Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] za duża kompresja


Gość coffee-l

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! jak w temacie: co może powodować za dużą kompresję w silniku 1.6 GA16DE ?. wiem że nagar na denkach tłoka i w cylindrach, choć nie wydaje mi się żeby ów nagar powodował kompresję rzędu 15,5, 16, 16, 15,5 to sporo zważywszy że nominalna w/g Nissana w tym silniku to 13.2. Może ktoś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam może głupie pytanie ale skąd masz pewność że urządzenie którym mierzyłeś kompresję było sprawne i dobrze wyskalowane. Ja bym wcześniej sprawdził na innym autku wynik pomiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogła być kiedyś planowana głowica i/lub blok. To chyba najbardziej prawdopodne.

(zakładając, że jak kolega wyżej napisał, manometr nie fałszuje pomiaru)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z2maciek głowica nie była planowana, tego jestem pewny. Natomiast rzeczywiscie pewny nie jestem manometru. Jest nowy kupiłem go 3 dni temu lecz nie wiem czy wskazania rzeczywiście sa dobre. Zakładam że badanie kompresji przeprowadziłem poprawnie, mianowicie przy otwartej przepustnicy przestałem kręcic dopiero jak wskazówka manometru przestała sie podnosić tj. około3-4 sek

może uda mi się gdzies sprawdzic u kogoś ten manometr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na logike na pałe komprecha x st sprężania pewnie być miał z 12-13 a i to nie możliwe

zły czujnik ja stawiam zapnij do kolegi i fabrycznego SR20

 

[ Dodano: Pią 12 Cze, 2009 01:48 ]

pod upływie 24h podpiołem i to samo

tym razem wypłułem kod

14 długich i 3 krótkie

i 3 długie i 4 krótkie 34- chyba cz sp stukowego ,,,lipa z pierwszym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...