Gość morus Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Miłame taki przypadek, omyłkowo zalałem benzyne (pełen zbiornik) do D40, zorientowałem się dopiero po 10 km jazdy gdyż objaw był nastepujący, metaliczny dźwiek, głośne grechotanie z pod machy, na wydechu spaliny niebieskie, dobrze że blisko był znajomy więc wyczysciliśmy zbiornik, wymieniliśmy filtr paliwa UWAGA !!!!! po tych operacjach i kręceniu silnikiem ok 3 min auto odpala chwilę się dusi i zaczyna pracować normalnie jeden minus po teście na hamowni ze 170KM zostało 140 co wy na to żaden mechanior nie ma pojęcia co jest pompa? wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 pompa? wtryski? może to i to... 10 km to trochę dużo i mogło namieszać. najlepiej podjechać do pompiarza i zobaczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 10 km wystarczy żeby zatrzeć pompę. Totalny brak smarowania przez kilka minut toż to zabójstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Moja zdolna siostra kiedyś zalała pb do vw passata a później do mesia w203 w obu przypadkach samochód zgasł i nic się nie stało, a tu ciekawe ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 W niektórych modelach aut, w tym w passacie, tak słyszałem nie sprawdzałem, jest czujnik lepkości paliwa, on właśnie potrafi zadbać o to, aby auto nie pojechało na niewłaściwym paliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur5250 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 A czy sprawdzałeś przed ......... :zly2: czy miał w ogóle 170 km, bo chyba żadna navara fabryczna nie ma tyle za ile zapłaciliśmy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 A czy sprawdzałeś przed ......... :zly2: czy miał w ogóle 170 km, bo chyba żadna navara fabryczna nie ma tyle za ile zapłaciliśmy ? Wprost przeciwnie. Wyniki z hamowni są często lepsze o kilka koni od katalogu. Poczytaj posty kolegów, którzy robili testy swoich navar przed i po chiptuningu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.