Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jak podłaczone "rurki" nadmiaru ? DI 2.2


Gość rogerowaty

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rogerowaty

Almera Tino

silnik 2.2 DI

 

poprzedni właściciel albo dłubał coś przy tym zestawie przewodów albo cos nie tak jest ...

 

1)

za silnikiem (od strony grodzi) jest zestaw mosiężnych "rurek" od nadmiaru ... tak przynajmniej w opisie części jest to nazwane

nadmiaru czego ? ... spalin, ciśnienia, paliwa ? ... do tego jeszcze nie doszedłem

ale

w moim przypadku nie wszystkie krućce są podłaczone

 

czy ktoś dysponuje schematem podłaczenia tgo zestawu lub mógłby zrobić zjęcie, która do czego i od czego

 

2)

jeszcze mam jeden przewód gumowy wychodzacy ze skrzyni biegów obcięty i zagięty 180st na wysokości filtra paliwa

nie wiem czy tak powinno być ... odpowietrzenie ?

na zdjęciach na allegro komór silnika w jednym przypadku zauważyłem dokładnie taki sam przypadek ... czy to technologiczne czy jakać przeróbka ?

 

3)

nabyty pojazd miał jeszcze jedną przeróbkę serwisową ... wymienione przewody paliwowa na takie jak ogrodowe :/

wymieniłem na gumowe (Gaetz)

ale zastanawiają teraz mnie krople paliwa pojawiające się przy krućcach pompy paliwa

nie zidentyfikowałem miejsca nieszczelności chociaż wskazuje to na powrót a ten podłączony jest bezpośrenio do zbiornika paliwa (przewody pod podwoziem)

 

problem jest nieco irytujący po uciapana jest prawa półoś jakby olejem polewać na bieżąco

 

pytanie:

czy powrót pompy paliwa jest bezpośrednio do zbiornika podłączony ?

czy jakać niedrożność powrotu może powodować na tyle duże ciśnienie że paliwo przedostaje się pod opaska zaciskową ?

 

czy śruby dociskowe wejście/powrót mają jakieś uszczelnienia (podkładki) ?

w tym miejscu też jest możliwe co powyżej ?

 

 

 

Może znajdzie się jakaś pomocna dusza dysponuje jakimiś rysunkami serwisowymi lub mogłaby fotke zrobić (chociaż jest to karkołomne zadanie)

 

Pozdrawiam

Ro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2)

jeszcze mam jeden przewód gumowy wychodzacy ze skrzyni biegów obcięty i zagięty 180st na wysokości filtra paliwa

nie wiem czy tak powinno być ... odpowietrzenie ?

na zdjęciach na allegro komór silnika w jednym przypadku zauważyłem dokładnie taki sam przypadek ... czy to technologiczne czy jakać przeróbka ?

Dokładnie tak to powinno być - to jest odpowietrzenie skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rogerowaty

2) ... czyli wynika że tak ma sobie poprostu być ...

orgnoleptycznie sprawdzałem że to prowadzi do oleju (tak na węch ... czuć zapach oleju)

podczas pracy silnika nie występuje zauważalne ciśnienie ani podciśnienie

 

3) ... dobrałem się do zasilania paliwem pompy ... faktycznie są tam podkładki o różnej średnicy dla zasilania i powrotu

nie miałem pod ręką miarki (a szkoda)

na zasilaniu mniejsze miedziane a na powrocie aluminiowe

 

nie wyglądały na jakieś odkształcone ale zisające krople paliwa sugerowały własnie to miejsce

chwilowo czynność serwisowa ograniczyła się do przyłożenia zncznego momentu dokręcającego na zimnym silniku

w planie wycieczka do "pompiarzy" i dobranie nowych miedzianych podkładek uszczelniających

 

zakładam że dobrze kombinuje

 

a dostęp do tego miejsca to porażka ... od góry prawie na ślepo a od dołu paliwo na głowe się leje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...