Dolce Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam. Jutro mam odebrać swoje auto od mechanika, który wymieniał sprzęgło (komplet). Mam pytanie - czy na coś należy zwrócic uwagę po wymianie tego elementu ? Czy po prostu wszystko ma chodzić gładko czy też na początku jakiś element może wymagac dotarcia i w związku z tym chodzić "kwadratowo" ? Drugie pytanie - czy nowe sprzęgło trzeba jakośc docierać ? Jeśli tak to jak, jak jeździć poczatkowo i przez ile tys km ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Nic nie trzeba docierać, sprzęgło powinno pracować lekko, niepowinno być szarpnięcia przy ruszaniu lub zmianie biegów chyba że przed wymianą były jakieś szarpania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 pierwsze dni musisz pojezdzić spokojnie i go nie katować,niech sie wszystko ułoży,może trzeba będzie cos podregulować,ale tam jakiegoś szczególnego docierania nie musisz stosować Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Nie upalać przez pierwsze parę dni... Zależy ile ktoś jeździ jak dziennie 10 km to nawet więcej dać mu spokojnie popracować. Po odebraniu sprawdź czy bierze na odpowiednim poziomie. Po kilku dniach jeżdżenia możliwe, że trzeba będzie to poprawić. U mnie akurat obniżyć, bo ze środkowego brania, zrobiło się górne branie... Najlepiej jak bierze niziutko i bez szarpania. Posprawdzaj, czy nie szarpie przy zmianach biegów, po rozgrzaniu sprawdź czy się nie ślizgnie pod obciążeniem. Jak będzie gładko chodzić to powinno być dobrze. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mavv Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 U mnie po wymianie mechanior nie pokasował luzów na samym pedale. Generalnie brało fajnie z dołu, ale po zasprzęgleniu jeszcze mi się sporo pedał cofał, jakby taki jakiś flakowaty był. Podregulowałem skok i jest spoko. Pytanie - wartości skoku jałowego pedału są podawane dla sprzęgła nowiutkiego? Czy zużycie sprzęgła ma wpływ na skok samego pedału? Przed wymianą sprzęgła bawiłem się regulacją skoku pedału i mogło się pozmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.