Gość djrolex Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Witam gdy wjechalem na kanal swoja primerka zauwazylem ze na obydwu przegubach mam pekniete gumy i widac juz smar, podczas jazdy nie slychac ani nie czuc aby z przegubami bylo cos nie tak, czy w zwiazku z tym moge wymienic tylko te obydwie gumy czy odrazu obydwa cale przeguby?i ile by mnie kosztowala wymiana samych gum a ile przegubow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek89 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 ale mowa o zewnetrznych przegubach? sa gumy i w komplecie z nimi smar itd ( taki zestawik "naprawczy") i jezeli przegub nie halasuje i nie ma luzow ( sproboj poruszac polosia) to mysle ze mozesz wymienic same gumy . znajmomy wyminial tak w pasacie . najpierw dokladnie wymyl przegub nafta dal nowy smar i gumy . u mnie na wewnetrznym jest peknieta guma ale niestey juz do wymiany a ten napewno nie kosztuje 70-100 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 na obydwu przegubach mam pekniete gumy i widac juz smar, podczas jazdy nie slychac ani nie czuc aby z przegubami bylo cos nie tak, czy w zwiazku z tym moge wymienic tylko te obydwie gumy czy odrazu obydwa cale przeguby?i ile by mnie kosztowala wymiana samych gum a ile przegubow?? Robota w zasadzie ta sama, wiec i koszt podobny. Zalezy, czy bedziesz to robil sam, czy u mechaniora. Jesli sam, warto wymienic same gumy + obejmy + smar. Jesli zlecisz mechanikowi, robota to jakies 60-100zl za strone (moze za 2 strony mniej policza). Przegub tak jak Bombel napisal, okolo stowki. Oslona jakies 15-20 zl. http://sklep.intercars.com.pl/result1.php?...&lang_id=PL http://sklep.intercars.com.pl/result1.php?...&lang_id=PL http://sklep.intercars.com.pl/result1.php?...&lang_id=PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 http://sklep.intercars.co...sk=O&lang_id=PL Polecam Spidana - przynajmniej wiesz ze na 100% bedzie pasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrolex Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Bede raczej wymienial sam, nic nie halasuje wiec wymienie aby gumy, mam nadzieje ze to cos pomoze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 gumy normalnie w sklepei dostaniesz w intercarsie , ceny sa od 7 do 12 zl za sztuke, tylko musisz liczyc sie z tym ze jak wyjmiesz poloske to ci olej ze skrzyni ucieknie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrolex Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 mam nadzieje ze sie uda hehe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 jestem na świeżo wiec dopisze wszystko jeździ w bagażniku !!!! skrzynia +sprzęgło+2 przeguby +3 litry synt-Valvoline +simy do skrzyni 500zł 350zł 262zł 93 zł 40 zł przeguby dostałem dziś w IC sie Spidan z Abs w cenie 132 zł !!!!! myśle że tanio wcześniej kupiłem tylko osłone przeg zew jakąś japan Murachi czy coś ,,za 34 zł !!! a przeguby jak dobre to gumy się wymienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Podłączę się do tematu. Co prawda mam sunny ale chodzi mi tylko o smar do przegubów. Wymieniłem dzisiaj wszystkie osłony na przegubach i ponieważ w zestawach od przegubów wewnętrznych (od skrzyni) nie było dołączonego smaru, po umyciu ropą nasmarowałem je smarem grafitowym (jakiś polski produkt). CZY TO JAKIŚ BŁĄD???, bo słyszałem różne zdania na ten temat, że niby ten smar jest scierny, ze nie daje sie go na przeguby otd... W zasadzie to tylko jeden przegub nasmarowałem grafitem, bo na pozostałe 3 sztuki wystarczył mi dołączony w saszetkach smar MoS2. Podzielcie cie opiniami w tym temacie czy jest sens ponownie wyciągać półoś żeby wymyć jeden przegub i nasmarować go smarem MoS2. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Mam P11 i w zeszłym roku zauważyłem pękniętą osłonę gumową zewnętrznego przegubu. Kupiłem osłonę za 18 zł,robota u mechanika 20 zł i od kilku miesięcy przegub stuka przy skrajnym skręcie kół Kwestia jak długo jeździłeś z uszkodzonymi osłonami. Jeśli krótko - wymień samą osłonę jeśli długo to lepiej cały przegub. Jeszcze istotne jest to w którym miejscu ta osłona pękła. Jeśli przy opasce na półosi to małe prawdopodobieństwo że brud dostał się do wnętrza przegubu. Jeśli blisko przegubu to kiszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitek86 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Witam Wszystkich. Jak koledzy wyżej: jeśli nic nie słychać z przegubów - można wymienić tylko osłony. Z tym, że ja ok miesiąc jeździłem z przerwaną osłoną i niestety już przegub się prosi wymiany... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.