Gość MARSIK Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam. Czy w naszych autach są montowane filtry cząsteczek stałych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Chyba tylko w 2,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pepe_aso_honda Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 nie tylko w 2,0 dci i dzieki bogu ze nie ma w 1,5.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferrit Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Masz coś przeciwko filtrom cząstek stałych ? Przecież są montowane z "jakiejś potrzeby" a nie dla "widzi mi się". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 "jakiejś potrzeby" Z potrzeby ekologicznej...a prawda jest taka ze prawie jak wszystko: zeby wyciagac kase od ludzi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Poczytaj kolego o filtrach i procedurze ich wypalania. Jazda na wysokich obrotach często kilkanaście kilometrów zanim zgaśnie lampka - filtr się wypali. To gdzie tu ekologia jak auto wtedy więcej pali? Na forum wiele osób się skarży na problemu z filtrem i dodatkowe koszty w serwisowaniu auta. Tego systemu jeszcze niedopracowano - cały czas jest w fazie testów, niestety na klientach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pepe_aso_honda Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 dokladnie smeru..po 1) wypalanie auta w warunkach serwisowych moze dojsc do 1h przy podwyzszonych obrotach-gdzie ta ekologia(chodzi glownie o sadze) 2)olej 5w30 low saps do 2.0 750zl chore bo do 1.5 to koszt ok 250zl 3) czesto nie udaje sie wypalic dpf-u w warunkach autostrady ba czasami sa przypadki ze nie da sie wyczyscic zbyt zatkanego dpf-u w warunkach serwisowych-procedura wypalania za pomoca podpiecia kompa zewnetrznego(powod to zbyt kiepskie paliwo ale glownie to nieumiejetne czyszczenie"trasowe" i zbyt dlulgi czas jazdy z zapalona kontrolka zbyt duze zatkanie filtra) i wtedy zostaje jeszcze jedna opcja czyszczenia(jak i czym zostawiam to dla siebie) lub wymiana na nowy koszt mysle ze miedzy 5-10 tys zl po za tym sewisowe czyszczenie to tez koszt z 200-300zl nie wspomne ze ktos pisal o tym ze kazano mu(hmm nie wiedziec czemu)do kazdego serwisowego czyszczenia lac nowy olej za 750zl-jakas pomylka bo dojdzie do tego ze przy zbyt miejskiej jezdzie bedzie trzeba 2 razy w roku czyscic w serwisie dpf plus 2 x wymiana oleju hmmm totalne nieporozumienie jakies! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.