Gość rogerowaty Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Almera Tino silnik 2.2 DI poprzedni właściciel albo dłubał coś przy tym zestawie przewodów albo cos nie tak jest ... 1) za silnikiem (od strony grodzi) jest zestaw mosiężnych "rurek" od nadmiaru ... tak przynajmniej w opisie części jest to nazwane nadmiaru czego ? ... spalin, ciśnienia, paliwa ? ... do tego jeszcze nie doszedłem ale w moim przypadku nie wszystkie krućce są podłaczone czy ktoś dysponuje schematem podłaczenia tgo zestawu lub mógłby zrobić zjęcie, która do czego i od czego 2) jeszcze mam jeden przewód gumowy wychodzacy ze skrzyni biegów obcięty i zagięty 180st na wysokości filtra paliwa nie wiem czy tak powinno być ... odpowietrzenie ? na zdjęciach na allegro komór silnika w jednym przypadku zauważyłem dokładnie taki sam przypadek ... czy to technologiczne czy jakać przeróbka ? 3) nabyty pojazd miał jeszcze jedną przeróbkę serwisową ... wymienione przewody paliwowa na takie jak ogrodowe :/ wymieniłem na gumowe (Gaetz) ale zastanawiają teraz mnie krople paliwa pojawiające się przy krućcach pompy paliwa nie zidentyfikowałem miejsca nieszczelności chociaż wskazuje to na powrót a ten podłączony jest bezpośrenio do zbiornika paliwa (przewody pod podwoziem) problem jest nieco irytujący po uciapana jest prawa półoś jakby olejem polewać na bieżąco pytanie: czy powrót pompy paliwa jest bezpośrednio do zbiornika podłączony ? czy jakać niedrożność powrotu może powodować na tyle duże ciśnienie że paliwo przedostaje się pod opaska zaciskową ? czy śruby dociskowe wejście/powrót mają jakieś uszczelnienia (podkładki) ? w tym miejscu też jest możliwe co powyżej ? Może znajdzie się jakaś pomocna dusza dysponuje jakimiś rysunkami serwisowymi lub mogłaby fotke zrobić (chociaż jest to karkołomne zadanie) Pozdrawiam Ro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 2)jeszcze mam jeden przewód gumowy wychodzacy ze skrzyni biegów obcięty i zagięty 180st na wysokości filtra paliwa nie wiem czy tak powinno być ... odpowietrzenie ? na zdjęciach na allegro komór silnika w jednym przypadku zauważyłem dokładnie taki sam przypadek ... czy to technologiczne czy jakać przeróbka ? Dokładnie tak to powinno być - to jest odpowietrzenie skrzyni biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogerowaty Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 2) ... czyli wynika że tak ma sobie poprostu być ... orgnoleptycznie sprawdzałem że to prowadzi do oleju (tak na węch ... czuć zapach oleju) podczas pracy silnika nie występuje zauważalne ciśnienie ani podciśnienie 3) ... dobrałem się do zasilania paliwem pompy ... faktycznie są tam podkładki o różnej średnicy dla zasilania i powrotu nie miałem pod ręką miarki (a szkoda) na zasilaniu mniejsze miedziane a na powrocie aluminiowe nie wyglądały na jakieś odkształcone ale zisające krople paliwa sugerowały własnie to miejsce chwilowo czynność serwisowa ograniczyła się do przyłożenia zncznego momentu dokręcającego na zimnym silniku w planie wycieczka do "pompiarzy" i dobranie nowych miedzianych podkładek uszczelniających zakładam że dobrze kombinuje a dostęp do tego miejsca to porażka ... od góry prawie na ślepo a od dołu paliwo na głowe się leje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.