Gość raffaell Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Witam wszystkich Od zawsze mam problem ze słabym ręcznym w mojej primerze. Podciągnąłem juz linkę i max. można zaciągnąć na 7 "zębów", ale nadal jest słaby, a na 5 to auto zjeżdża powoli ze stromej góry. Jak podciągnąłem linkę bardziej, to już słychać że cały czas sie klocki ocierają o tarcze. Co jeszcze mogę zrobić?? Czy jest możliwość podciągnięcia tylko z jednej strony?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 1. Przeczyscic zaciski tloczki itp 2. Rozruszac mechanizm recznego przy zacisku (ta dzwigienke) 3. Wstrzyknac troche plynu hamulcowego w mechanizm pod dzwigienka 4. Nie podciagac tak linki. Kolo ma sie obracac bez przeszkod gdy reczny jest niezaciagniety 5. Po ww. zabiegach zaczac czesciej uzywac recznego hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych-b Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 mam identyczny problem jak raffaell, z tym że w P11. Po przeglądzie wyszło że zaciski stoją. Smarowanie dało efekt na 4 dni. Pojechałem do swoich mechaniorów, rozłożyli zaciski, moczyli 4 dni. Efekt dwa miesiące działających zacisków. Jak byłem teraz to powiedzieli, że nie dają mi nadziei że są szanse żeby je rozruszać. Skończyło się tym że szukam zacisków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 mam swoich mechaniorów, rozłożyli zaciski, moczyli 4 dni. Efekt dwa miesiące działających zacisków. Jak byłem teraz to powiedzieli, że nie dają mi nadziei że są szanse żeby je rozruszać. Skończyło się tym że szukam zacisków. jakieś partacze,kupujesz komplecik naprawczy po około 30 zeta na 1 zacisk-zakładasz i jest gitesik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bushman Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 (edytowane) W mojej P11 przerabiam ten sam problem teraz i tez slyszalem ze komplecik naprawczy do zaciskow powinien pomoc. Jezeli chodzi o czeste uzywanie recznego to prawda powinno sie go uzywac ale nie jest to od tego zalezne. Uzywalem recznego nie mniej niz 10 razy dziennie, przy kazdej mozliwej okazji a i tak sie popsulo. Pozdrawiem Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Bushman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Najbardziej prawdopodobne przyczyny źle działającego hamulca awaryjnego przy tarczach z tyłu są : 1- zapiekające się cięgno ręcznego 2- zapiekające się prowadnice w zacisku 3- stojący tłoczek zacisku Po wyeliminowaniu tych przyczyn ręczny powinien być sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 W mojej P11 przerabiam ten sam problem teraz i tez slyszalem ze komplecik naprawczy do zaciskow powinien pomoc. Jesli na tloczkach nie ma rdzawych wzerow - to faktycznie, wypolerowanie tloczka i zmiana gumek daje dlugotrwaly efekt. Ale jesli sa wzery - konieczna jest wymiana zaciskow (ew samych tlokow). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 A jak jest z bebnami? U mnie sa bebny, reczny nie odbija i dzwignia ciagle wyzej idzie a reczny nie za mocny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 A jak jest z bebnami? U mnie sa bebny, reczny nie odbija i dzwignia ciagle wyzej idzie a reczny nie za mocny. Sa i zestawy serwisowe do bebnow. Tu sie wymienia bodajze cale cylinderki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Co do ręcznego to jest sprawa indywidualna trzeba zawinąć rękawy i sprawdzić co jest nie tak... ostatnio robiłem ręczny w fokusie i niby wszystko powinno być ok po wymianie nowych szczęk a na koniec trzeba było skrucić pancerz od linki. Trzeba poprostu zdjąć koło obejrzec lub dać komuś do obejrzenia jak się samemu zabardzo nie czuje na siłach ... chętnie bym pomógł ale szczerze mówiąc nie miałem jeszcze potrzeby zaglądać w te okolice auta ale niedługo będe wymieniał osłony tylnych amorków bo już kupione ale chęci brak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.