Gość oldboy Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Witam, Chcę kupiś uzywanego NOTE, mam już jednego na oku i w związku z tym mam parę pytan: 1. Gdnie znajdują się nr silnika oraz nadwozia poza podszybiem 2. Na co warto zwrócić uwagę przy kupnie? (byłem w stacji kontroli sprawdziłem amortyzatory, zbieżnośc, hamulce, grubość lakieru oraz zadzoniłem do dealera i historię napraw), 3. smochód ma ok 55 tkm ostatnio olej miał wymieniany przy 23 tkm czy brak wymiany oleju zgodnie z zaleceniami serwisu mogło uszkodzić silnik? Chodzi normalnie. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 1) Numer VIN (to jest chyba rysunek anglika - patrz z drugiej stony) Nr silnika 1.4 (CR), 1.6 (HR) Nr silnika 1.5 dci (K9K) 2) czy nie był rozbity, a pozatym to już sporo sprawdziłeś, podepnij pod komputer (jak kupujesz od handlarza) potrafią pokombinować z kontrolkami 3) jak to disel lub 1.6 benzyna to ma wymiane co 30000km natomiast 1.4 ma co 20000km tagże tragedi niema z silnikiem nic sie nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Na co warto zwrócić uwagę przy kupnie? -na trwałość kolumny kierowniczej - to drogi element, bo wspomaganie odbywa się elektrycznie a silnik wspomagania stanowi całość z kolumną i z tego co słyszałem nikt nie che się bawić w regenerację poszczególnych podzespołów -na poduszki powietrzne (czy nie zostały odpalone i zastąpione atrapami) czyli de facto na to czy nie było "dzwonu" - karoseria to najbardziej kosztowna część auta i po partacku naprawiona to perspektywa walki z korozją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oldboy Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 -na trwałość kolumny kierowniczej - to drogi element Jak to sprawdzić? -wspomaganie chodzi normalnie. W czasie jazdy próbnej (ok 10 km) jedyne co zauważyłem to kilka krótkich pisków z przedniej części samochodu przy niewielkich nierównościach. Raczej nie jest to pasek. Może gumy przy amortyzatorach. W serwisie dealera mówili że przy transporcie nowych samochodów zakłada się jakąś blokadę na kolumnę kierowniczą, która nie zawsze jest do końca demontowana i to może powodować taki dźwięk. Nawiązując do rysunku dot położenia nr VIN na drzwiach -znaczy jest on pod wewnętrznymi boczkami i trzeba je demontować ?, czy na "krawędzi drzwi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 VIN powinien być widoczny po otwarciu drzwi na słupku czyli nic nie trzeba rozbierać. W notach kolumny raczej nie padały a jak padnie to naprawiają oczywiście poza aso koszt ok 600 (w K12), poprostu w sterowniku wspomagania wstawiają mocniejszą elektronike i dają gwarancje na naprawe. Pada tylko sterownik a sam silnik jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Raczej nie jest to pasek. paskiem bym się za bardzo nie przejmował - to dość powszechna ale niegroźna przypadłosć - odsyłam do lektury "irytujące dźwięki" i innych na tym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.