Gość Alien66 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam. Posiadam primerke 2.0 td z 98r, i borykam sie z problemem pękającego przewodu paliwowego (wraca nim paliwo z wtrysków). Pęka na dziubku, wymienialem pezwód juz 3 razy i zawsze pęka w tym samym miejscu. Czy mozna orginalny przewód zastapic innym, grubszym albo jakies kolanko na te zagiecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogerowaty Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 jeżeli masz powrót na sróbie przelewowej to króciec obróć w stroną tak aby przewód paliwowy miał niewielki kąt zagięcia naczej pęka tuż za opaską gdzie kończy się króciec a przewody to tylko w podwójnej osłonie typowo paliwowe jakiejś uczciwej firmy np. Gaetz czy Pirelli ... chodzi o odpowiedni materiał ... ja używam Gaetz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 wraca nim paliwo z wtrysków Przewód tak zwanego uberlaufu (z niemieckiego nazwa się wywodzi - od słowa przelew) w zasadzie zastosuj się do tego co napisał mój przedmówca- możesz też tak jak sam piszesz- zastosować mocniejszy przewód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.