merid Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Mam tak dziwny przypadek w aucie ze juz nie wiem co to moze byc a mianowice: Zapalam auto na zimnym silniku i chce skrecic kola to piszczy mi pasek blokuje kierownica no zabardzo to sie nie da jechac wiec parkowanie odpada, ale gdy przjade ok. 10 minut wszystko dziala tak jak powinno. Od jakiegos czasu nawet jak zaczynam skrecac na zimnym silniku i trzymam ta kierownice to potem w ogole nie mam wspomaganie trzeba troche przejechac. Wiec co to moze byc :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klfsolec Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 a płyn sprawdzałeś i naciąg paska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 no jezeli piszczy pasek to trzeba od niego zaczac najpierw go naciagnij jak da rade- banal a jak nie to wymien koszt ok 20 zl ... jak nie pomoze to moze pokombinuj z plynem tylko nie zmieszaj go z innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Najpierw sprawdź co pisali koledzy, chociaż wydaje mi się, że piszczący pasek jest objawem a nie przyczyną Twoich problemów. Obstawiałbym pompę wspomagania. Jeszcze pytanie, jak zgasisz auto i wyjdziesz na powiedzmy 2 minuty, odpalisz, dzieje się to samo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elraf Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Najpierw sprawdź co pisali koledzy, chociaż wydaje mi się, że piszczący pasek jest objawem a nie przyczyną Twoich problemów. Obstawiałbym pompę wspomagania. Jeszcze pytanie, jak zgasisz auto i wyjdziesz na powiedzmy 2 minuty, odpalisz, dzieje się to samo?? Dołączę się do tematu gdyż ja mam dokładnie identyczny problem i mogę odpowiedzieć że po uruchomieniu auta po 2 minutach problemu jakby nie było. Poza tym widzę jeszcze jedno "zjawisko" otóż na zimnym silniku gdy skręcam koła (nie zawsze koniecznie na maksa - zależy chyba od pogody) wspomaganie czasem piśnie a jak piśnie to tak jakby coś "puszczało kierownicę" i chciałaby ona się wyprostować. Te jak i inne przypadki przekazane przez przedmówcę stopniowo się nasilały w miarę upływu czasu i zmnian pogody. W okresie zimowym szczególnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Dołączę się do tematu gdyż ja mam dokładnie identyczny problem i mogę odpowiedzieć że po uruchomieniu auta po 2 minutach problemu jakby nie było. Poza tym widzę jeszcze jedno "zjawisko" otóż na zimnym silniku gdy skręcam koła (nie zawsze koniecznie na maksa - zależy chyba od pogody) wspomaganie czasem piśnie a jak piśnie to tak jakby coś "puszczało kierownicę" i chciałaby ona się wyprostować. Te jak i inne przypadki przekazane przez przedmówcę stopniowo się nasilały w miarę upływu czasu i zmnian pogody. W okresie zimowym szczególnie. Elraf objawy które opisujesz jak dla mnie wskazują na zaworki zwrotne w maglownicy. Prawdopodobnie są zasyfiałe i nie puszczają do końca płynu do magla. Niech ktoś wsiądzie do auta i kręci kierą, a ty obserwuj co się dzieje w zbiorniczku wyrównawczym. Płyn podczas kręcenia powinien się delikatnie kręcić w zbiorniku. Jeżeli nie widać ruchu płynu a dopiero jak przepuści coś się w nim zamiesza, to sprawdziłbym zaworki. Możesz najpierw zrobić odpowietrzenie układu(chociaż przy zapowietrzonym obrót jest ciężki w całym zakresie skrętu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nobody3 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 nissanoskie pompy chodzą tylko na wysokosyntetycznym oleju jak nalałeś jakiegos hipolu atf to masz po pompie trzeba spóścić olej przepłukać układ zalać dobrym olejem jak nie pomoże pompa do wymiany u mnie cena 90zł tel 667779477 pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwiatekbydg Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 W sumie mam podobny problem wiec napisze tutaj zeby nie zakladac nowego tematu. Ruszajac i skrecajac kierownicwa na maxa w lewo (w prawo chyba nie ) strasznie mi cos piszczy z pod maski. Problem mija kiedy juz chwile pojezdze, ale troche to denerwuje kiedy wyparkowujac nie moge skrecic do oporu w lewo bo slysze ten pisk. Sprawdzajac co tak piszczy zauwazylem ze to co zaznaczylem na rysunku sie wtedy nie obraca. Nie znam sie zbytnio na autach ale co nie co moglbym pogrzebac Zaznaczone koleczko na ktorym znajduje sie pasek od wspomagania ma kilka srub moze w nich szukac problemu? prosze o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapek Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Kolego kwiatekbydg sprawdź naciąg paska gdyż kółko co na fotce pokazujesz to pompa wody i jak się nie obraca to bardzo źle, jeżeli woda się zagotuje to wynika ze zarżnięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Jeśli macie problem z piszczącym paskiem to polecam najpierw go naciągnąć, a jeśli to nie pomoże to wymienić pasek. Jesli ten objaw się będzie powtarzał to polecam wymienić olej w układzie wspomagania. Polecam do tego celu olej Castrol ATF do automatycznych skrzyń biegów ponieważ jest to olej syntetyczny doskonale się nadaje do układu wspomagania. Zwykły olej gdy jest zimno lub gdy auto dłużej postoi jest gęsty i ma duże opory przepływu stąd piszczący pasek. a olej syntetyczny do automatów Castrola jest rzadki nawet w bardzo niskich temperaturach. olej w układzie wspomagania też trzeba wymieniać co jakiś czas więc jeśli ktoś jeszcze nigdy tego nie robił w swoim aucie to problem z piszczeniem paska tu właśnie leży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierzm Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Witam Mam ten sam problem, przy pelnych obrotach kierownicą piszczy z pod maski, piszecie aby zacząć od naciągnięcia paska. Jak to zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 (edytowane) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59533-pompa-wspomagania-do-nissan-sunny-20-d/ Tu masz opis Edytowane 16 Czerwca 2012 przez polo1976 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierzm Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 (edytowane) naciągniecie paska pomogło juz jest cichutko Edytowane 11 Lipca 2012 przez kazimierzm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.