Gość leszczu350 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Jeszcze raz dzięki kn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Witam. Ostatnio jakieś 2 m-c temu szukałem jakiś zmieników NS1 i dzięki pomocy znajomego mechanika znalazł mi olej Ravenol CVT RAV1211110-001. Odnalazłem go wtedy na allegro za jakieś 40 zł za litr i podobno jest to zmienik produkowany przez firmę holenderska. Mam pytanie czy ktoś z was go używał może?? Bo ja mam jeszcze ok 12 tys do wymiany wiec się pewnie skusze. A mam jeszcze jedno pytanie czy jak ciśniecie swoje auta do ok 6 tys to słychać u was świst?? Ciekawy temat ten Ravenol CVT, zakładam temat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszczu350 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Powiedz mi jeszcze kn co z filtrem, trzeba go w końcu wymieniać czy niekoniecznie? Jeśli tak to na tej czeskiej stronie jak i w schemacie są dwie sztuki/dwa rodzaje: FIL01 i FIL02 Który, czy może oba, o co chodzi? Na razie mam wybrany ten Step motor i uszczelkę, nie wiem jeszcze co z filtrem. Jeszcze czy może wiesz gdzie można kupić NS-1 oprócz ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Ja nie zmieniałem filtra. W instrukcji serwisowej w sumie też nic o tym nie jest wspomniane. A kupić to znane serwisy aukcyjne, sklepy internetowe, od konogos z Angli (ponoć tam taniej) albo i w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszczu350 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Przyszedł mi ten czujnik z tego czeskiego sklepu razem z uszczelką pod miskę i dostawą wyszło 804 PLN. Ale tak na niego patrzę i nie widzę żadnych oznakowań nissan czy made in coś tam (?) Czy to oryginał czy zamiennik, czy jeszcze coś, nie wiem. kn a jak Twój wyglądał? I jeszcze jedno; ten czujnik ma wtyczkę, czy on naprawdę jest pod miską zatopiony w oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Nie wiem, nie pamiętam jak wyglądał, ale chyba też nie miał nic wygrawerowane. I tak naprawde jest pod miską olejową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komora Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 kupując swoje auto nie spodziewałem się jakie koszta wygeneruje CVT na początku zastanawiałem się co za olej i kiedy się go wymienia. długo nie musiałem czekać na odpowiedź, bo padł silniczek krokowy skrzyni biegów... na początku awarii jeździlem z kabelkiem i kasowalem błąd jednakże zaczęło się to powtarzać coraz częściej no i przyszedł czas na wymianę. silnik krokowy kupiłem w serwisie za 1000zł, +olej 90zł za litr, kupiłem 10l bo tyle zalecano, filtr i bodajrze uszczelkę. wymiana silniczka podobno banalnie prosta (po obejrzeniu nie rozbieralny i nie widać uszkodzeń), robil to moj drobny mechanik. przy montażu oprocz uszczelki zastosowałem silicon wysokotemperaturowy. po wszystkich czynnościach do skrzyni weszło około 7litrow oleju. po przejechaniu bodajrze 100-200km musialem dolać ze 2litry. od tamtej pory nie dolewałem bo nie było potrzeby. cała impreza wyszla 2300zł (1000zł silniczek, 900zl olej, 200zł filtr, 100zł uszczelka, 100robota). za jakies 15000 lub 20000 km szykuje sie nastepna wymiana oleju. zastanawiam sie czy nie zalać czegoś tańszego. znalazlem coś takiego http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9014477&contentId=7028745#7100257 http://www.castrol.com/castrol/iframe.do?categoryId=9033152&contentId=7060743 wiem wiem rozwalę skrzynię, kto wie co się stanie myślę, że to czysty marketing ponieważ pracuję w branży motoryzacyjnej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Masz tutaj opis olejów: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82463-p11144-ravenol-cvt/page__view__findpost__p__847480 Ja ostatnio zalałem Ravenol CVT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajson Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Witam. Mam problem ze skrzynią CVT. Wczoraj podczas jazdy 'zgubiły' mi się biegi. Wszystko było w porządku aż do momentu ruszenia ze świateł. Nagle samochód wkręcał się na obroty ale nie zmieniał biegów. Na szczęście byłem już niedaleko domu więc jakoś dojechałem. Po godzinie chcąc przeparkować