kamil_n84 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Witam wszystkich. Chciałbym zapytać o Nissana Primerę P11 2.0 Beznyzna 2001 rok po lifcie. Kupiłem go dwa tygodnie temu z 1. Czy to możliwe że dolna belka, od pasa przedniego- ta na której stoi chłodnica zgniła? Co może być powodem? I czy ma ktoś może taki do sprzedania. Najlepiej z Zachodniopomorskiego, piszcie kamil_n84@wp.pl 2. Od razu założyłem w nim sekwencję LPG, przejechałem jakieś 300 km, pod koniec gazu zaczęło szarpać autem, tak jak był by koniec i LPG nie przełączył się automatycznie tylko sam musiałem to zrobić. Przełączyłem, zrobiłem jeszcze jakieś 80 km i zaświeciła mi się kontrolka od silnika i cały czas się pali. Co się mogło stać? Czy to tylko wina LPG? Proszę o wskazówki i z góry dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Co się mogło stać? Czy to tylko wina LPG? Jakiej firmy sekwencja? Moze byc np. za uboga mieszanka dlatego zapalil Ci sie check. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_n84 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Szczerze mówiąc to nie wiem, jak tylko zajdę to sprawdzę. Ale dałem za nią 2500 także nie powinna być za uboga!? Czy powinienem się martwić? Czy poprostu pojechać do gazownika i zrobić zadymę? dzieki za szybką odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 kamil_n84, Uboga mieszkanka to kwestia ustawienia instalacji nie jej kosztu I napewno warto podjechac do gazownika zeby sprawdzil co jest nie tak, swiece, filtr powietrza wymieniles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 kamil_n84, Po co robić zadymę? Regulacja powinna wystarczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_n84 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 W sumie prawda, pojadę zobaczę co tam zdziała, a jak problem zniknie to będzie ok. To moja PEREŁKA dlatego się o nią martwię i będę o nią dbał i przytulał dzieki za odpowiedz a jak wygląda sprawa tej belki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 a jak wygląda sprawa tej belki ? http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=p11+belka i popytaj tez ludzi co sprzedaja cale p11 na czesci w dziale: http://www.nissanklub.pl/forum/viewforum.php?f=18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Na allegro jak ci pokazał ulisses jest dużo wzmocnień. Możesz kupić nowe http://www.allegro.pl/item662943304_wzmocn..._p11_96_99.html jak i używane http://www.allegro.pl/item638537085_belka_...rimera_p11.html . Ja bym kupił używkę w dobrym stanie i wspawał tylko dolną część pasu zgniłą pod chłodnicą. Przy kupnie całego pasa zwróć uwagę na wersje że występuje w 2 rodzajach przed i po lift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_n84 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 OK dzieki i jeszcze jedno: jaką temperaturę ustawić żeby auto się przełączało na gaz. Gościu ustawił mi 20 stopni, czy to nie za mało? Jaka by była najlepsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Optymalnie między 27a35stopni i niech jeszcze raz skalibruje całą instalacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Co do temp. przełączania się na gaz ciężko mi powiedzieć ale powinno być około 30 stopni , bo jak będzie za niska w zimie będzie gasł samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kafar0 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 przełączanie mam ustawione 20 stopni i 2500 obr. i nic mi zima nie gaśnie a szybciej przełącza na gaz, a na gazie szybciej się nagrzewa silnik itd.... odpala się i tak na benzynce .... Może jak by było z -35 to by się parownik gazu nie zdążył rozgrzewać i obladzał ale przy tych zimach co ostatnio nie widzę problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Hey kolego jeśli chodzi o ten przedni pas to radzę kupić z jakiegoś Anglika żeby trzymał tzw wymiary żeby można było założyć bez problemów bo te wszystkie inne nowe odpowiedniki oryginału czy jakoś tak są naprawdę jedno wielkie g.... warte nie dość że drogie to jeszcze nie pasują tak jak trzeba ja musiałem taki "odpowiednik nie odbiegający od oryginału" oddać na żyletki normalnie bo nic nie pasowało do elementów na aucie i zawsze będę polecał z jakiegoś autka przeznaczonego na części lub Angola niż kupno nowego odpowiednika bo po pierwsze tamte części na pewno pasują a po drugie są tańsze niż to g.... ale każdy ma wolny wybór i swoje pieniądze !