Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] usterkowość N16


Gość Michel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moja almera 130 tys.

wymieniłem oprócz oleju tarcz i klocków z przodu i z tyłu

sonda lambda, łożyska w skrzyni, sprzęgło, łączniki stabilizatorów, Wahacz przedni, rolka napinająca pasek napedzajacego klime i alternator

poza tym łożyska alternatora

szyby się rysują od samego otwierania ich

pali olej

nie ma osłony pod silnikiem

ogólnie nie kupiłbym tego auta jeszcze raz

dałem 24.000 rok temu i włozyłem juz ze 4000

skrzynie robiłem dwa razy

łożysko obracało sie w obudowie

 

No to witam w klubie kolegę ze Szczecina. Jeśli to cie pocieszy to powiem ci że ja dałem dyszkę więcej za swoje auto i też o mało szlag mnie nie trafił bo kaska ta jest utopiona po prostu. Almera po lifcie to bubel a te rysujące się szyby to już najmniejszy problem jaki w nim występuje. Ja miałem gwarancje więc nic nie dopłacałem do napraw ale liczba usterek jakie wystąpiły w moim egzemplarzu to przeginka na maxa. Na tą chwile auto mi śmiga bez zastrzeżeń ale ciekawe jak długo. Almera to po prostu bardzo kiepskie auto choć ładne a stosunek serwisu w szczecinie do klienta to już zupełnie inna sprawa ponaprawiali mi co chciałem ale po tym wszystkim nie mam tam czego raczej szukać. Łącze się w bólu bo podobnie jak ja chłopie przepłaciłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze kojarzę to wskazówka była cały czas na połowie. Więc o jakim przegrzaniu mówimy :?: Olej zmieniany miesiąc temu, więc zatarcie :?: Po prostu miałem pecha. Przebieg 155'000. Dzwoniło przez kilka minut. Jeszcze trzeba było skojarzyć co to mogło być i by nie było problemu :( :< :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że olej zmieniałeś tydzień temu o niczym nie świadczy. Sam go zmieniałeś?? Chodzi mi o to czy kontrolowałeś poziom przez ten tydzień, może masz jakiś przeciek. A co z kontolką oleju??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to był tylko rozrząd to nawet w przypadku gdy tłoki spotkałyby się z zaworami to poleciałaby tylko głowica i właśnie zawory a nie sam blok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę źle przeczytałeś. Nie blok, a bok - zabudowa rozrządu. Olej Mobil S 10W40. Żadnych przecieków. Oleju sam nie zmieniałem. Filtr oleju także wymieniony. Poziom oleju był cały czas normalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bez przesadyzmu ;) Poczytajcie inne fora np. V40 (o volvo-renault).Miałem S40 z 1.9 Td,koszmar.A swoją drogą,dla czego wszyscy pchają się do tego francuskiego partacza?Volvo,nissan i co jeszcze?

Jak masz pecha to total szrot kupisz pod jakąkolwiek marką na świecie .

Sprzedaj i kupuj inny samochód,w końcu trafisz na ten jedyny :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem nissana bo mój stary miał już dwa i za***iście się sprawowały, druga sprawa, że to były jeszcze japońskie nissany. Poza tym almera bardzo mi się podobała. Trzecia sprawa, to cena...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja opinia po dwuletniej eksploatacji

N-16 2,2Di 02r. sprowadzona w 07r. z Włoch z przebiegiem 98 tyś.km. moje średnie roczne przebiegi to 25 tyś. i jak do tej pory wymieniłem osłony zewnętrznych przegubów reszta wydatków to materiały eksploatacyjne nic dodać nic ująć :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...