i by nie było problemu :< :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 To, że olej zmieniałeś tydzień temu o niczym nie świadczy. Sam go zmieniałeś?? Chodzi mi o to czy kontrolowałeś poziom przez ten tydzień, może masz jakiś przeciek. A co z kontolką oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Gdyby to był tylko rozrząd to nawet w przypadku gdy tłoki spotkałyby się z zaworami to poleciałaby tylko głowica i właśnie zawory a nie sam blok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklonit Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Troszkę źle przeczytałeś. Nie blok, a bok - zabudowa rozrządu. Olej Mobil S 10W40. Żadnych przecieków. Oleju sam nie zmieniałem. Filtr oleju także wymieniony. Poziom oleju był cały czas normalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deze Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Panowie bez przesadyzmu Poczytajcie inne fora np. V40 (o volvo-renault).Miałem S40 z 1.9 Td,koszmar.A swoją drogą,dla czego wszyscy pchają się do tego francuskiego partacza?Volvo,nissan i co jeszcze? Jak masz pecha to total szrot kupisz pod jakąkolwiek marką na świecie . Sprzedaj i kupuj inny samochód,w końcu trafisz na ten jedyny :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 kupiłem nissana bo mój stary miał już dwa i za***iście się sprawowały, druga sprawa, że to były jeszcze japońskie nissany. Poza tym almera bardzo mi się podobała. Trzecia sprawa, to cena... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 moja opinia po dwuletniej eksploatacji N-16 2,2Di 02r. sprowadzona w 07r. z Włoch z przebiegiem 98 tyś.km. moje średnie roczne przebiegi to 25 tyś. i jak do tej pory wymieniłem osłony zewnętrznych przegubów reszta wydatków to materiały eksploatacyjne nic dodać nic ująć :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.