Gość bieniu321 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 witam! jeżdżę tyranem od prawie roku. ostatnio wentylator przestał się wyłączać. chodzi cały czas nawet jak jest temperatura przy której wcześniej był zawsze wyłączony (jazda w trasie przy temperaturze ok 10 C). termostat wymieniony, płyn i czujniki także., wskazówka temperatury zawsze w normie tj. niecała połowa na skali. czy jest to jakaś usterka? macie jakieś doświadczenia z tym związane? pomocy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 ciesz sie ze sie kreci gorzej by bylo jakby nie chodzil. JEsli to to samo rozwiazanie co w T1 to polaczone masz z pompa wody. Z tego co pamietam to zasada dzialania wiska byla ze jak sie nagrzeje to zaczyna krecic smiglem. U Ciebie widocznie jakies "sprzegielka" czy cos tam sie zapieklo. Nie znam dokladnej budowy bo nie rozbieralem. Jedyny minus - ciezej wystartowac silnik Jedyne rozwiazanie - zakup nowego i wymiana albo taniej - jezdzic z tym dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Na pracującym silniku wiskoza będzie się obracać, załącza się dopiero przy odpowiedniej temp. (nieda się jej przytrzymać palcami) Jak pacuje silnik (jeszcze nie rozgrzany) i da się zatrzymać wiatrak to jest ok (uwaga na palce), jak silnik nie pracuje to wiatrak powinien się obracać z lekkim oporem (ok) natomiast jak obraca się tak jak witrak elektryczny (bardzo lekko) to wiskoza do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rembacz Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Zatarte wisco , pęknięta lub naciągnięta sprężyna. Tu jet fajny opis www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=25&t=42778&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bieniu321 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 wielkie dzięki za pomoc. dzisiaj pogrzebałem trochę przy tym nieszczęsnym wisko i zauważyłem, że ma jakiś dziwny luz, tzn. można ruszać śmigłem w kierunku od silnika do chłodnicy, słychać wtedy jak olej się przemieszcza w wiskozie. na wałku jest jakaś gumowa uszczelka więc pewnie coś się w środku zmieliło :028: jak wrócę do chaty to czeka mnie rozebranie tego ustrojstwa i wtedy wszystko się okaże. póki co mam jeszcze jedno pytanko. mianowicie czy może coś się posypać od jazdy z niepewnym wisko? pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rembacz Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Jak się kręci gdy pracuje silnik to spoko, kontroluj temp. silnika, szczególnie na postoju i na ostrych podjazdach w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 można ruszać śmigłem w kierunku od silnika do chłodnicy, No to lepiej żeby w czasie jazdy nie nie przemieściło się za bardzo w stronę chłodnicy, bo możesz mieć też chłodnicę do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bieniu321 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 no to fakt. mam nadzieję, że na dniach się nic nie wydarzy. póki co dzięki za wszelką pomoc. czytałem wczoraj na innym forum temat dotyczący wisko w patrolu. elegancko wytłumaczyli cała zasadę działania, typowe usterki i rozwiązania jakie można do nich zastosować. pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Muszę wymienić łopatki wiatraka bo mam od czegoś innego włozone i ma pytanie czy do 2.7 TD pasuja tylko orginalne czy też podejda od 2.4 benzyna albo 3.0 dieselka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sklenar Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Muszę wymienić łopatki wiatraka bo mam od czegoś innego włozone i ma pytanie czy do 2.7 TD pasuja tylko orginalne czy też podejda od 2.4 benzyna albo 3.0 dieselka? ja kupiłem w petrocar Wrocław do 2,7 za 295 zł z dostawą lepiej wymień bo jeszcze coś uszkodzisz jak wiatrak zacznie bić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo767 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Witam!Mam problem z demontażem wiskozy w terrano 2.7 TD. Nie wiem jak odkręcić od pompy wodnej. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 hmmm no mnie się wydawało że tego się nie da odkręcić jedno od drugiego i sprzedawane jest jako całość ..... nie ma tam nic dla ciebie do naprawy chyba że coś inaczej nazywasz .. można odkręcić wentylator albo całe sprzęgło wiskotyczne z pompą od bloku silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Wisco raczej z pompom cuzamen występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 gdybyś nie mógł naprawić to na 2-iej stronie w dziale "ulepszenia...." zamieściłem inne rozwiązanie ...jeżdżę ok. 2 lat i żadnego problemu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.