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_n84 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam właśnie zauwazyłem tą różnicę. Inny jest także kont zagięcia tego pasa. Mimo że to ten sam rok, ale tak jak pisałeś nowy idealny zamiennik idealnie nie pasuje! dzieki za radę i napewno nie będę się bawił w zamiennik, tylko używka, lepiej ją zakonserwować i hasać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Cieszy mnie że mogłem dopomóc radą nowemu koledze, a z tymi używkami jest jak piszesz wystarczy ładnie zakonserwować wspawujesz i wszystko dokładnie pasuje i nic nie odstaje !!! :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 te pasy dolne gniją w nissanach dość szybko. ja u siebie też leczyłem. doczyściłem i pomalowałem hammerrajtem... i hasam! dziwne, że akurat pasy takie lichutkie, jeszcze pod maską na tych profilach troszkę brązowieje. za to reszta cacy, nadkola, progi, wsio oki. a autko jakby nie było 9 latek ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_n84 Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Witam kolejna sprawa chciałbym wymienić płyn w chłodnicy, nie wiem jak itam był a nie chciałbym nalać jakiegoś syfu który mi zeżre chłodnice. Podobno koncentrat jest najlepszy. Proszę o wskazówki. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubek217 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 To reguła zapalona kontrolka,przy nowej instalacji [ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 23:30 ] Jedź do gazownika on ją zgasi,bez zadymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_n84 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam ponownie Powyżej pisałem o tym że zapalił mi się CHECK od silnika po montażu instalacji gazowej. Okazało się że jest zbyt uboga mieszanka. Pojechałem go skasować, zrobiłem jakieś 150 km i sytuacja znowu się powtórzyła Nie wiem już co może być powodem. Wiem że po montażu instalacji zapala się kontrolka ale po skasowaniu problem powinien zniknąć? Kolejną dziwną rzeczą jest to że komputer ciągle pokazuje mi to samo spalanie ( 10.2 - 10.3 /100km ) czy to jest 70 km/h czy 110 km/h! Ciągle bez zmian. Czyżby sonda mi padła ?! A może to coś innego. Juz mnie to męczy- mam niecałe dwa miesiące i ciągle coś Z góry dziękuję za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Po pierwsze co to za gazownik, ktory nie potrafi ustalic przyczyny dlaczego wystepuje check engine. Prawdopodobnie jak podepnie sie do ECU to mu wyswietla informacje ze za uboga mieszkanka, wiec reguluje instalke. I teraz albo sie nie zna do konca na tym co robi albo nie potrafi zinterpretowac odczytow z OBD2. Niech sprawdzi gdzie wystapil blad - kazda sonda lambda ma swoj bank. Ja stawian na druga sonde - dlaczego ano temu bo mam auto z takim samym silnikiem i rocznikiem i po zalozeniu gazu tez mialem check engine. Okazalo sie, ze dla benzyny druga sonda dziala poprawnie a dla gazu umarla (wypozyczylem czytnik OBD2 i zaczolem siem bawic w odczyty). Jedt procedura ktora pomaga w sprawdzeniu dziala tej sondy (po krotce - jedziesz prostym odcinkiem drogi na stalej predkosci, nieduzej, i gwaltownie wciskasz gaz do dechy i ciagniesz prawie do oporu patrzacz na czytnik czy sie wlasciwie zmienia stan sondy - jakie parametry ma ona miec odsylam do manuala - faktem jest aby ktos z toba jechal bo samemu to sie nie da wszystkiego naraz... ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_n84 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 U to nieźle. Szczerze mówiąc zwątpiłem w tego gazownika bo dla mnie też dziwną rzeczą jest to że nie wie co się stało! Nie wiem czy ma pojęcie o drugiej sondzie ?! Już dwukrotnie regulował mi instalację. Byłem przy tym i widziałem odczyt. Było ok, pokazywał mi nawet całą siatkę pracy na instalacji. Także sam już nie wiem. Tak jak już pisałem po tym Checku pojechałem na komputer i rzeczywiście pokazało zbyt ubogą mieszankę. Gościu mi to skasował ale znowu jest. Najchętniej to pojechał bym do ASO i pewnie by było po kłopocie, ale oni to mnie skroją jak za zboże!!! Teraz pytanie czy do drugiej sondy trzeba podłączać się w drugim miejscu? Czy podłączenie w kabinie zaraz koło kierownicy załatwi sprawę? Pozdr i dziękuję za wszelkie rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Nie pamietam w tej chwili jak na czytniku OBD2 pokazuje sie druga sonda. Ja mialem czytnik, ktory podawal kod bledu i jednoczesnie co go spowodowalo - czyli np druga sonda to wykryla. Tak na marginesie to wszelkie pomiary dokonuje ECU wiec dowiesz sie tylko podpinajac sie pod niego lub z miernikiem pod sonde - ale jak i gdzie to zapraszam do manuala W manualu masz rowniez rozpisane kody bledow. To co ci pokazal gazownik to byla mapa kompa od gazu a nie z ECU Tam zawsze jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.