Gość 7,62 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 W środę będę montował wyciągarkę do D40. Gdzie najlepiej zamontować wyłącznik prędu? Pod maską? W kabinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Pod maską? W kabinie? Jak stryjenka uważa ... Ja mam wysoko pod maską , chroni przed wodą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Acha, czyli nie ma konkretnej reguły, byle było sucho. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Byle było sucho, byle kable były krótkie, byle było pod ręką (na ile się da). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 To też cenna rada. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 no ja do swojego w srode tez winde zakladam... sie pochwale fotami jak wyszlo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 No to nie zapomnij o wyłączniku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 No to nie zapomnij o wyłączniku!a wlasciwie to po co on?? ja winde mam ze sprezarka, myslalem, ze bedzie na stale podpieta do zrodla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Tak naprawdę to za diabła nie wiem, ale skoro każą założyć, to zakładam Skoro masz sprężarkę, to pewnie u Ciebie będzie jakoś inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 juz wiem po co - po to zeby w razie jakiegos zalania i zwarcia stykow sama sie nie zalaczyla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Zabezpieczenie .... Przed zwarciem , żeby w razie czego szybko odciąć dopływ prądu W poprzednich samochodach miałem zamontowane ciągutki bez wyłącznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 tak wiec wyciagarka zamontowana, jest jednak cos co jest dziwne - bez obciazenia sobie ja sprawdzalem, po wcisnieciu guzika dziala klika sekund i sie wylacza, trzeba dluzsza chwile poczekac i znow kilka sekund dziala i sie wylacza, wyciagnalem cala line by ja sobie zwinac i zwijalem pol dnia - o co kaman?????? dodam ze jak przelacze na kompresor to chodzi bez takich przerw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 tak wiec wyciagarka zamontowana, Jakiej firmy ? Może wyłącznik przeciążeniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 tak wiec wyciagarka zamontowana, Jakiej firmy ? Może wyłącznik przeciążeniowy warn powerplant no wlasnie wyglada na to ze cos ja odlacza, wlasnie chyba wylacznik przeciazeniowy, ale tu nawet obciazenia nie ma poki co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 warn powerplant Podobne problemy mieli chłopaki przy złym montażu windy Chodziło o złe dokręcenie do płyty Winda się lekko wichrowała i objaw był podobny Spróbuj poluźnić lekko śruby i zobacz co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 oki - trezba bedzie to sprawdzic..., czyli powiadasz ze naprezona moze byc i opor wiekszy jest... stad takie obciazenie na sucho...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 czyli powiadasz ze naprezona moze byc i opor wiekszy jest... stad takie obciazenie na sucho...? Chodzi właśnie o naprężenia ... Szczególnie to się dzieje przy dorabianych płytach i przy złym spasowaniu otworów pod windę Może mieć to znaczenie ale nie musi Zdarzają się przypadki uszkodzenia nowych Warnów Duże znaczenie ma też podłączenie elektryki Zacznij od zluzowania lekko śrub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 expedycja.pl - u nich to robilem - mysle, ze sie na tym znaja, acz kolwiek przekaze im twoje uwagi... dzieki za podpowiedzi, jak znajde chwile to sam zluzuje te sruby i sie zobaczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 expedycja.pl - u nich to robilem - mysle, ze sie na tym znaja, Nie znam tego warsztatu ... nie słyszałem też o nich żadnej negatywnej opinii Powinni znać się na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 A oto mojemiejsce na wyłącznik No cóż całą sobotę wraz z mechanikiem montowaliśmy windę, a w niedzielę ją zepsułem Line zaklinowałem i poszła podstawa silnika :zly: Na szczęście to Escape i części są niedrogie :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 A oto mojemiejsce na wyłącznik To żeś miejsce wybrał :/ Trzeba było pod maską schować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 To żeś miejsce wybrał Trzeba było pod maską schować :?: Toć pod maską schowałem, tyle że maskę musiałem podnieść, co by Ci go pokazać Inny rzut: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 To wiem ... ale trzeba było go głębiej schować Z przodu jest narażony na wilgoć i wodę Wjedziesz w większą kałużę i będzie na niego chlapać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 No to tu Cię zaskoczę. Jest tak zabezpieczony przed wodą, że gdybym zatopił samochód po dach, to byłoby to jedyne 100% suche złącze. Jest całkowicie zalane gumą - taki mój patencik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Jest całkowicie zalane gumą - taki mój patencik ... a to przepraszam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.