lukas Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Mam dziwną sprawę,w swojej p10 lewe koło wystaje poza obrys błotnika,jakoś na 1 cm,zaś prawe jest równo z błotnikiem,patrząc od przodu wygląda to tak jaby ktoś założył dystans z lewej strony a oprawej zapomniał... BYŁEM NA ZBIEZNOŚCI-WSZYSTKIE PARAMETRY FABRYCZNE SĄ UTRZYMANE,ANI KĄTY KÓŁ,ANI ŻADNE INNE POMIARY NIE WSKAZUJĄ NA NIEPRAWIDŁOWOŚĆ--ALE JEST I HACZYK,AUTKO JEST NERWOWE NA DRODZE,I ŚCIĄGA W PRAWĄ STRONĘ chciąłbym bardzo to jakoś ogarnąć ale nie mam pojęcia jak--podłużnice wyglądają na fabryczne i nieruszane,zresztą autko miało lakierowany tylko błotnik-w zasadzei nia widać powypadkowości była zmieniana prawa zwrotnica[może od p11 przez pomyłkę?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 to jest ciekawy przypadek, lecz prawdopodobnie rozwiązanie już sam napisałeś. Najwyraźniej to są skutki naprawy po jakimś wypadku. Może zwrotnica jest od innego modelu bądź od innej wersji silnikowej. Sprawdź też długość wahaczy po obu stronach. Przecież ten 1cm skądś się bierze, możliwe że błotnik jest źle dopasowany. Lecz jak piszesz że jest nerwowe na drodze to trochę strach szybko jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 moze nadkole jest wgiete do srodka? albo opona jest szersza niz z drugiej strony to by moglo byc przyczyna sciagania na bok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 opony ok,a błotniki dobrze spasowane są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoch84 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 a felgi równe? Może ET tej jednej felgi jest inne i przez to wystaje, zamień koła miejscami i zobacz co się stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Ja również zauważyłem to u siebie, tyle, że ściąga w lewo ( prawe koło wystaje ) od jakichś 6-8 miesięcy. Dam sobie łeb uciąć, że po zakupie tego nie było przez dłuższy czas ( jeżdzę od grudnia 2007 )Geometrie robiłem, koła wyważone i dalej to samo z tym że na równej drodze, ściąga dopiero po jakimś czasie. Może to wina końcówek drążków kierowniczych? Wybite, zużyte? Żadnej przygody, nawet lekkiej stłuczki nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Zbieżnośc ustawia się tylko i wyłącznie w warsztacie zajmującym się tylko zbieżnością.Nie raz miałem ustawianą zbieżność w różnych autach i zawsze coś spaprali a wiadomo że za opony nikt mi kasy nie zwróci.Wczoraj byłem ustawić zbiezność i po raz pierwszy w życiu stweirdziłem że facet zrobił kawał dobrej roboty, jak ktoś jest z Krk to mogę dać namiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.