Gość platon Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Czy ktos w n15 1.4 96r. mial problemy z przekladnia kierownicza. Bo podobno moje stuki i puki z zawieszenia sa z nia zwiazane. Ile jeszcze moge pojezdzic przed regen. lub wymiana? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mhs Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 czy chodzi o stuk pojawiający się czasami przy pokonywaniu nierówności (nie zawsze) lub gwałtowniejszym dodawaniu gazu - dobiegający z przodu samochodu? u mnie mam coś takiego, ale gdzieś kiedyś byłem przy okazji i sprawdzali mechanicy i nic nie znaleźli. również na przeglądzie technicznym przy sprawdzaniu amortyzatorów jak i zawieszenia - też nic nie wyszło. moja almera to sedan, 2000. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość platon Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Dokladnie tak. U mnie zawieszenie w pozadku, co jest cudem jak ktos jezdzi Traktem Sw. W. w Gda. Jest wiele zakladow z regeneracja, ale moze ktos juz to robil. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.