zauważyłem że problem zniknął. Szukam dobrego mechanika w Wa-wie który mógłby na to spojrzeć. Do jakiego warsztatu się wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Było opisane dokładnie na forum co trzeba zrobić - wymiana silniczka krokowego skrzyni biegów. A co do wyboru warsztatu to nie musi być jakoś specjalnie do tego wyposażony - najważniejsze aby był sprawdzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario_pil Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Masz tutaj opis olejów: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82463-p11144-ravenol-cvt/page__view__findpost__p__847480 Ja ostatnio zalałem Ravenol CVT Ravenol CVT jest jak najbardziej ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajson Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Mam jeszcze jedno pytanko... Czy jeżeli skrzynia blokuje mi się raz na jakiś czas a po skasowaniu błędu jest ok... Czy może to być silniczek krokowy? Zrobiłem już nim prawie 10 tys km i usterka zdarzyła się 3 razy... Ostatnio po trasie 400 km przed samym domem... Lecz teraz to auto tak jakby nie miało siły lub sprzęgło się ślizgało bo nie mogłem ruszyć ze wzniesienia... Czy to też może wskazywać na usterkę tego typu jak silniczek krokowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Raczej nie. To może być coś innego. To blokowanie się będzie generalnie się nasilać i częściej występować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajson Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Właśnie nie wiem co to może być... Pierwszy raz wyskoczył mi błąd silnika i okazało się że kable zapłonowe były do wymiany oczywiście skrzynia przeszła w tryb awaryjny, błąd skrzyni to: 'SYSTEM MODUŁU ZAPŁONOWEGO'... Wymieniłem je i po jakimś czasie znów wyskoczył mi błąd silnika i skrzynia przeszła w tryb awaryjny tym razem błąd został odcczytany: 'BEZ FUNKCJI'. Błąd silnika brzmiał: 'PRZEPUSTNICA POWIETRZA'. Wykręciłem, przemyłem ale przepustnica wyglądała jak nowa, żadnego brudu. Dzisiaj jadąc do pracy co jakiś czas słychać dźwięk, jakby dźwięk ostrzegawczy, głośne piszczenie. Sam nie wiem co to może być... Może Panowie możecie powiedzieć coś na temat tych błędów. Zwłaszcza zastanawia minie błąd brzmiący: 'BEZ FUNKCJI'... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 A numerki tych błędów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajson Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Jutro pojadę na kompa bo dzisiaj stojąc w korku znów mi się zablokowała skrzynia i musiałem zawrócić... Właśnie stojąc długo w korku blokuje mi się ta skrzynia bo jak się jeździ gdy nie ma korków to jest w porządku... Nie wiem czy może ma słabe chłodzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Sam możesz numery błędów odczytać - na spinacz, poszukaj na forum jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajson Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 kod błędu - P0720 - czujnik prędkości w skrzyni biegów.. Pewnie trzeba będzie wymienić... Blokuje mi się jak stoję w korku a jak nie przechodzi w tryb awaryjny to tak jakby samochód nie miał siły... Ciężko ruszyć ze świateł... Co dalej z tym robić? Pozostaje tylko wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Wygląda na to, że tak. Tutaj taki sam temat: http://www.g20.net/forum/showthread.php?107378-Code-P0720 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajson Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Czyli pozostaje tylko wymiana? A tak po opisanych wcześniej przeze mnie przypadkach czy to ten czujnik czy może coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2005 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Witam Podepnę się pod temat ponieważ mam problem podobny jak użytkownik wyżej. Moje pytanie brzmi gdzie można kupić czujnik prędkości w skrzyni biegów.? Wiem zę w ASO ale tam na pewno będzie sporo kosztować. Sprawdziłem czy na allegro można znaleźć i nie stety nie udało mi się. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jajson Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 903 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.